Vedle rozhovorů o řízení velkých firem přináším i povídání o těch malých. Budovat totiž malou značku může být stejně náročné a vyčerpávající, jako budovat velký brand. Své o tom ví zakladatelka papírnictví MANKAI Paper Markéta Jinochová.
Ta svoje papírnictví založila v roce 2013 a prodává v něm originální autorské výrobky. V době pandemie jí byznys rychle vyrostl a ona se z one-woman-show podnikání rozrostla do 4členného týmu. Jakmile ale pandemie polevila, přišlo zdražování, zvýšila se inflace a náklady na papír vyrostly až o polovinu, musela 2 z těchto lidí propustit.
V rozhovoru si povídáme o tom, díky čemu její podnikání vyrostlo, jaké marketingové aktivity jí fungují nejlépe a jak řeší krizové situace v posledních letech.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 4 týdny
Před 4 týdny