Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Adam Švejda (SPYobchod.cz): Jak se prodává špionážní technika?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Špionážní technika není něco, co by hledaly statisíce lidí každý den. Také to nená zrovna segment, ve kterém se hodně nakupuje o vánocích. Přesto Adam Švejda se svým SPYobchodem roste, plánuje expanzi a preferuje přístup, který mnoho lidí zarazí.

Adam je totiž takový self-made-man. Spoustu věcí si dnes dělá úplně sám. Řeší marketing, tvorbu obsahu, expanzi a spoustu dalšího. Vše navíc velmi osobitým stylem, který popisuje ve svém videu.

Provozuje podpůrné weby, sám si píše články a popisky na web, nový zahraniční web nechá pouze přeložit. Má tisíce návštěv z vyhledávačů každý den, obrat jeho e-shopu se pohybuje kolem 20 milionů korun a ročně vyřídí asi 5000 objednávek.

Co se od Adama dozvíte?

  • Jaká specifika má trh se špionážní technikou?
  • Jak moc se Adam nebo jeho zákazníci pohybuje na hraně zákona?
  • Kdo si vůbec spižonážní techniku na internetu kupuje?
  • Jak se dělá marketing SPYobchodu?
  • Jak Adam dělá SEO a získává tisíce přístupů z vyhledávačů?
  • Proč tvoří podpůrné weby?
  • Jaké jsou při tvorbě e-shopu jeho největší priority?
  • Jak probíhá expanze do zahraničí?

Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

spyobchod-3

spyobchod-2

spyobchod-1

Nejprodávanější zboží:

Podpůrné weby:

Podobná videa:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Inzerce