Inzerce

VIDEO: Tomáš Krýdl: Jak vytvořit e-shop bez zkušeností v online prostředí?

Už samotný nadpis napovídá, o čem bude dnešní rozhovor. S Tomášem Krýdlem se v něm pobavíme o tom, jak začínal budovat svůj e-shop, aniž by rozuměl online marketingu a s e-shopováním měl nějaké zkušenosti. Zmíníme ale i rodinné podnikání, motivaci a smysl nových e-shopů.

Rozhovor jsme natáčeli na ostravské prodejně e-shopu ProVysavače.cz, který Tomáš tvoří se svou rodinou a který je jediným specialistou na příslušenství pro vysavače v Česku. V databázi má asi 40 000 typů vysavačů, pro které nabízí nějaké zboží. Skladem má asi 16 tisíc kusů zboží a toto číslo neustále navyšuje. Nově také Tomáš se svým týmem spustil redesignované webové stránky (je to opravdu čerstvé, Tomáš v rozhovoru ještě zmiňuje, že se k tomu teprve chystají).

Zajímavé na příběhu Tomáše je to, jak začal na internetu podnikat, aniž by měl jakékoliv zkušenosti s online prostředím. Zjišťoval jsem proto, jakým způsobem se vzdělával, jak získával informace a jak těžké jeho začátky byly. Také mě zajímalo, jak náročné je provozovat e-shop s nízkomaržovým zbožím a jaké klady a zápory má rodinné podnikání.

Růst webu
Graf vývoje návštěvnosti webu. Letošní pokles je podle Tomáše způsoben hlavně vypnutím reklam a investicemi do nového e-shopu.

Jak se vzdělávat při podnikání na internetu?

Tomáš mi poslal několik odkazů, které doporučuje sledovat všem začínajícím internetovým podnikatelům:

Jiří Rostecký a Tomáš Krýdl
A tato selfie byla pořízena… vysavačem!

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavel-kunes-web

Vlastní grafika na Shoptetu: Co vše je možné a jak se připravit? | Pavel Kuneš

radim-tucek-web

Unikátní sortiment, analytika prodejů a vztahy s dodavateli e-shopu | Radim Tuček (CzechDesign.cz)

david-balcar-web

Jak vytvořit vlastní produkt? | David Balcar (Optimistic)

Právě vyšlo

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Sergey Petukhov

Před 6 roky

Skvělý rozhovor s fajn člověkem. Přejí hodně úspěchů s e-shopem.

Odpovědět »

JIrka Zeman Sledovat @jirkazeman

Před 5 roky

Hurá, konečně normální člověk, který popisuje věci tak jak se mají a ne bambilionář s milionovým ziskem a bambilionovou fuzí za zadkem. a plánem dobít Ameriku.
klobouk dolů před Tomášem, znám to mám to podobně ;-)

díky za rozhovor je super ….
Jirka

Odpovědět »

Eva Vyoralová

Před 5 roky

Pěkný a upřímný rozhovor, který jasně vystihl radosti a starosti podnikání u nás. Zažívám obdobné situace ve svém oboru podnikání. Tome, ať se vám daří. Děkuji. Eva

Odpovědět »

Martin Kreuz

Před 4 roky

Musím říct, že je osvěžující vidět někoho, kdo nemá od online prostředí žádné přehnané nároky. Příliš mnoho začínajících e-shoperů si myslí, že podnikat na internetu je snadné. Online marketing potom považují jako kouzelný nástroj, do kterého pošlou peníze a ty se jim znásobené vrátí. Neuvědomují si, že online prostředí (ať už mluvíme o SEO, PPC, či tvorbě webů, aby byly obsahově zajímavé, např. http://www.omblog.cz/proc-a-kdy-se-vyplati-najmout-online-marketing-agenturu/

Takže chválím, povedený rozhovor!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián