Inzerce

Martin Rozhoň: Vyhoření, skutečný úspěch v podnikání, investice do startupů

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

S Martinem Rozhoněm jsem naposledy natáčel před třemi lety. Tehdy jsme se uprostřed jedné z jeho prodejen bavili o historii Vivantisu, který později prodal Mall Group. Tři roky utekly jako voda a dnes si povídáme jinak – o tom, co Martinovi podnikání vzalo, jakou za něj musel zaplatit cenu a jak se mu podepsalo na zdraví.

Svého času obětoval podnikání úplně vše – veškerý čas, všechnu energii a všechny své peníze. Dokonce měl na své jméno napsány i směnky na obrovské částky a něčemu, jako je osobní život, se vůbec nestíhal věnovat.

Tento přístup z něj udělal jednoho z nejúspěšnějších e-commerce podnikatelů v Česku, o jehož úspěchu jste mohli číst už v mnoha významných médiích. Jenomže brzy se mu tento styl života podepsal na fyzickém i psychickém zdraví, dostavilo se vyhoření a Martin musel znovu objevit sám sebe.

Dnes, s veškerou svou skromností a odvahou, se o svůj příběh dělí s ostatními. V rozhovoru, který si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání, se tak dozvíte třeba o tom, jak probíhalo budování Vivantisu, co Martin v podnikání nejvíce podcenil a jakým chybám doporučuje ostatním se vyhnout.

Rozebrali jsme ale i Martinovu současnost. Věnuje se totiž především investicím do projektů s velkým společenským přesahem. Jak dnes přemýšlí a pracuje, se dočtete i v našem nedávném textovém rozhovoru.

Další rozhovory o realitě podnikání:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

vladislav-hanak-web

Finanční řízení firmy: Jak ho nastavit? | Vladislav Hanák (Sophia Solutions)

Právě vyšlo

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Co určuje jejich hodnotu a proč kolísá? | Adam Neuberger (Probinex)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe