Inzerce

Inzerce

Pavel Králíček: Tvorba e-shopu GentlemanStore.cz, blogování, prodej neznámých produktů

Na Pavla Králíčka jsem narazil už před mnoha lety, kdy jsem poprvé objevil některý z jeho blogů. Psal o osobním rozvoji, módě, ale třeba i o blogování jako takovém. Postupem častu se z blogera posunul dál a dnes provozuje prosperující e-shop s gentlemanských zbožím GentlemanStore.cz.

V rozhovoru, který najdete i v našem podcastu o podnikání, jsme si povídali o tom, jak ke tvorbě e-shopu přistupuje, jak se mu daří propagovat naprosto neznámé produkty a čemu se ve své firmě věnuje nejvíce.

Zmínili jsme ale i jeho blogerské začátky a probrali, jak vlastně vznikají úspěšné blogy a jak můžete ke tvorbě obsahu přistoupit i vy.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vytvořit úspěšný blog?
  • Co je základem úspěšné tvorby obsahu?
  • Jak vznikl e-shop GentlemanStore.cz?
  • Jak dnes prodává své produkty, a to i ty naproasto neznámé?
  • Co mu funguje nejvíce v marketingu?
  • Jak Pavel pracuje a čemu se chce ve své firmě věnovat nejvíce?

Další rozhovory se zakladateli e-shopů:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

jakub-plas-web

Jakub Plas: Rozjezd výroby a e-shopu Maso Here, podnikání s bráchou, content marketing

milan-pichlik-web

Milan Pichlík: Aktuální stav v českých e-shopech, affiliate marketing, doporučení pro partnery

jan-houdek-web

Jan Houdek: Budování DokonaláKáva.cz, content marketing, spolupráce s influencery, B2B obchod

Právě vyšlo

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

Nejoblíbenější

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

petr-svoboda-web

Petr Svoboda (Shopsys): Řízení agentury v krizi, ochrana cashflow, vývoj trhu

Markéta Majerová

Markéta Majerová: Proč Scio tvoří časopis Perpetuum?

ondrej-kania-web

Livestream: Ondřej Kania o řízení několika firem, spolupráci s investory, výběru nových zaměstnanců a získávání zájmu médií

pavel-ronovsky-web

Pavel Ronovský (Fanda-NHL.cz): Budování e-shopu, rozšiřování produktové nabídky, problémy se společníkem

Inzerce