Inzerce

Adam Švejda (SPYobchod.cz): Jak se prodává špionážní technika?

Špionážní technika není něco, co by hledaly statisíce lidí každý den. Také to nená zrovna segment, ve kterém se hodně nakupuje o vánocích. Přesto Adam Švejda se svým SPYobchodem roste, plánuje expanzi a preferuje přístup, který mnoho lidí zarazí.

Adam je totiž takový self-made-man. Spoustu věcí si dnes dělá úplně sám. Řeší marketing, tvorbu obsahu, expanzi a spoustu dalšího. Vše navíc velmi osobitým stylem, který popisuje ve svém videu.

Provozuje podpůrné weby, sám si píše články a popisky na web, nový zahraniční web nechá pouze přeložit. Má tisíce návštěv z vyhledávačů každý den, obrat jeho e-shopu se pohybuje kolem 20 milionů korun a ročně vyřídí asi 5000 objednávek.

Co se od Adama dozvíte?

  • Jaká specifika má trh se špionážní technikou?
  • Jak moc se Adam nebo jeho zákazníci pohybuje na hraně zákona?
  • Kdo si vůbec spižonážní techniku na internetu kupuje?
  • Jak se dělá marketing SPYobchodu?
  • Jak Adam dělá SEO a získává tisíce přístupů z vyhledávačů?
  • Proč tvoří podpůrné weby?
  • Jaké jsou při tvorbě e-shopu jeho největší priority?
  • Jak probíhá expanze do zahraničí?

spyobchod-3

spyobchod-2

spyobchod-1

Nejprodávanější zboží:

Podpůrné weby:

Podobná videa:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Právě vyšlo

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů