Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

Mám obrovskou radost z toho, že jsem mohl po dlouhé odmlce způsobené pandemií koronaviru uspořádat další setkání E-shop Klubu – naší komunitní akce pro zakladatele a šéfy e-shopů. Proběhlo v Praze a hlavním hostem byla jedna z nejzkušenějších manažerek v Česku, šéfka CZC.cz Jitka Dvořáková.

Cílem E-shop Klubu je pořádat setkání, na kterých omezená komunita e-shopů zpovídá hlavního hosta a společně diskutuje o zásadních tématech budování a řízení firmy, e-commerce a aktuálních trendů.

Scházíme se v omezeném počtu několika desítek účastníků. Akce se nenahrávají, abychom mohli otevřeně a upřímně mluvit o jakýchkoliv tématech budování firmy. Registrace na akce jsou veřejné, ale vzhledem k charakteru E-shop Klubu se jich mohou zúčastnit skutečně pouze schválení majitelé a šéfové internetových obchodů. Na akcích tedy neprobíhají žádné placené přednášky, předváděčky a účastníci nedostávají tašky s reklamními předměty apod.

Jitka Dvořáková na E-shop Klubu | Autorka fotky: Michaela Vávrová

Vše, o čem je E-shop Klub, jsou kvalitní informace a především skvělí lidé, kteří se na něm schází většinou už několik let. V minulosti jsme zpovídali třeba Tomáše Čupra, navštívili centrálu Alzy a spoustu dalších významných firem e-commerce.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Jitka Dvořáková je pro mě jednou z nejzkušenějších osobností českého internetového byznysu. Je ředitelkou CZC.cz a podílí se i na vedení Mallu. Má obrovský přehled a mnohaleté zkušenosti z řízení firmy v e-commerce.

Jitka Dvořáková na E-shop Klubu | Autorka fotky: Michaela Vávrová

Poslechnout si ji přišlo přes 40 majitelů a šéfů e-shopů a probírali jsme řadu klíčových témat. Zde je výčet některých z nich:

  • Malé e-shopy & budoucnost
  • Marketplaces
  • Zákaznická zkušenost a jak ji zlepšit
  • Dobírka a její cena
  • Mise, vize a značka firmy
  • Rostoucí ceny marketingu
  • Vnitřní efektivita firmy & ziskovost
  • Výběr, motivace a vedení lidí
  • Velcí hráči na trhu a jak jim konkurovat
  • Strategie & procesy CZC.cz
  • Transakční ekonomika a finanční řízení firmy
  • Dodavatelé a výhodné nákupy
  • Efektivita logistiky
  • Problémy se zákazníky i zaměstnanci
  • Jak přemýšlet nad firmou a její budoucností

Další setkání proběhne už 2. června. Hlavními hosty budou Lenka Ondruchová, která vybudovala a prodala e-shop Queens, a Martin Bernátek, který zase vybudoval a z velké části prodal e-shop Ovečkárna. Povídat si budeme nejen o zkušenostech z prodeje firmy, ale i o řízení firem a o tom, jak jim stavět pevné základy.

Pokud i vy provozujete vlastním e-shop, neváhejte se zaregistrovat a přijít mezi nás. A pokud si chcete Jitku Dvořákovou poslechnout, neváhejte se podívat na náš podrobný rozhovor o tom, co podle ní brzdí růst firem.

Jitka Dvořáková na E-shop Klubu | Autorka fotky: Michaela Vávrová

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

kaufland

Online expanze s novými online marketplaces Kaufland.cz a Kaufland.sk

Jiří Rostecký

Jak rozjet úspěšný e-shop?

jiri-rostecky-web

Každý má způsob prodeje, ve kterém je dobrý

Právě vyšlo

jan-kocenda-web

Trezor. Světově unikátní byznys s kořeny v Česku | Jan Kočenda

Premium
martin-javier-stojka-web

Rozšiřte si trh práce, ušetřete a získejte zkušenější kolegy | Martin Javier Stojka

marek-marusinec-web

Zvyšte angažovanost vašich zaměstnanců | Marek Marušinec

Nejoblíbenější

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Inzerce