Inzerce

David Herold (KetoMix.cz): Založení e-shopu bez zkušeností v marketingu, investor pro e-shop, osobnost zakladatele

Během dvou let se mu s kolegou povedlo vybudovat e-shop KetoMix.cz s obratem 50 milionů korun ročně. Přispěla k tomu i pomoc investora, a to jak ta finanční, tak ta znalostní. Ze všeho nejvíce ale David Herold oceňuje své zkušenosti v marketingu a tým, který vybudoval.

Znám řadu e-shopů, kterým se i po letech o takovém obratu jenom zdá. Zajímalo mne proto, jak se to týmu KetoMix.cz povedlo a co k jeho úspěchu přispělo nejvíce. V rozhovoru jsem se tak Davida ptal na otázky, jejichž odpovědi by mohly inspirovat spoustu internetových podnikatelů. Přehrát si je můžete i v našem podcastu o podnikání.

Partnerem pořadu je společnost Shoptet.cz poskytující kompletní webové řešení pro váš e-shop.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak KetoMix.cz vznikl?
  • Proč David opustil kariéru marketéra na volné noze?
  • V čem nejvíce přispěl investor a kolik do celé firmy investoval?
  • Jak konkrétně se celý e-shop rozjížděl a jak získal první zákazníky?
  • Co by měl zakladatel e-shopu ovládat a jak se to může naučit?
  • V čem se od KetoMixu mohou inspirovat ostatní podnikatelé?

Další rozhovory o e-shopech:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

petr-heller-web

Budoucnost e-commerce a priority pro e-shopy | Petr Heller (Retailys)

juraj-harkabuzik-web

Práce s daty: Jak analyzovat zákaznickou podporu, její výsledky a ušlé příležitosti? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Právě vyšlo

petra-jelinkova-web

Rozjezd služby Rentalit, pronájem elektroniky, financování bankou | Petra Jelínková

ondrej-koudela-web

Krach firmy kvůli koronaviru, nový začátek | Ondřej Koudela

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak do nich investovat? | Adam Neuberger

Nejoblíbenější

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení