Inzerce

Inzerce

Lukáš Havlásek: Jak efektivně vyvíjet e-shopové řešení?

Jak to udělat, aby se vývoj vašeho e-shopového řešení (a vlastně nemusí být jen e-shopové) neprodražil a neprotáhl? Jak efektivně spolupracovat s vaším webdeveloperem? Odpovídal Lukáš Havlásek ze ShopSysu.

Probrali jsme vše, co se týká vývoje technického řešení webu. Od toho, kdy si předplatit krabicové řešení a kdy vyvíjet vlastní, až po řížení týmů specialistů na volné noze a efektivní nastavení spolupráce s webdevelopery.

Lukáš Havlásek je COO společnosti ShopSys, který vyvinula již 789 e-shopů. Obrat všech jejích klientů se pohybuje kolem 4,75 miliard korun ročně. Firma funguje již 13 let a na její platformě běží e-shopy jako Okay elektro, SuperZoo, česká a slovenská verze e-shopu pro jednu z největších amerických společností OfficeDepot, Jena Nábytek, zapalovače Zippo, největší české rybářství Tropic a další.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Co vlastně obnáší vývoj e-shopového řešení?
  • Kdy se vyplatí vyvíjet vlastní a kdy si koupit krabicové řešení?
  • Jak dát dohromady zadání pro webdevelopery, aby se na nic nezapomnělo?
  • Na co se při tvorbě zadání zapomíná nejčastěji (a stojí to fůru peněz)?
  • Jak mohou zadavatelé nejlépe popsat svou představu o výsledném e-shopu?
  • Jak řídit tým dodavatelů (specialistů na volné noze, agentur, webdeveloperů…)?
  • Jak nacenit tvorbu e-shopu?
  • Co vše očekávat a požadovat od webdeveloperů?

Ptejte se Lukáše i vy!

Lukáš souhlasil, že rád zodpoví jakékoliv dotazy diváků Mladého podnikatele, které se budou týkat vývoje e-shopu. Pokud toto téma aktuálně řešeíte nebo vás v něm cokoliv zajímá, můžete Lukášovy nabídky využít a ptát se do komentářů.

Co s tématem zásadně souvisí:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Nejoblíbenější

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Komentáře

Miloš

Před 4 roky

Vše je možné! Jen tak dál, čím více vzduchu, tím lépe :D

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

Markéta Majerová

Markéta Majerová: Proč Scio tvoří časopis Perpetuum?

jura-ibl-web

Jura Ibl: Jak se vyvíjí Malá pokladna a kde jsou chyby EET?

lukas-obdrzalek-web

Lukáš Obdržálek (Digital Ant): Baví mě rozjíždět nové projekty a pomáhat jim dobýt mezinárodní trh

muz-oblek-web

Businessman a řemeslník: Dva přístupy v podnikání, kterými se (ne)musíte inspirovat

Inzerce