Mám obrovskou radost z toho, že jsem mohl po dlouhé odmlce způsobené pandemií koronaviru uspořádat další setkání E-shop Klubu – naší komunitní akce pro zakladatele a šéfy e-shopů. Proběhlo v Praze a hlavním hostem byla jedna z nejzkušenějších manažerek v Česku, šéfka CZC.cz Jitka Dvořáková.
Cílem E-shop Klubu je pořádat setkání, na kterých omezená komunita e-shopů zpovídá hlavního hosta a společně diskutuje o zásadních tématech budování a řízení firmy, e-commerce a aktuálních trendů.
Scházíme se v omezeném počtu několika desítek účastníků. Akce se nenahrávají, abychom mohli otevřeně a upřímně mluvit o jakýchkoliv tématech budování firmy. Registrace na akce jsou veřejné, ale vzhledem k charakteru E-shop Klubu se jich mohou zúčastnit skutečně pouze schválení majitelé a šéfové internetových obchodů. Na akcích tedy neprobíhají žádné placené přednášky, předváděčky a účastníci nedostávají tašky s reklamními předměty apod.
Vše, o čem je E-shop Klub, jsou kvalitní informace a především skvělí lidé, kteří se na něm schází většinou už několik let. V minulosti jsme zpovídali třeba Tomáše Čupra, navštívili centrálu Alzy a spoustu dalších významných firem e-commerce.
Jitka Dvořáková je pro mě jednou z nejzkušenějších osobností českého internetového byznysu. Je ředitelkou CZC.cz a podílí se i na vedení Mallu. Má obrovský přehled a mnohaleté zkušenosti z řízení firmy v e-commerce.
Poslechnout si ji přišlo přes 40 majitelů a šéfů e-shopů a probírali jsme řadu klíčových témat. Zde je výčet některých z nich:
Další setkání proběhne už 2. června. Hlavními hosty budou Lenka Ondruchová, která vybudovala a prodala e-shop Queens, a Martin Bernátek, který zase vybudoval a z velké části prodal e-shop Ovečkárna. Povídat si budeme nejen o zkušenostech z prodeje firmy, ale i o řízení firem a o tom, jak jim stavět pevné základy.
Pokud i vy provozujete vlastním e-shop, neváhejte se zaregistrovat a přijít mezi nás. A pokud si chcete Jitku Dvořákovou poslechnout, neváhejte se podívat na náš podrobný rozhovor o tom, co podle ní brzdí růst firem.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce