Inzerce

Inzerce

David Herold (KetoMix.cz): Založení e-shopu bez zkušeností v marketingu, investor pro e-shop, osobnost zakladatele

Během dvou let se mu s kolegou povedlo vybudovat e-shop KetoMix.cz s obratem 50 milionů korun ročně. Přispěla k tomu i pomoc investora, a to jak ta finanční, tak ta znalostní. Ze všeho nejvíce ale David Herold oceňuje své zkušenosti v marketingu a tým, který vybudoval.

Znám řadu e-shopů, kterým se i po letech o takovém obratu jenom zdá. Zajímalo mne proto, jak se to týmu KetoMix.cz povedlo a co k jeho úspěchu přispělo nejvíce. V rozhovoru jsem se tak Davida ptal na otázky, jejichž odpovědi by mohly inspirovat spoustu internetových podnikatelů. Přehrát si je můžete i v našem podcastu o podnikání.

Partnerem pořadu je společnost Shoptet.cz poskytující kompletní webové řešení pro váš e-shop.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak KetoMix.cz vznikl?
  • Proč David opustil kariéru marketéra na volné noze?
  • V čem nejvíce přispěl investor a kolik do celé firmy investoval?
  • Jak konkrétně se celý e-shop rozjížděl a jak získal první zákazníky?
  • Co by měl zakladatel e-shopu ovládat a jak se to může naučit?
  • V čem se od KetoMixu mohou inspirovat ostatní podnikatelé?

Další rozhovory o e-shopech:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

Nejoblíbenější

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

piero-sestak-web

Piero Šesták (Story TLRS): Budování managementu firmy a změny jejího zaměření

kvasnicka-img

Jan Kvasnička o freelancingu: Není nic horšího, než když člověk sedí doma a čeká na zázrak

lubo-smid-web

VIDEO: Jak uspěla česká vývojářská firma STRV na americkém trhu?

marie-chytilova-web

Marie Chytilová: Jak se vyvíjí Slevomat?

Inzerce