Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

Jiří Rostecký
Před 2 roky

Mám obrovskou radost z toho, že jsem mohl po dlouhé odmlce způsobené pandemií koronaviru uspořádat další setkání E-shop Klubu – naší komunitní akce pro zakladatele a šéfy e-shopů. Proběhlo v Praze a hlavním hostem byla jedna z nejzkušenějších manažerek v Česku, šéfka CZC.cz Jitka Dvořáková.

Cílem E-shop Klubu je pořádat setkání, na kterých omezená komunita e-shopů zpovídá hlavního hosta a společně diskutuje o zásadních tématech budování a řízení firmy, e-commerce a aktuálních trendů.

Scházíme se v omezeném počtu několika desítek účastníků. Akce se nenahrávají, abychom mohli otevřeně a upřímně mluvit o jakýchkoliv tématech budování firmy. Registrace na akce jsou veřejné, ale vzhledem k charakteru E-shop Klubu se jich mohou zúčastnit skutečně pouze schválení majitelé a šéfové internetových obchodů. Na akcích tedy neprobíhají žádné placené přednášky, předváděčky a účastníci nedostávají tašky s reklamními předměty apod.

Jitka Dvořáková na E-shop Klubu | Autorka fotky: Michaela Vávrová

Vše, o čem je E-shop Klub, jsou kvalitní informace a především skvělí lidé, kteří se na něm schází většinou už několik let. V minulosti jsme zpovídali třeba Tomáše Čupra, navštívili centrálu Alzy a spoustu dalších významných firem e-commerce.

Jitka Dvořáková je pro mě jednou z nejzkušenějších osobností českého internetového byznysu. Je ředitelkou CZC.cz a podílí se i na vedení Mallu. Má obrovský přehled a mnohaleté zkušenosti z řízení firmy v e-commerce.

Jitka Dvořáková na E-shop Klubu | Autorka fotky: Michaela Vávrová

Poslechnout si ji přišlo přes 40 majitelů a šéfů e-shopů a probírali jsme řadu klíčových témat. Zde je výčet některých z nich:

  • Malé e-shopy & budoucnost
  • Marketplaces
  • Zákaznická zkušenost a jak ji zlepšit
  • Dobírka a její cena
  • Mise, vize a značka firmy
  • Rostoucí ceny marketingu
  • Vnitřní efektivita firmy & ziskovost
  • Výběr, motivace a vedení lidí
  • Velcí hráči na trhu a jak jim konkurovat
  • Strategie & procesy CZC.cz
  • Transakční ekonomika a finanční řízení firmy
  • Dodavatelé a výhodné nákupy
  • Efektivita logistiky
  • Problémy se zákazníky i zaměstnanci
  • Jak přemýšlet nad firmou a její budoucností

Další setkání proběhne už 2. června. Hlavními hosty budou Lenka Ondruchová, která vybudovala a prodala e-shop Queens, a Martin Bernátek, který zase vybudoval a z velké části prodal e-shop Ovečkárna. Povídat si budeme nejen o zkušenostech z prodeje firmy, ale i o řízení firem a o tom, jak jim stavět pevné základy.

Pokud i vy provozujete vlastním e-shop, neváhejte se zaregistrovat a přijít mezi nás. A pokud si chcete Jitku Dvořákovou poslechnout, neváhejte se podívat na náš podrobný rozhovor o tom, co podle ní brzdí růst firem.

Jitka Dvořáková na E-shop Klubu | Autorka fotky: Michaela Vávrová

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
jiri-rostecky-topline3

TOP Line #3: Rostou ceny reklamy i tržby e-shopů | Petr Miklík (Grizly) a Ondřej Chvojka (Shoptet)

Premium
jiri-navratil-web

Dr. Max roste. Co ho odlišuje ve velmi konkurenčním prostředí? | Jiří Navrátil

Premium
topline-2

TOP Line #2: Temu a další mění českou e-commerce, CZC končí, Pilulka úspěch Kasy asi nezopakuje | Jitka Dvořáková a Marek Odehnal

Premium
david-makovsky-web

Prodal e-shop s vlastními produkty. U toho studuje vysokou školu | David Makovský

david-krobot-web

Vybudovali vlastní značku kosmetiky. Po 3 letech dělají 125 milionů ročně | David Krobot (Lobey)

jiri-jemelka-web

Řídit e-shop jako firmu. Jak se to dělá? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
tomas-havryluk-web

Tomáš Havryluk: Jak dostat firmu na vyšší úroveň? Zkušenosti z Alzy a startupu Medevio