Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Zákaznická podpora e-shopu: Jak zvýšit její kvalitu a přínos? | Juraj Harkabuzík a Petr Meloun

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Zákaznická podpora e-shopu není jen místem, kde mohou zákazníci řešit případné problémy a dotazy. Pokud s ní firma pracuje správně, může jí přinést spoustu dalších příležitosti, jak zvýšit obrat e-shopu. Mezi nimi mohou být nové prodeje, ale i data pro marketing a další rozvoj.

V dnešním dvojrozhovoru se potkal provozní ředitel e-shopu BazarovéRegály.cz Petr Meloun a Juraj Harkabuzík, který vede službu CustomerHero.cz, na kterou e-shopy svoji zákaznickou podporu outsourcují.

Probrali jsme, jak obě firmy spolupracují, kam se jim povedlo posunout zákaznickou podporu e-shopu Bazarových regálů a celkově jak mít úspěšný e-shop. Dozvíte se také, co díky získaným datům firma zjistila a jak s nimi dále pracuje. Celý rozhovor a mnohem víc o tvorbě e-shopu si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Další tipy, jak zlepšit e-shop:

Zjistěte více: Obrat e-shopu

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

gabriela-mrkvicova-web

Jak z networkingu dostat maximum pro váš byznys? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

marek-odehnal-web

Pro rodiče: Jak přemýšlet nad finanční budoucností vašich děti? | Marek Odehnal

michal-lichner-web

Expanze do zahraničí: Jak vybrat správný trh? | Michal Lichner (Dexfinity)

jiri-lexa-web

Jak připravit e-shop na Vánoce. Ano, už teď | Jiří Lexa (Lemonero)

jiri-jemelka-web

Jak připravit firmu na prodej? | Jiří Jemelka

marian-kamenistak-web

Jak udělat z vývojáře manažera? | Marián Kamenišťák

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Inzerce