Nenech si ujít další videa:
Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:
Alza je nejčastější vzor, který marketéři zmiňují ve svých článcích, rozhovorech, přednáškách a vždy, kdy potřebují ukázat na někoho, kdo to „dělá to dělá dobře“. S Ondřejem Bělským jsme se na to podívali zblízka.
Ondřej pracuje jako marketingový specialista v Alze. Rozhodli jsme se spolu natočit video, ve kterém jsme probrali, jak vlastně marketing Alzy vypadá a proč je úspěšná zrovna ona.
Na co jsem se ptal?
- Proč se Alze povedlo předběhnout konkurenci?
- Proč tak rychle roste (loni o 24 %)?
- V čem se od ní mohou inspirovat menší e-shopy?
- Jak vypadá marketingový tým Alzy?
- Kdo přichází s novými nápady a jak se vyhodnocují?
- Proč Alza dělá v marketingu skoro všechno?
- Kdy by si e-shop měl vytvořit vlastního maskota?
- Co by Ondřej doporučil ostatním e-shopařům?
Rozhovor je jakýsi úvod do marketingu Alzy. Již teď plánujeme několik dalších videí, která budou podrobnější a o konkrétnějších tématech.
Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.

My už koukáme. A co vy? :-)
Miroslav Hora
-Prima rozhovor, tak snad si ho každý eshop začátečník poslechne. Nicméně zajímalo by mě, jak je to u Alzy s předpokládanou cenou, u které je skoro jisté, že je poloviční oproti realitě trhu viz “Doogee F7 Pro zlatý”. To je také marketing?
Honza Dušek
-Škoda. Článek bych si přečetl rád, ale video ani mp3 koukat/poslouchat nebudu. Asi zruším odběr RSS.
kazimir
-Já naopak dekuju za mp3 podcasty, je to super na cesty!