Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Adam Švejda (SPYobchod.cz): Jak se prodává špionážní technika?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 143 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Špionážní technika není něco, co by hledaly statisíce lidí každý den. Také to nená zrovna segment, ve kterém se hodně nakupuje o vánocích. Přesto Adam Švejda se svým SPYobchodem roste, plánuje expanzi a preferuje přístup, který mnoho lidí zarazí.

Adam je totiž takový self-made-man. Spoustu věcí si dnes dělá úplně sám. Řeší marketing, tvorbu obsahu, expanzi a spoustu dalšího. Vše navíc velmi osobitým stylem, který popisuje ve svém videu.

Provozuje podpůrné weby, sám si píše články a popisky na web, nový zahraniční web nechá pouze přeložit. Má tisíce návštěv z vyhledávačů každý den, obrat jeho e-shopu se pohybuje kolem 20 milionů korun a ročně vyřídí asi 5000 objednávek.

Co se od Adama dozvíte?

  • Jaká specifika má trh se špionážní technikou?
  • Jak moc se Adam nebo jeho zákazníci pohybuje na hraně zákona?
  • Kdo si vůbec spižonážní techniku na internetu kupuje?
  • Jak se dělá marketing SPYobchodu?
  • Jak Adam dělá SEO a získává tisíce přístupů z vyhledávačů?
  • Proč tvoří podpůrné weby?
  • Jaké jsou při tvorbě e-shopu jeho největší priority?
  • Jak probíhá expanze do zahraničí?

Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

spyobchod-3

spyobchod-2

spyobchod-1

Nejprodávanější zboží:

Podpůrné weby:

Podobná videa:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Premium
jiri-wurtherle-web

Kytary.cz: Expanze do zahraničí a odchod z Anglie | Jiří Würtherle

Právě vyšlo

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Premium
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Premium
michal-zelinka-web

Biano: Budování managementu a změna strategie firmy | Michal Zelinka

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Inzerce