Inzerce

Erika Eliášová: Budování e-shopu ErikaFashion.cz, začátky s marketingem, chyby v podnikání

Erika Eliášová vybudovala e-shop, který za poslední rok přesáhl obrat 35 milionů korun. Dnes ErikaFashion.cz míří na překonání šedesátky, a to i přesto, že se o něj Erika stará sama a pomáhají jí pouze lidé v expedici.

V rozhovoru, který najdete i v našem podcastu o podnikání, jsme si s Erikou povídali o tom, jak uspět v podnikání na internetu a jak svůj e-shop rozjížděla v postatě bez investic do marketingu. Sama například přiznala, že do PPC reklamy teprve začíná investovat a že zásadní pro ni byly sociální sítě.

Vedle toho jsme ale probrali i její největší chyby, které dnes brzdí růst firmy a které musí překonat.

Partnerem pořadu je společnost Shoptet.cz poskytující kompletní webové řešení pro váš e-shop.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikl e-shop ErikaFashion.cz a jak se jeho nabídka liší od konkurence?
  • Díky čemu se tak rozjel a jak Erika získávala první zákazníky?
  • Jak se jí dnes daří budovat komunitu zákazníků a jak využívá sociální sítě?
  • K čemu jí pomáhá kamenná prodejna e-shopu a jak řeší vratky?
  • Jaké chyby v podnikání udělala a co doporučuje ostatním e-shopařům?

Další rozhovory s ženami podnikatelkami:

Learn how to solve a Rubik’s Cube with the easiest method, using only six algorithms.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

radek-mrkos-web

Rozjezd e-shopu Albatros Media, zdroje objednávek | Radek Mrkos

tomas-zahalka-web

Založte e-shop a neřešte logistiku a skladování | Tomáš Zahálka (Dudlu.cz)

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Právě vyšlo

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)