Inzerce

Lukáš Havlásek: Jak efektivně vyvíjet e-shopové řešení?

Jak to udělat, aby se vývoj vašeho e-shopového řešení (a vlastně nemusí být jen e-shopové) neprodražil a neprotáhl? Jak efektivně spolupracovat s vaším webdeveloperem? Odpovídal Lukáš Havlásek ze ShopSysu.

Probrali jsme vše, co se týká vývoje technického řešení webu. Od toho, kdy si předplatit krabicové řešení a kdy vyvíjet vlastní, až po řížení týmů specialistů na volné noze a efektivní nastavení spolupráce s webdevelopery.

Lukáš Havlásek je COO společnosti ShopSys, který vyvinula již 789 e-shopů. Obrat všech jejích klientů se pohybuje kolem 4,75 miliard korun ročně. Firma funguje již 13 let a na její platformě běží e-shopy jako Okay elektro, SuperZoo, česká a slovenská verze e-shopu pro jednu z největších amerických společností OfficeDepot, Jena Nábytek, zapalovače Zippo, největší české rybářství Tropic a další.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Co vlastně obnáší vývoj e-shopového řešení?
  • Kdy se vyplatí vyvíjet vlastní a kdy si koupit krabicové řešení?
  • Jak dát dohromady zadání pro webdevelopery, aby se na nic nezapomnělo?
  • Na co se při tvorbě zadání zapomíná nejčastěji (a stojí to fůru peněz)?
  • Jak mohou zadavatelé nejlépe popsat svou představu o výsledném e-shopu?
  • Jak řídit tým dodavatelů (specialistů na volné noze, agentur, webdeveloperů…)?
  • Jak nacenit tvorbu e-shopu?
  • Co vše očekávat a požadovat od webdeveloperů?

Ptejte se Lukáše i vy!

Lukáš souhlasil, že rád zodpoví jakékoliv dotazy diváků Mladého podnikatele, které se budou týkat vývoje e-shopu. Pokud toto téma aktuálně řešeíte nebo vás v něm cokoliv zajímá, můžete Lukášovy nabídky využít a ptát se do komentářů.

Co s tématem zásadně souvisí:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

katerina-hanusova-web

Tragédie v rodině a rozjezd prosperujícího e-shopu | Kateřina Hanušová (NaSvačinu.cz)

martin-strbak-web

Realistický pohled na umělou inteligenci v e-commerce | Martin Štrbák (Persoo.cz)

meloun-harkabuzik-web

Zákaznická podpora e-shopu: Jak zvýšit její kvalitu a přínos? | Juraj Harkabuzík a Petr Meloun

Právě vyšlo

vit-endler-web

Dluhy: Jak díky nim dosáhnout finanční nezávislosti? | Vít Endler (finGOOD.cz)

petr-horak-web

Petr Horák (PPL CZ): Řízení firmy, budoucnost logistiky, firemní kultura

lukas-kovac-web

Rozjezd Qerka, B2B prodej, získávání investorů | Lukáš Kovač

Nejoblíbenější

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Miloš

Před 5 roky

Vše je možné! Jen tak dál, čím více vzduchu, tím lépe :D

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení