Nenech si ujít další videa:
Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:
Veronika Tylušová byla při výběru názvu pro svůj e-shop velmi přímočará. Prodává věci pro prcky a na jejím e-shopu ProPrcky.cz tak najdete vše od dětských hraček, oblečení, plaveckých pomůcek, až po nábytek a spoustu dalšího.
Řada našich fanoušků se ptá, jak založit e-shop s oblečením. Vyzpovídali jsme pro vás již řadu zakladatelů a zakladatelek menších i větších e-shopů. S Veronikou jsme rozebírali její začátky v podnikání na internetu, výběr vhodného sortimentu i hledání spolehlivých výrobců a dodavatelů.
V rozhovoru zjistíte, co Veroniku nejvíce limitovalo v jejím podnikání, proč založila i další e-shop GumovéKachničky.cz a jak uvažuje nad svým rozvojem. Rozhovor si můžete přehrát i jako audio v podcastu o podnikání.
Co se ve videu dozvíte?
- Jak založit e-shop a rozjet vlastní podnikání na internetu?
- Jak řešit marketing e-shopu a co v něm Veronice funguje nejlépe?
- Jak získávala první zákazníky a jak jí pomáhá na influencer marketing?
- Podle čeho vybírat vhodné dodavatele a na jaké překážky se připravit?
- Co určuje rozsah sortimentu, který Veronika prodává?
- Jak vybrat e-shopové řešení a rozjet e-shop co nejrychleji?
Partnerem pořadu je společnost Shoptet.cz poskytující hotové webové řešení pro váš e-shop.
Rozjíždíte také vlastní e-shop?
Poslechněte si další zajímavé rozhovory se zakladateli menších e-shopů, kteří se s vámi podělí o svoje zkušenosti do začátků podnikání. Tady jsou některé z nich:
- Lenka Izsák (MiaBella.cz): Budování zakázkového krejčovství, zakládání e-shopu, rozjezd podnikání
- Blanka Smolčáková (Collars.cz): Zakládání e-shopu, výroba vlastního produktu, nápad na podnikání
- Pavel Ronovský (Fanda-NHL.cz): Budování e-shopu, rozšiřování produktové nabídky, problémy se společníkem
- Vítězslav Polášek: Budování e-shopu s krmivem pro psy, soukromá značka Bardog, začátky podnikání
- Martin Karpíšek (Nugo.cz): Výroba vlastního produktu, rozjezd prodeje, zakládání e-shopu
Spoustu dalších rozhovorů najdete v rubrice Jak vytvořit e-shop. Mezi atraktivní témata, která s podnikateli také často probíráme, patří o logistika e-shopu, expanze e-shopu do zahraničí, skladové hospodářství e-shopu nebo budování kamenných prodejen e-shopu.
Komentáře čtenářů: 0