Inspirace pro vaše podnikání a marketing

VIDEO: Jan Tichý: Co a jak by měly e-shopy měřit a vyhodnocovat?

Pochopte, jak nad analytikou přemýšlet a jak se dostat k datům, která potřebujete.

Líbí se ti Jirkovy rozhovory?

Podpoř ho a dej mu lajk na jeho facebookové stránce.
Dostaneš se tak k bonusovým videím i k historkám ze zákulisí.

Nebojte se. Nebudeme se topit v číslech. Naopak. Díky tomuto rozhovoru pochopíte, jak nad analytikou přemýšlet, jak se dostat k potřebným datům a co je vlastně na analytice krásné.

Pozvání do dalšího rozhovoru přijal Honza Tichý z Media. Povídali jsme si o tom, jak e-shopy přistupují k analytice, kde končí schopnosti Google Analytics, ale i o plánovaném Honzově nástroji, který může analytiku e-shopařům usnadnit.

Co všechno se dozvíte?

  • Měli byste mít v týmu vlastního analytika?
  • Proč vám Google Analytics nestačí a kde jsou jejich hranice?
  • Jak si Google Analytics rozšířit o spoustu dalších důležitých statistik?
  • Co by měl měřit každý e-shop?
  • Jak na webu hledat zásadní chyby?
  • Jak se vyhodnocuje branding?
  • Jaký vliv mají cookies lišty na analytiku?

A mnoho dalšího. Honza zmíní i to, na co se ptá nejvíce účastníků jeho školení a co podle něj drtivá většina e-shopů podceňuje.

Rozhovor si můžete přehrát i na iTunes, případně si stáhnout MP3 záznam.

Zmíněné odkazy:

Další užitečné zdroje informací pro e-shopaře: ⇩

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)
Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    Skrýt reklamu