Inzerce

Inzerce

Eva Stroupková: Tvorba e-shopu ProMaléDobrodruhy.cz, unikátnost sortimentu, budování značky, práce a rodina

E-shop ProMaléDobrodruhy.cz letos oslavil 5 let své existence. Eva Stroupková přitom s jeho tvorbou začínala na balkóně. Dnes má firma této trojnásobné maminky roční obrat kolem 15 milionů korun a neustále roste.

E-shop nabízí outdoorové vybavení pro děti, ale i pro dospělé. Těží zejména z unikátnosti svého sortimentu a z tvrdé práce, kterou Eva se svým týmem odvádí. V rozhovoru, který si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání, jsme si tak povídali nejen o jejích začátcích, ale i o největších výzvách, kterým dnes ve svém byznysu čelí.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Eva začínala podnikat a jak se z balkónu dostala k fungující firmě?
  • Co jí nejvíce pomohlo firmu nastartovat a z čeho dnes nejvíce těží?
  • Jaké největší výzvy musí řešit a jak vyřešila problémy se skladem?
  • Podle čeho plánuje objednávky nového sortimentu a skladové hospodářství?
  • Jak pracuje s lidmi a co se musela naučit?
  • Jak se jí daří skloubit práci a rodinu?
  • Co doporučuje ostatním podnikatelům a podnikatelkám?
  • Proč se vedle své činnosti věnuje i charitě, a to zejména Radosti dětem?

Další rozhovory s malými a středními e-shopy:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jakub-plas-web

Jakub Plas: Rozjezd výroby a e-shopu Maso Here, podnikání s bráchou, content marketing

peter-hajducek-web

Peter Hajduček (Footshop): Rozšiřování sortimentu, financování e-shopu, zvládání krize

tomas-urbanek-web

Tomáš Urbánek: Tvorba e-shopu s pletivem, content marketing u neatraktivního zboží, lokální expanze

Právě vyšlo

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

Nejoblíbenější

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

marketing-tablet-web

Marketingová automatizace: 5 základních nástrojů a postupů pro české weby a e-shopy

radek-hojgr-web

Radek Hojgr: Jak pracovat s klíčovými slovy na svém webu?

martin-fuks-web

Martin Fuks: Vztahy ve firmě, přístup k zaměstnancům, kreativní myšlení

jiri-jemelka-web

Jiří Jemelka: Jak úspěšně předat vedení firmy svému nástupci?

Inzerce