Inzerce

Eva Stroupková: Tvorba e-shopu ProMaléDobrodruhy.cz, unikátnost sortimentu, budování značky, práce a rodina

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

E-shop ProMaléDobrodruhy.cz letos oslavil 5 let své existence. Eva Stroupková přitom s jeho tvorbou začínala na balkóně. Dnes má firma této trojnásobné maminky roční obrat kolem 15 milionů korun a neustále roste.

E-shop nabízí outdoorové vybavení pro děti, ale i pro dospělé. Těží zejména z unikátnosti svého sortimentu a z tvrdé práce, kterou Eva se svým týmem odvádí. V rozhovoru, který si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání, jsme si tak povídali nejen o jejích začátcích, ale i o největších výzvách, kterým dnes ve svém byznysu čelí.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Eva začínala podnikat a jak se z balkónu dostala k fungující firmě?
  • Co jí nejvíce pomohlo firmu nastartovat a z čeho dnes nejvíce těží?
  • Jaké největší výzvy musí řešit a jak vyřešila problémy se skladem?
  • Podle čeho plánuje objednávky nového sortimentu a skladové hospodářství?
  • Jak pracuje s lidmi a co se musela naučit?
  • Jak se jí daří skloubit práci a rodinu?
  • Co doporučuje ostatním podnikatelům a podnikatelkám?
  • Proč se vedle své činnosti věnuje i charitě, a to zejména Radosti dětem?

Další rozhovory s malými a středními e-shopy:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

martin-jecmen-web

Z B2C do B2B. Jak začít prodávat firemním zákazníkům? | Martin Ječmen (BazarovéRegály.cz)

martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

Právě vyšlo

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

pavel-pajkrt-web

Jak nastavit spolupráci s freelancery? | Pavel Pajkrt (Skillminers)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier