Inzerce

VIDEO: Jan Tichý: Co a jak by měly e-shopy měřit a vyhodnocovat?

Nebojte se. Nebudeme se topit v číslech. Naopak. Díky tomuto rozhovoru pochopíte, jak nad analytikou přemýšlet, jak se dostat k potřebným datům a co je vlastně na analytice krásné.

Pozvání do dalšího rozhovoru přijal Honza Tichý z Media. Povídali jsme si o tom, jak e-shopy přistupují k analytice, kde končí schopnosti Google Analytics, ale i o plánovaném Honzově nástroji, který může analytiku e-shopařům usnadnit.

Co všechno se dozvíte?

  • Měli byste mít v týmu vlastního analytika?
  • Proč vám Google Analytics nestačí a kde jsou jejich hranice?
  • Jak si Google Analytics rozšířit o spoustu dalších důležitých statistik?
  • Co by měl měřit každý e-shop?
  • Jak na webu hledat zásadní chyby?
  • Jak se vyhodnocuje branding?
  • Jaký vliv mají cookies lišty na analytiku?

A mnoho dalšího. Honza zmíní i to, na co se ptá nejvíce účastníků jeho školení a co podle něj drtivá většina e-shopů podceňuje.

Rozhovor si můžete přehrát i na iTunes, případně si stáhnout MP3 záznam.

Zmíněné odkazy:

Další užitečné zdroje informací pro e-shopaře: ⇩

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

lukas-adamek-web

Affiliate marketing v e-shopu Trenýrkárna.cz | Lukáš Adámek

dominik-rihak-web

Dominik Řihák (Top-Obaly.cz): Využití obalových materiálů e-shopu, logistika, zefektivnění skladu, B2B marketing

Právě vyšlo

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?