Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Zákaznická podpora e-shopu

Zákaznická podpora e-shopu je nedílnou součástí celé zákaznické péče, kterou e-shop nabízí svým zákazníkům. V dnešní době již nezahrnuje jen e-mailovou podporu nebo podporu na telefonu, ale i reagování na dotazy a podněty zákazníků na sociálních sítích, v chatbotech a na dalších místech. Na našem webu najdete návody, jak můžete zákaznickou podporu vašeho e-shopu vylepšit a jak díky ní podpořit růst vaší firmy.

Zákaznická péče v e-shopech

V průzkumu mezi 450 českými e-shopy služba Customer Hero zjišťovala, jak firmy k zákaznické podpoře přistupují a jak rychle jsou schopny reagovat na podněty zákazníků. Z průzkumu vyplynulo, že velká část firem ani nezvedá telefony, natož aby zákazníkovi dokázala náležitě poradit.

Customer support navíc není jen o rychlosti reakcí, ale i o jejich obsahu. Většina zákazníků se většinou neptá na detaily ohledně produktů, ale zajímají je informace o jejich dodání, reklamaci a případně dalším servisu.

Poslechněte si celý rozhovor o zmíněném průzkumu:

Inzerce

Jak zákazníkovi prodat víc

Cílem zákaznické podpory by nemělo být jen odpovídání na dotazy zákazníků, ale současně i vytváření příležitostí pro další prodej. Firmy mohou zákazníkovi zavolat nebo napsat například ve chvíli, kdy dokončí svou objednávku, a mohou mu nabídnout další relevantní zboží či služby. Mnoho firem takto zvyšuje průměrnou hodnotu objednávky a vydělává peníze navíc.

Možnosti up-sellu nebo cross-sellu jsou skrze zákaznickou podporu v Česku velmi podceňované.

Podívejte se, jak je můžete vyzkoušet i vy:

Retence zákazníků e-shopu

Získat nového zákazníka je drahé. E-shopy za něj musí zaplatit spoustu peněz – např. skrze PPC reklamu, kampaně na sociálních sítích apod. Udržení již stávajícího zákazníka přitom může být mnohem levnější. Existuje navíc mnoho způsobů, jak zákazníka motivovat k dalším nákupům. Poslechněte si, jaké to jsou:

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

outsourcing-web

Outsourcing v podnikání. Dává smysl? | Jemelka, Babinec, Harkabuzík

juraj-harkabuzik-web

Vánoce jsou tady! Jak na ně připravit vaši zákaznickou podporu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
martin-soucek-web

Zákaznický zážitek. Mějte ho jako Zoot | Martin Souček

Premium
petr-miklik-web

Grizly.cz: Jak zaměřit firmu na zákazníka? | Petr Miklík

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

Inzerce