Inzerce

Ondřej Bělský: Proč je Alza úspěšná?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty

Alza je nejčastější vzor, který marketéři zmiňují ve svých článcích, rozhovorech, přednáškách a vždy, kdy potřebují ukázat na někoho, kdo to „dělá to dělá dobře“. S Ondřejem Bělským jsme se na to podívali zblízka.

Ondřej pracuje jako marketingový specialista v Alze. Rozhodli jsme se spolu natočit video, ve kterém jsme probrali, jak vlastně marketing Alzy vypadá a proč je úspěšná zrovna ona.

Na co jsem se ptal?

  • Proč se Alze povedlo předběhnout konkurenci?
  • Proč tak rychle roste (loni o 24 %)?
  • V čem se od ní mohou inspirovat menší e-shopy?
  • Jak vypadá marketingový tým Alzy?
  • Kdo přichází s novými nápady a jak se vyhodnocují?
  • Proč Alza dělá v marketingu skoro všechno?
  • Kdy by si e-shop měl vytvořit vlastního maskota?
  • Co by Ondřej doporučil ostatním e-shopařům?

Rozhovor je jakýsi úvod do marketingu Alzy. Již teď plánujeme několik dalších videí, která budou podrobnější a o konkrétnějších tématech.

alza-3

alza-1

alza-2

My už koukáme. A co vy? :-)
My už koukáme. A co vy? :-)

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Právě vyšlo

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Co určuje jejich hodnotu a proč kolísá? | Adam Neuberger (Probinex)

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

petr-macek-web

Vracíme se z home-officu do kanceláří? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Komentáře

Miroslav Hora

Před 5 roky

Prima rozhovor, tak snad si ho každý eshop začátečník poslechne. Nicméně zajímalo by mě, jak je to u Alzy s předpokládanou cenou, u které je skoro jisté, že je poloviční oproti realitě trhu viz „Doogee F7 Pro zlatý“. To je také marketing?

Odpovědět »

Honza Dušek

Před 5 roky

Škoda. Článek bych si přečetl rád, ale video ani mp3 koukat/poslouchat nebudu. Asi zruším odběr RSS.

Odpovědět »

kazimir

Před 5 roky

Já naopak dekuju za mp3 podcasty, je to super na cesty!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně