Zákaznická podpora e-shopu není jen místem, kde mohou zákazníci řešit případné problémy a dotazy. Pokud s ní firma pracuje správně, může jí přinést spoustu dalších příležitosti, jak zvýšit obrat e-shopu. Mezi nimi mohou být nové prodeje, ale i data pro marketing a další rozvoj.
V dnešním dvojrozhovoru se potkal provozní ředitel e-shopu BazarovéRegály.cz Petr Meloun a Juraj Harkabuzík, který vede službu CustomerHero.cz, na kterou e-shopy svoji zákaznickou podporu outsourcují.
Probrali jsme, jak obě firmy spolupracují, kam se jim povedlo posunout zákaznickou podporu e-shopu Bazarových regálů a celkově jak mít úspěšný e-shop. Dozvíte se také, co díky získaným datům firma zjistila a jak s nimi dále pracuje. Celý rozhovor a mnohem víc o tvorbě e-shopu si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.
Zjistěte více: Obrat e-shopu
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.