Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

E-shopyVideo

Cílem mých rozhovorů je co nejvíce podpořit zakladatele a šéfy českých a slovenských firem, a to včetně e-shopů. Ty často podceňují tzv. transakční ekonomiku a neuvědomují si, že mnohdy i na části svých objednávek prodělávají peníze. Pozval jsem si proto Martina Rozhoně a toto téma s ním rozebral.

Martin Rozhoň založil Vivantis, firmu provozující několik e-shopů, kterou později prodal Mall Group. Dnes figuruje zejména jako investor a byl i hostem jednoho z našich E-shop Klubů. V nedávném rozhovoru jsme si spolu povídali o tom, jak v průběhu podnikání došel až k vyhoření, a před několika lety jsme zase rozebrali začátky budování Vivantisu.

V tomto rozhovoru, který si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání, si povídáme o transakční ekonomice e-shopu, finančním řízení firmy a o tom, jak vytvořit e-shop, který nebude prodělávat peníze.

Poslechněte si zkušenosti dalších e-shopařů:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu