Poslechněte si 172 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Už přes rok funguje služba CustomerHero.cz, která e-shopům a dalším firmám umožňuje zefektivnit zákaznickou podporu. Stojí za ní můj dnešní host Juraj Harkabuzík, se kterým jsme si povídali o tom, jak se zákaznická podpora outsourcuje a co se za ten víc jak rok budování nové služby naučil.
Firmy zákaznickou podporu na CustomerHero.cz z části nebo plně outsourcují a kromě klasických požadavků a dotazů zákazníků jim služba pomáhá i získávat nové objednávky třeba obvoláváním stávajících klientů apod.
V rozhovoru se dozvíte, jak české e-shopy k zákaznické podpoře přistupují a kdy se jim ji nejvíce vyplatí outsourcovat. Povídali jsme si také o tom, jak se vůbec uvádí nová služba na trh a jakými výzvami si Juraj zatím musel projít.
Rozhovor si můžete poslechnout i v našem podcastu.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 21 hodinami
Před 21 hodinami
Před 3 týdny
Před 3 týdny
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc