Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Zákaznická podpora e-shopu

Zákaznická podpora e-shopu je nedílnou součástí celé zákaznické péče, kterou e-shop nabízí svým zákazníkům. V dnešní době již nezahrnuje jen e-mailovou podporu nebo podporu na telefonu, ale i reagování na dotazy a podněty zákazníků na sociálních sítích, v chatbotech a na dalších místech. Na našem webu najdete návody, jak můžete zákaznickou podporu vašeho e-shopu vylepšit a jak díky ní podpořit růst vaší firmy.

Zákaznická péče v e-shopech

V průzkumu mezi 450 českými e-shopy služba Customer Hero zjišťovala, jak firmy k zákaznické podpoře přistupují a jak rychle jsou schopny reagovat na podněty zákazníků. Z průzkumu vyplynulo, že velká část firem ani nezvedá telefony, natož aby zákazníkovi dokázala náležitě poradit.

Customer support navíc není jen o rychlosti reakcí, ale i o jejich obsahu. Většina zákazníků se většinou neptá na detaily ohledně produktů, ale zajímají je informace o jejich dodání, reklamaci a případně dalším servisu.

Poslechněte si celý rozhovor o zmíněném průzkumu:

Inzerce

Jak zákazníkovi prodat víc

Cílem zákaznické podpory by nemělo být jen odpovídání na dotazy zákazníků, ale současně i vytváření příležitostí pro další prodej. Firmy mohou zákazníkovi zavolat nebo napsat například ve chvíli, kdy dokončí svou objednávku, a mohou mu nabídnout další relevantní zboží či služby. Mnoho firem takto zvyšuje průměrnou hodnotu objednávky a vydělává peníze navíc.

Možnosti up-sellu nebo cross-sellu jsou skrze zákaznickou podporu v Česku velmi podceňované.

Podívejte se, jak je můžete vyzkoušet i vy:

Retence zákazníků e-shopu

Získat nového zákazníka je drahé. E-shopy za něj musí zaplatit spoustu peněz – např. skrze PPC reklamu, kampaně na sociálních sítích apod. Udržení již stávajícího zákazníka přitom může být mnohem levnější. Existuje navíc mnoho způsobů, jak zákazníka motivovat k dalším nákupům. Poslechněte si, jaké to jsou:

martin-jares-web

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)

juraj-harkabuzik

Zákaznická podpora e-shopu může vydělávat peníze. Jak? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová

peter-mac-web

Customer care: Jak funguje v Shoptetu? | Peter Mac

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
filip-drimalka-web

AI mění řízení firem. Co můžete vyzkoušet už nyní? | Filip Dřímalka

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Inzerce