Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Zákaznická podpora e-shopu: Jak zvýšit její kvalitu a přínos? | Juraj Harkabuzík a Petr Meloun

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Zákaznická podpora e-shopu není jen místem, kde mohou zákazníci řešit případné problémy a dotazy. Pokud s ní firma pracuje správně, může jí přinést spoustu dalších příležitosti, jak zvýšit obrat e-shopu. Mezi nimi mohou být nové prodeje, ale i data pro marketing a další rozvoj.

V dnešním dvojrozhovoru se potkal provozní ředitel e-shopu BazarovéRegály.cz Petr Meloun a Juraj Harkabuzík, který vede službu CustomerHero.cz, na kterou e-shopy svoji zákaznickou podporu outsourcují.

Probrali jsme, jak obě firmy spolupracují, kam se jim povedlo posunout zákaznickou podporu e-shopu Bazarových regálů a celkově jak mít úspěšný e-shop. Dozvíte se také, co díky získaným datům firma zjistila a jak s nimi dále pracuje. Celý rozhovor a mnohem víc o tvorbě e-shopu si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Další tipy, jak zlepšit e-shop:

Zjistěte více: Obrat e-shopu

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Kde dělá vaše zákaznická podpora chyby? Odpoví mystery shopping | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

marek-odehnal-web

DIP majitelům firem umožňuje investovat. Jak to funguje? | Marek Odehnal

petr-macek-web

Jak vybrat firemní systém pro malou firmu?| Petr Macek (Caflou)

jiri-jemelka-web

Prodej firmy pohledem kupce. Co ho nejvíc zajímá? | Jiří Jemelka (JPF)

jaroslav-pokorny-web

Účetnictví startupu. Jak k němu přistoupit? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

jiri-jemelka-web

Jak předat řízení firmy nástupci? | Jiří Jemelka (JPF)

petr-macek-web

Trendy v řízení malých firem v roce 2024 | Petr Macek ( Caflou)

dusan-halas-web

Jak do firmy (ne)implementovat nový proces? | Dušan Halas (Expandeco)