Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Vyzkoušejte náš premium obsah

Inzerce

Inzerce

Vedle rozhovorů o řízení velkých firem přináším i povídání o těch malých. Budovat totiž malou značku může být stejně náročné a vyčerpávající, jako budovat velký brand. Své o tom ví zakladatelka papírnictví MANKAI Paper Markéta Jinochová.

Ta svoje papírnictví založila v roce 2013 a prodává v něm originální autorské výrobky. V době pandemie jí byznys rychle vyrostl a ona se z one-woman-show podnikání rozrostla do 4členného týmu. Jakmile ale pandemie polevila, přišlo zdražování, zvýšila se inflace a náklady na papír vyrostly až o polovinu, musela 2 z těchto lidí propustit.

V rozhovoru si povídáme o tom, díky čemu její podnikání vyrostlo, jaké marketingové aktivity jí fungují nejlépe a jak řeší krizové situace v posledních letech.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

andy-pavelcova-web

Andy Pavelcová: Úspěch fitness programu FITFAB Strong, budování komunity, pohyb ve firmách

michal-hardyn-web

Michal Hardyn: Zakládání nových firem, výběr team-leaderů, osobní marketing

petra-vetrovska-web

Petra Větrovská: Jak se buduje brand freelancera?

michal-majgot-web

Michal Majgot: Podnikání na internetu, influencer marketing, trendy v affiliate

lucie-jeschkova-web

Lucie Jeschková: Mým snem je, aby si to lidé na palubě letadla užili

radka-legerska-web

Radka Legerska: Nejčastější chyby začínajících copywriterů

gabriela-mrkvicova-web

Zkušená networkerka: Jak v byznysu budovat kvalitní vztahy? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Inzerce