Nenech si ujít další videa:
Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:
Špionážní technika není něco, co by hledaly statisíce lidí každý den. Také to nená zrovna segment, ve kterém se hodně nakupuje o vánocích. Přesto Adam Švejda se svým SPYobchodem roste, plánuje expanzi a preferuje přístup, který mnoho lidí zarazí.
Adam je totiž takový self-made-man. Spoustu věcí si dnes dělá úplně sám. Řeší marketing, tvorbu obsahu, expanzi a spoustu dalšího. Vše navíc velmi osobitým stylem, který popisuje ve svém videu.
Provozuje podpůrné weby, sám si píše články a popisky na web, nový zahraniční web nechá pouze přeložit. Má tisíce návštěv z vyhledávačů každý den, obrat jeho e-shopu se pohybuje kolem 20 milionů korun a ročně vyřídí asi 5000 objednávek.
Co se od Adama dozvíte?
- Jaká specifika má trh se špionážní technikou?
- Jak moc se Adam nebo jeho zákazníci pohybuje na hraně zákona?
- Kdo si vůbec spižonážní techniku na internetu kupuje?
- Jak se dělá marketing SPYobchodu?
- Jak Adam dělá SEO a získává tisíce přístupů z vyhledávačů?
- Proč tvoří podpůrné weby?
- Jaké jsou při tvorbě e-shopu jeho největší priority?
- Jak probíhá expanze do zahraničí?
Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.
Komentáře čtenářů: 0