Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

VIDEO: Tomáš Krýdl: Jak vytvořit e-shop bez zkušeností v online prostředí?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 159 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Už samotný nadpis napovídá, o čem bude dnešní rozhovor. S Tomášem Krýdlem se v něm pobavíme o tom, jak začínal budovat svůj e-shop, aniž by rozuměl online marketingu a s e-shopováním měl nějaké zkušenosti. Zmíníme ale i rodinné podnikání, motivaci a smysl nových e-shopů.

Rozhovor jsme natáčeli na ostravské prodejně e-shopu ProVysavače.cz, který Tomáš tvoří se svou rodinou a který je jediným specialistou na příslušenství pro vysavače v Česku. V databázi má asi 40 000 typů vysavačů, pro které nabízí nějaké zboží. Skladem má asi 16 tisíc kusů zboží a toto číslo neustále navyšuje. Nově také Tomáš se svým týmem spustil redesignované webové stránky (je to opravdu čerstvé, Tomáš v rozhovoru ještě zmiňuje, že se k tomu teprve chystají).

Zajímavé na příběhu Tomáše je to, jak začal na internetu podnikat, aniž by měl jakékoliv zkušenosti s online prostředím. Zjišťoval jsem proto, jakým způsobem se vzdělával, jak získával informace a jak těžké jeho začátky byly. Také mě zajímalo, jak náročné je provozovat e-shop s nízkomaržovým zbožím a jaké klady a zápory má rodinné podnikání.

Růst webu
Graf vývoje návštěvnosti webu. Letošní pokles je podle Tomáše způsoben hlavně vypnutím reklam a investicemi do nového e-shopu.

Jak se vzdělávat při podnikání na internetu?

Tomáš mi poslal několik odkazů, které doporučuje sledovat všem začínajícím internetovým podnikatelům:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Jiří Rostecký a Tomáš Krýdl
A tato selfie byla pořízena… vysavačem!

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

lukas-hejtmanek-web

200 farmářů v Kambodži. Jak funguje byznys pepře pepperfield? | Lukáš Hejtmánek

Premium
natalie-ohorai-web

Nový e-shop i v dnešní době. Příběh spirituálního obchodu Amulets.cz | Natálie Ohorai

Premium
vit-aora-web

Výroba deníků a knih. E-shop Mementerra | Vít Aora

Právě vyšlo

Premium
milan-petr-web

Finanční zdraví firmy, potenciál růstu a kamenné prodejny | Milan Petr (McPen)

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

Premium
martin-penicka-web

Zažité metody nefungují. Řízení firmy je velmi komplexní | Martin Pěnička (TisknuLevně.cz)

Nejoblíbenější

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Komentáře

Sergey Petukhov

Před 7 roky

Skvělý rozhovor s fajn člověkem. Přejí hodně úspěchů s e-shopem.

Odpovědět »

JIrka Zeman Sledovat @jirkazeman

Před 7 roky

Hurá, konečně normální člověk, který popisuje věci tak jak se mají a ne bambilionář s milionovým ziskem a bambilionovou fuzí za zadkem. a plánem dobít Ameriku.
klobouk dolů před Tomášem, znám to mám to podobně ;-)

díky za rozhovor je super ….
Jirka

Odpovědět »

Eva Vyoralová

Před 7 roky

Pěkný a upřímný rozhovor, který jasně vystihl radosti a starosti podnikání u nás. Zažívám obdobné situace ve svém oboru podnikání. Tome, ať se vám daří. Děkuji. Eva

Odpovědět »

Martin Kreuz

Před 6 roky

Musím říct, že je osvěžující vidět někoho, kdo nemá od online prostředí žádné přehnané nároky. Příliš mnoho začínajících e-shoperů si myslí, že podnikat na internetu je snadné. Online marketing potom považují jako kouzelný nástroj, do kterého pošlou peníze a ty se jim znásobené vrátí. Neuvědomují si, že online prostředí (ať už mluvíme o SEO, PPC, či tvorbě webů, aby byly obsahově zajímavé, např. http://www.omblog.cz/proc-a-kdy-se-vyplati-najmout-online-marketing-agenturu/

Takže chválím, povedený rozhovor!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

jitka-dvorakova

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Inzerce