Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Zákaznická podpora e-shopu

Zákaznická podpora e-shopu je nedílnou součástí celé zákaznické péče, kterou e-shop nabízí svým zákazníkům. V dnešní době již nezahrnuje jen e-mailovou podporu nebo podporu na telefonu, ale i reagování na dotazy a podněty zákazníků na sociálních sítích, v chatbotech a na dalších místech. Na našem webu najdete návody, jak můžete zákaznickou podporu vašeho e-shopu vylepšit a jak díky ní podpořit růst vaší firmy.

Zákaznická péče v e-shopech

V průzkumu mezi 450 českými e-shopy služba Customer Hero zjišťovala, jak firmy k zákaznické podpoře přistupují a jak rychle jsou schopny reagovat na podněty zákazníků. Z průzkumu vyplynulo, že velká část firem ani nezvedá telefony, natož aby zákazníkovi dokázala náležitě poradit.

Customer support navíc není jen o rychlosti reakcí, ale i o jejich obsahu. Většina zákazníků se většinou neptá na detaily ohledně produktů, ale zajímají je informace o jejich dodání, reklamaci a případně dalším servisu.

Poslechněte si celý rozhovor o zmíněném průzkumu:

Inzerce

Jak zákazníkovi prodat víc

Cílem zákaznické podpory by nemělo být jen odpovídání na dotazy zákazníků, ale současně i vytváření příležitostí pro další prodej. Firmy mohou zákazníkovi zavolat nebo napsat například ve chvíli, kdy dokončí svou objednávku, a mohou mu nabídnout další relevantní zboží či služby. Mnoho firem takto zvyšuje průměrnou hodnotu objednávky a vydělává peníze navíc.

Možnosti up-sellu nebo cross-sellu jsou skrze zákaznickou podporu v Česku velmi podceňované.

Podívejte se, jak je můžete vyzkoušet i vy:

Retence zákazníků e-shopu

Získat nového zákazníka je drahé. E-shopy za něj musí zaplatit spoustu peněz – např. skrze PPC reklamu, kampaně na sociálních sítích apod. Udržení již stávajícího zákazníka přitom může být mnohem levnější. Existuje navíc mnoho způsobů, jak zákazníka motivovat k dalším nákupům. Poslechněte si, jaké to jsou:

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
martin-soucek-web

Zákaznický zážitek. Mějte ho jako Zoot | Martin Souček

Premium
petr-miklik-web

Grizly.cz: Jak zaměřit firmu na zákazníka? | Petr Miklík

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing zákaznické podpory e-shopu: Jak probíhá v praxi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Premium
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabuzik-web

Jak vytvořit zákaznickou podporu e-shopu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Premium
petr-sima-web

Jak investovat do startupů? | Petr Šíma (DEPO ventures)

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

Inzerce