Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Lukáš Havlásek: Jak efektivně vyvíjet e-shopové řešení?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 111 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Jak to udělat, aby se vývoj vašeho e-shopového řešení (a vlastně nemusí být jen e-shopové) neprodražil a neprotáhl? Jak efektivně spolupracovat s vaším webdeveloperem? Odpovídal Lukáš Havlásek ze ShopSysu.

Probrali jsme vše, co se týká vývoje technického řešení webu. Od toho, kdy si předplatit krabicové řešení a kdy vyvíjet vlastní, až po řížení týmů specialistů na volné noze a efektivní nastavení spolupráce s webdevelopery.

Lukáš Havlásek je COO společnosti ShopSys, který vyvinula již 789 e-shopů. Obrat všech jejích klientů se pohybuje kolem 4,75 miliard korun ročně. Firma funguje již 13 let a na její platformě běží e-shopy jako Okay elektro, SuperZoo, česká a slovenská verze e-shopu pro jednu z největších amerických společností OfficeDepot, Jena Nábytek, zapalovače Zippo, největší české rybářství Tropic a další.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Co vlastně obnáší vývoj e-shopového řešení?
  • Kdy se vyplatí vyvíjet vlastní a kdy si koupit krabicové řešení?
  • Jak dát dohromady zadání pro webdevelopery, aby se na nic nezapomnělo?
  • Na co se při tvorbě zadání zapomíná nejčastěji (a stojí to fůru peněz)?
  • Jak mohou zadavatelé nejlépe popsat svou představu o výsledném e-shopu?
  • Jak řídit tým dodavatelů (specialistů na volné noze, agentur, webdeveloperů…)?
  • Jak nacenit tvorbu e-shopu?
  • Co vše očekávat a požadovat od webdeveloperů?

Ptejte se Lukáše i vy!

Lukáš souhlasil, že rád zodpoví jakékoliv dotazy diváků Mladého podnikatele, které se budou týkat vývoje e-shopu. Pokud toto téma aktuálně řešeíte nebo vás v něm cokoliv zajímá, můžete Lukášovy nabídky využít a ptát se do komentářů.

Co s tématem zásadně souvisí:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

konstantin-margaretis-web

Technologie pro vaši logistiku | Konstantin Margaretis (Skladon)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Právě vyšlo

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

jiri-jemelka-web

Jak budovat management ve firmě? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
samuela-davidova-web

Práce na dálku v praxi. Česká Remote Girl o životním stylu budoucnosti | Samuela Davidova

Nejoblíbenější

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Komentáře

Miloš

Před 6 roky

Vše je možné! Jen tak dál, čím více vzduchu, tím lépe :D

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
juraj-striezenec-web

Kiwi.com: Pád na nulu. Jak dostat firmu z existenční krize? | Juraj Strieženec

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

Premium
petr-janosik-web

SaaS byznys: Jak se buduje Smartlook? | Petr Jánošík

Inzerce