Inzerce

Zákaznická podpora e-shopu

Zákaznická podpora e-shopu je nedílnou součástí celé zákaznické péče, kterou e-shop nabízí svým zákazníkům. V dnešní době již nezahrnuje jen e-mailovou podporu nebo podporu na telefonu, ale i reagování na dotazy a podněty zákazníků na sociálních sítích, v chatbotech a na dalších místech. Na našem webu najdete návody, jak můžete zákaznickou podporu vašeho e-shopu vylepšit a jak díky ní podpořit růst vaší firmy.

Zákaznická péče v e-shopech

V průzkumu mezi 450 českými e-shopy služba Customer Hero zjišťovala, jak firmy k zákaznické podpoře přistupují a jak rychle jsou schopny reagovat na podněty zákazníků. Z průzkumu vyplynulo, že velká část firem ani nezvedá telefony, natož aby zákazníkovi dokázala náležitě poradit.

Customer support navíc není jen o rychlosti reakcí, ale i o jejich obsahu. Většina zákazníků se většinou neptá na detaily ohledně produktů, ale zajímají je informace o jejich dodání, reklamaci a případně dalším servisu.

Poslechněte si celý rozhovor o zmíněném průzkumu:

Inzerce

Jak zákazníkovi prodat víc

Cílem zákaznické podpory by nemělo být jen odpovídání na dotazy zákazníků, ale současně i vytváření příležitostí pro další prodej. Firmy mohou zákazníkovi zavolat nebo napsat například ve chvíli, kdy dokončí svou objednávku, a mohou mu nabídnout další relevantní zboží či služby. Mnoho firem takto zvyšuje průměrnou hodnotu objednávky a vydělává peníze navíc.

Možnosti up-sellu nebo cross-sellu jsou skrze zákaznickou podporu v Česku velmi podceňované.

Podívejte se, jak je můžete vyzkoušet i vy:

Retence zákazníků e-shopu

Získat nového zákazníka je drahé. E-shopy za něj musí zaplatit spoustu peněz – např. skrze PPC reklamu, kampaně na sociálních sítích apod. Udržení již stávajícího zákazníka přitom může být mnohem levnější. Existuje navíc mnoho způsobů, jak zákazníka motivovat k dalším nákupům. Poslechněte si, jaké to jsou:

juraj-harkabuzik-web

Jak vytvořit zákaznickou podporu e-shopu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

patrik-babinec-web

Nadchněte vaše zákazníky. Budování zákaznické zkušenosti na e-shopu | Patrik Babinec (Skladon)

juraj-harkabuzik-web

Práce s daty: Jak analyzovat zákaznickou podporu, její výsledky a ušlé příležitosti? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

arva-vrtik-web

Reverzní logistika e-shopu v zahraničí | Tomáš Vrtík a Peter Árva

meloun-harkabuzik-web

Zákaznická podpora e-shopu: Jak zvýšit její kvalitu a přínos? | Juraj Harkabuzík a Petr Meloun

juraj-harkabuzik-web

Jak prodat zákazníkovi víc? | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

david-vurma-web

Zákaznická retence e-shopu v praxi | David Vurma (ACOMWARE)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznický servis v českých e-shopech: Průzkum mezi 445 firmami | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan