Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Pavel Králíček: Tvorba e-shopu GentlemanStore.cz, blogování, prodej neznámých produktů

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Na Pavla Králíčka jsem narazil už před mnoha lety, kdy jsem poprvé objevil některý z jeho blogů. Psal o osobním rozvoji, módě, ale třeba i o blogování jako takovém. Postupem častu se z blogera posunul dál a dnes provozuje prosperující e-shop s gentlemanských zbožím GentlemanStore.cz.

V rozhovoru, který najdete i v našem podcastu o podnikání, jsme si povídali o tom, jak ke tvorbě e-shopu přistupuje, jak se mu daří propagovat naprosto neznámé produkty a čemu se ve své firmě věnuje nejvíce.

Zmínili jsme ale i jeho blogerské začátky a probrali, jak vlastně vznikají úspěšné blogy a jak můžete ke tvorbě obsahu přistoupit i vy.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vytvořit úspěšný blog?
  • Co je základem úspěšné tvorby obsahu?
  • Jak vznikl e-shop GentlemanStore.cz?
  • Jak dnes prodává své produkty, a to i ty naproasto neznámé?
  • Co mu funguje nejvíce v marketingu?
  • Jak Pavel pracuje a čemu se chce ve své firmě věnovat nejvíce?

Další rozhovory se zakladateli e-shopů:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

john-vanhara-web

John Vanhara a Jirka Rostecký: Vzdělávejte se a nebojte si říct o pomoc

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

Premium
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Premium
bronislav-soborka-web

Broňa Sobotka: Tvorba produktů a marketing na volné noze

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
michael-rostock-poplar-web

Pokud vám jde o rodinu, tak byznys není pro vás | Michael Rostock-Poplar

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Inzerce