Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Veronika Tylušová: Založení e-shopu ProPrcky.cz, hledání výrobců, marketing na internetu

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Veronika Tylušová byla při výběru názvu pro svůj e-shop velmi přímočará. Prodává věci pro prcky a na jejím e-shopu ProPrcky.cz tak najdete vše od dětských hraček, oblečení, plaveckých pomůcek, až po nábytek a spoustu dalšího.

Řada našich fanoušků se ptá, jak založit e-shop s oblečením. Vyzpovídali jsme pro vás již řadu zakladatelů a zakladatelek menších i větších e-shopů. S Veronikou jsme rozebírali její začátky v podnikání na internetu, výběr vhodného sortimentu i hledání spolehlivých výrobců a dodavatelů.

V rozhovoru zjistíte, co Veroniku nejvíce limitovalo v jejím podnikání, proč založila i další e-shop GumovéKachničky.cz a jak uvažuje nad svým rozvojem. Rozhovor si můžete přehrát i jako audio v podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak založit e-shop a rozjet vlastní podnikání na internetu?
  • Jak řešit marketing e-shopu a co v něm Veronice funguje nejlépe?
  • Jak získávala první zákazníky a jak jí pomáhá na influencer marketing?
  • Podle čeho vybírat vhodné dodavatele a na jaké překážky se připravit?
  • Co určuje rozsah sortimentu, který Veronika prodává?
  • Jak vybrat e-shopové řešení a rozjet e-shop co nejrychleji?

Partnerem pořadu je společnost Shoptet.cz poskytující hotové webové řešení pro váš e-shop.

Rozjíždíte také vlastní e-shop?

Poslechněte si další zajímavé rozhovory se zakladateli menších e-shopů, kteří se s vámi podělí o svoje zkušenosti do začátků podnikání. Tady jsou některé z nich:

Spoustu dalších rozhovorů najdete v rubrice Jak vytvořit e-shop. Mezi atraktivní témata, která s podnikateli také často probíráme, patří o logistika e-shopu, expanze e-shopu do zahraničí, skladové hospodářství e-shopu nebo budování kamenných prodejen e-shopu.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
adela-zugarova-web

Praží a prodávají kávu za desítky milionů. Jak roste Dos Mundos? | Adéla Zugarová

Premium
martin-nedved-web

Obchod je základní kompetence každého podnikatele. Jak se ho naučit? | Martin Nedvěd

petra-kotalova-web

Z juniorky manažerkou. Jak rozjet kariéru? | Petra Kotalová

Premium
eliska-dobiasova-turkova-web

Rozjela e-shop s výrobou dětských plenek. Teď chce předat řízení firmy nástupci | Eliška Dobiášová Turková

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

jiri-peslar-web

Kariéra ve financích: Jak ji vybudovat? | Jiří Peslar (Allrisk)

Premium
matej-razga-web

Podnikání v módě. Jak rozjet zakázkové krejčovství? | Matěj Rázga (The Owners)

Premium
kiska-horky-web

Vyplatí se ještě zakládat nové startupy? Duel Andreje Kisky a Vítka Horkého