Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Ondřej Bělský: Proč je Alza úspěšná?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Alza je nejčastější vzor, který marketéři zmiňují ve svých článcích, rozhovorech, přednáškách a vždy, kdy potřebují ukázat na někoho, kdo to „dělá to dělá dobře“. S Ondřejem Bělským jsme se na to podívali zblízka.

Ondřej pracuje jako marketingový specialista v Alze. Rozhodli jsme se spolu natočit video, ve kterém jsme probrali, jak vlastně marketing Alzy vypadá a proč je úspěšná zrovna ona.

Na co jsem se ptal?

  • Proč se Alze povedlo předběhnout konkurenci?
  • Proč tak rychle roste (loni o 24 %)?
  • V čem se od ní mohou inspirovat menší e-shopy?
  • Jak vypadá marketingový tým Alzy?
  • Kdo přichází s novými nápady a jak se vyhodnocují?
  • Proč Alza dělá v marketingu skoro všechno?
  • Kdy by si e-shop měl vytvořit vlastního maskota?
  • Co by Ondřej doporučil ostatním e-shopařům?

Rozhovor je jakýsi úvod do marketingu Alzy. Již teď plánujeme několik dalších videí, která budou podrobnější a o konkrétnějších tématech.

alza-3

alza-1

alza-2

My už koukáme. A co vy? :-)
My už koukáme. A co vy? :-)

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Miroslav Hora

Před 8 roky

Prima rozhovor, tak snad si ho každý eshop začátečník poslechne. Nicméně zajímalo by mě, jak je to u Alzy s předpokládanou cenou, u které je skoro jisté, že je poloviční oproti realitě trhu viz „Doogee F7 Pro zlatý“. To je také marketing?

Odpovědět »

Honza Dušek

Před 8 roky

Škoda. Článek bych si přečetl rád, ale video ani mp3 koukat/poslouchat nebudu. Asi zruším odběr RSS.

Odpovědět »

kazimir

Před 8 roky

Já naopak dekuju za mp3 podcasty, je to super na cesty!

Odpovědět »

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

marek-odehnal-web

Investování do firem v Asii. Jak vypadá tamní trh? | Marek Odehnal

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-klienty

Jiřího klienti #11: Jak získat nové klienty?

Premium
daibor-pulkert-web

Kdy zavřít firmu? Nejhorší scénář, který může být příležitostí pro něco nového | Dalibor Pulkert

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-web

Jiřího klienti #10: Mindset v podnikání. Dá se změnit?

petr-macek-web

Největší chyby v projektovém řízení malých a středních firem | Petr Macek (Caflou)

Premium
marek-dobry-web

Ze zaměstnání na volnou nohu. Po necelém roce naplnil své cíle | Marek Dobrý

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-9

Jiřího klienti #9: Proč neděláte vlastní reklamu?

martin-horsky-web

Když firma přeroste zakladatele. Příklad dvou firem, kterým se to stalo | Martin Horský (JPF)