Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Honza Bartoš: Tvorba on-line produktů, natáčení videí, reklama pro živnostníky

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 144 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Dneska bych si chtěl povídat o malých živnostnících, kteří teď v době pandemie koronaviru nemohou dále poskytovat své služby. Zejména my v digitálním prostředí máme občas tendenci situaci posuzovat jen optikou bubliny našeho oboru.

Pak je tu ale i řada živnostníků v oborech, jako je kadeřnictví, fitness, obecně péče o tělo a mnoho a mnoho dalších. Co tito lidé teď mohou dělat a jak využít čas, kdy jsou jejich provozovny zavřené? Na to se budu ptát specialisty na reklamu na Facebooku Honzy Bartoše. Rozhovor najdete i jako podcast.

Další rozhovory o koronavirové krizi:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

diana-zadakova-web

Diana Zadáková: Jak se i v karanténě mohou sebevzdělávat (nejen) studenti?

martin-klega-web

Martin Klega (ApuTime): Jak přistupovat k marketingu v době koronavirové?

Premium
alex-ilyash-web

Pandemie mu zavřela firmu. Rozjel novou a prodává do celého světa | Alex Ilyash

Právě vyšlo

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

Nejoblíbenější

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
petr-janosik-web

SaaS byznys: Jak se buduje Smartlook? | Petr Jánošík

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Inzerce