Inspirace pro vaše podnikání a marketing

VIDEO: Jan Tichý: Co a jak by měly e-shopy měřit a vyhodnocovat?

Pochopte, jak nad analytikou přemýšlet a jak se dostat k datům, která potřebujete.

Nebojte se. Nebudeme se topit v číslech. Naopak. Díky tomuto rozhovoru pochopíte, jak nad analytikou přemýšlet, jak se dostat k potřebným datům a co je vlastně na analytice krásné.

Pozvání do dalšího rozhovoru přijal Honza Tichý z Media. Povídali jsme si o tom, jak e-shopy přistupují k analytice, kde končí schopnosti Google Analytics, ale i o plánovaném Honzově nástroji, který může analytiku e-shopařům usnadnit.

Co všechno se dozvíte?

  • Měli byste mít v týmu vlastního analytika?
  • Proč vám Google Analytics nestačí a kde jsou jejich hranice?
  • Jak si Google Analytics rozšířit o spoustu dalších důležitých statistik?
  • Co by měl měřit každý e-shop?
  • Jak na webu hledat zásadní chyby?
  • Jak se vyhodnocuje branding?
  • Jaký vliv mají cookies lišty na analytiku?

A mnoho dalšího. Honza zmíní i to, na co se ptá nejvíce účastníků jeho školení a co podle něj drtivá většina e-shopů podceňuje.

Rozhovor si můžete přehrát i na iTunes, případně si stáhnout MP3 záznam.

Zmíněné odkazy:

Další užitečné zdroje informací pro e-shopaře: ⇩

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)
Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 23 let. Podniká už od střední školy. Hned po ní založil svou první firmu. Nejvíce ho baví tvorba rozhovorů, kterými se snaží na internet přinášet více know-how a inspirace od českých profesionálů a podnikatelů. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář