Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Lukáš Havlásek: Jak efektivně vyvíjet e-shopové řešení?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Jak to udělat, aby se vývoj vašeho e-shopového řešení (a vlastně nemusí být jen e-shopové) neprodražil a neprotáhl? Jak efektivně spolupracovat s vaším webdeveloperem? Odpovídal Lukáš Havlásek ze ShopSysu.

Probrali jsme vše, co se týká vývoje technického řešení webu. Od toho, kdy si předplatit krabicové řešení a kdy vyvíjet vlastní, až po řížení týmů specialistů na volné noze a efektivní nastavení spolupráce s webdevelopery.

Lukáš Havlásek je COO společnosti ShopSys, který vyvinula již 789 e-shopů. Obrat všech jejích klientů se pohybuje kolem 4,75 miliard korun ročně. Firma funguje již 13 let a na její platformě běží e-shopy jako Okay elektro, SuperZoo, česká a slovenská verze e-shopu pro jednu z největších amerických společností OfficeDepot, Jena Nábytek, zapalovače Zippo, největší české rybářství Tropic a další.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Co vlastně obnáší vývoj e-shopového řešení?
  • Kdy se vyplatí vyvíjet vlastní a kdy si koupit krabicové řešení?
  • Jak dát dohromady zadání pro webdevelopery, aby se na nic nezapomnělo?
  • Na co se při tvorbě zadání zapomíná nejčastěji (a stojí to fůru peněz)?
  • Jak mohou zadavatelé nejlépe popsat svou představu o výsledném e-shopu?
  • Jak řídit tým dodavatelů (specialistů na volné noze, agentur, webdeveloperů…)?
  • Jak nacenit tvorbu e-shopu?
  • Co vše očekávat a požadovat od webdeveloperů?

Ptejte se Lukáše i vy!

Lukáš souhlasil, že rád zodpoví jakékoliv dotazy diváků Mladého podnikatele, které se budou týkat vývoje e-shopu. Pokud toto téma aktuálně řešeíte nebo vás v něm cokoliv zajímá, můžete Lukášovy nabídky využít a ptát se do komentářů.

Co s tématem zásadně souvisí:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Miloš

Před 8 roky

Vše je možné! Jen tak dál, čím více vzduchu, tím lépe :D

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
josef-jelinek-web

125 let na trhu, v Česku tržby 955 milionů. Jak funguje byznys spotřebičů Miele? | Josef Jelínek

juraj-harkabuzik-web

Kde dělá vaše zákaznická podpora chyby? Odpoví mystery shopping | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

marek-odehnal-web

DIP majitelům firem umožňuje investovat. Jak to funguje? | Marek Odehnal

vodak-huba-web

Česká e-commerce: Jak je na tom podle Heureky a Shoptetu? | Michal Vodák a Samuel Huba

Premium
dalibor-cicman-web

Dalibor Cicman (GymBeam): Jak nastavit management a strukturu firmy?

petr-macek-web

Jak vybrat firemní systém pro malou firmu?| Petr Macek (Caflou)

Premium
adela-zugarova-web

Praží a prodávají kávu za desítky milionů. Jak roste Dos Mundos? | Adéla Zugarová

jiri-jemelka-web

Prodej firmy pohledem kupce. Co ho nejvíc zajímá? | Jiří Jemelka (JPF)