Inzerce

VIDEO: Jan Tichý: Co a jak by měly e-shopy měřit a vyhodnocovat?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty

Nebojte se. Nebudeme se topit v číslech. Naopak. Díky tomuto rozhovoru pochopíte, jak nad analytikou přemýšlet, jak se dostat k potřebným datům a co je vlastně na analytice krásné.

Pozvání do dalšího rozhovoru přijal Honza Tichý z Media. Povídali jsme si o tom, jak e-shopy přistupují k analytice, kde končí schopnosti Google Analytics, ale i o plánovaném Honzově nástroji, který může analytiku e-shopařům usnadnit.

Co všechno se dozvíte?

  • Měli byste mít v týmu vlastního analytika?
  • Proč vám Google Analytics nestačí a kde jsou jejich hranice?
  • Jak si Google Analytics rozšířit o spoustu dalších důležitých statistik?
  • Co by měl měřit každý e-shop?
  • Jak na webu hledat zásadní chyby?
  • Jak se vyhodnocuje branding?
  • Jaký vliv mají cookies lišty na analytiku?

A mnoho dalšího. Honza zmíní i to, na co se ptá nejvíce účastníků jeho školení a co podle něj drtivá většina e-shopů podceňuje.

Rozhovor si můžete přehrát i na iTunes, případně si stáhnout MP3 záznam.

Zmíněné odkazy:

Další užitečné zdroje informací pro e-shopaře: ⇩

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

lukas-adamek-web

Affiliate marketing v e-shopu Trenýrkárna.cz | Lukáš Adámek

Právě vyšlo

Pro předplatitele
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy