Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Erika Eliášová: Budování e-shopu ErikaFashion.cz, začátky s marketingem, chyby v podnikání

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Erika Eliášová vybudovala e-shop, který za poslední rok přesáhl obrat 35 milionů korun. Dnes ErikaFashion.cz míří na překonání šedesátky, a to i přesto, že se o něj Erika stará sama a pomáhají jí pouze lidé v expedici.

V rozhovoru, který najdete i v našem podcastu o podnikání, jsme si s Erikou povídali o tom, jak uspět v podnikání na internetu a jak svůj e-shop rozjížděla v postatě bez investic do marketingu. Sama například přiznala, že do PPC reklamy teprve začíná investovat a že zásadní pro ni byly sociální sítě.

Vedle toho jsme ale probrali i její největší chyby, které dnes brzdí růst firmy a které musí překonat.

Partnerem pořadu je společnost Shoptet.cz poskytující kompletní webové řešení pro váš e-shop.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikl e-shop ErikaFashion.cz a jak se jeho nabídka liší od konkurence?
  • Díky čemu se tak rozjel a jak Erika získávala první zákazníky?
  • Jak se jí dnes daří budovat komunitu zákazníků a jak využívá sociální sítě?
  • K čemu jí pomáhá kamenná prodejna e-shopu a jak řeší vratky?
  • Jaké chyby v podnikání udělala a co doporučuje ostatním e-shopařům?

Další rozhovory s ženami podnikatelkami:

Learn how to solve a Rubik’s Cube with the easiest method, using only six algorithms.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
jiri-pernica-web

Rozjeďte podnikání díky Facebook reklamě. Efektivní strategie | Jiří Pernica

jindrich-jira-web

Jindřich Jíra (SmartEmailing.cz): Jak přemýšlet při hledání práce v marketingu?

honza-bartos-web

Honza Bartoš: Tvorba on-line produktů, natáčení videí, reklama pro živnostníky

diana-zadakova-web

Diana Zadáková: Jak se i v karanténě mohou sebevzdělávat (nejen) studenti?

ondrej-hajek-pa-web

Ondřej Hájek (eHub.cz): Nejúspěšnější příběhy české affiliate scény

andy-pavelcova-web

Andy Pavelcová: Úspěch fitness programu FITFAB Strong, budování komunity, pohyb ve firmách

petr-macek-web

Jak získat nové klienty při podnikání na volné noze?

michal-majgot-web

Michal Majgot: Podnikání na internetu, influencer marketing, trendy v affiliate