Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Byznys s ponožkami. Proč už nestačí prodávat jen ty barevné? | Salvátor Soška

Rozhovor je určen pro naše předplatitele: Přehrát celé video
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 146 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Salvátor Soška ve svých 15 letech založil e-shop s ponožkami we are fedrinand. Financoval to půjčkou od rodičů. Dnes má jeho firma po 7 letech existence obrat kolem 15 milionů korun ročně, pracují na ní 4 lidé a stále vyrábí ponožky v Česku a s vlastními designy.

V rozhovoru se dozvíte, jak celá značka vznikla, jak přistupuje k výrobě nových produktů a jaké největší překážky musela překonat. Povídali jsme si také o tom, zda tržby 15 milionů korun ročně po 7 letech podnikání jsou hodně nebo málo a proč nejsou vyšší.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Premium
martin-kudera-web

Vlastní produkty: Prodej přes marketplaces a kamenné prodejny | Martin Kudera (Živina.cz)

Premium
jiri-pernica-web

Rozjeďte podnikání díky Facebook reklamě. Efektivní strategie | Jiří Pernica

Právě vyšlo

Premium
michal-pohludka-web

Jak vybudovat dlouhodobě úspěšnou firmu? | Michal Pohludka

samuel-ondrisak-web

Jak připravit e-shop na rok 2023? | Samuel Ondrišák (Dexfinity)

huba-babinec-web

Česká e-commerce v roce 2023. Jaká bude? Duel Shoptetu a Skladonu

Nejoblíbenější

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

Inzerce