Inzerce

Inzerce

Veronika Tylušová: Založení e-shopu ProPrcky.cz, hledání výrobců, marketing na internetu

Veronika Tylušová byla při výběru názvu pro svůj e-shop velmi přímočará. Prodává věci pro prcky a na jejím e-shopu ProPrcky.cz tak najdete vše od dětských hraček, oblečení, plaveckých pomůcek, až po nábytek a spoustu dalšího.

Řada našich fanoušků se ptá, jak založit e-shop s oblečením. Vyzpovídali jsme pro vás již řadu zakladatelů a zakladatelek menších i větších e-shopů. S Veronikou jsme rozebírali její začátky v podnikání na internetu, výběr vhodného sortimentu i hledání spolehlivých výrobců a dodavatelů.

V rozhovoru zjistíte, co Veroniku nejvíce limitovalo v jejím podnikání, proč založila i další e-shop GumovéKachničky.cz a jak uvažuje nad svým rozvojem. Rozhovor si můžete přehrát i jako audio v podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak založit e-shop a rozjet vlastní podnikání na internetu?
  • Jak řešit marketing e-shopu a co v něm Veronice funguje nejlépe?
  • Jak získávala první zákazníky a jak jí pomáhá na influencer marketing?
  • Podle čeho vybírat vhodné dodavatele a na jaké překážky se připravit?
  • Co určuje rozsah sortimentu, který Veronika prodává?
  • Jak vybrat e-shopové řešení a rozjet e-shop co nejrychleji?

Partnerem pořadu je společnost Shoptet.cz poskytující hotové webové řešení pro váš e-shop.

Rozjíždíte také vlastní e-shop?

Poslechněte si další zajímavé rozhovory se zakladateli menších e-shopů, kteří se s vámi podělí o svoje zkušenosti do začátků podnikání. Tady jsou některé z nich:

Spoustu dalších rozhovorů najdete v rubrice Jak vytvořit e-shop. Mezi atraktivní témata, která s podnikateli také často probíráme, patří o logistika e-shopu, expanze e-shopu do zahraničí, skladové hospodářství e-shopu nebo budování kamenných prodejen e-shopu.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

eva-nemckova-web

Eva Nemčková: Vytvoření e-shopu, budování vlastní značky, výchova úspěšných dětí

alice-kavkova-web

Alice Kavková (4Kavky.cz): Rozjezd e-shopu, psaní a prodej knih, podnikání s rodinou

klara-borlova-web

Klára Borlová: Tvorba e-shopu LittleShoes.cz, změny e-shopového řešení, financování růstu

Právě vyšlo

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

Nejoblíbenější

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

pavel-tlapak-web

Pavel Tlapák: Jak dělat online marketing e-shopu?

jakub-tizek-web

Jakub Tížek: Jak začít podnikat při studiu?

Jak napsat guestpost

4 chyby při psaní guestpostů

vladimir-kovar-web

68. nejbohatší Čech Vladimír Kovář: Jak vybudoval Unicorn a co mu v podnikání pomáhá nejvíce?

Inzerce