Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Veronika Tylušová: Založení e-shopu ProPrcky.cz, hledání výrobců, marketing na internetu

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Veronika Tylušová byla při výběru názvu pro svůj e-shop velmi přímočará. Prodává věci pro prcky a na jejím e-shopu ProPrcky.cz tak najdete vše od dětských hraček, oblečení, plaveckých pomůcek, až po nábytek a spoustu dalšího.

Řada našich fanoušků se ptá, jak založit e-shop s oblečením. Vyzpovídali jsme pro vás již řadu zakladatelů a zakladatelek menších i větších e-shopů. S Veronikou jsme rozebírali její začátky v podnikání na internetu, výběr vhodného sortimentu i hledání spolehlivých výrobců a dodavatelů.

V rozhovoru zjistíte, co Veroniku nejvíce limitovalo v jejím podnikání, proč založila i další e-shop GumovéKachničky.cz a jak uvažuje nad svým rozvojem. Rozhovor si můžete přehrát i jako audio v podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak založit e-shop a rozjet vlastní podnikání na internetu?
  • Jak řešit marketing e-shopu a co v něm Veronice funguje nejlépe?
  • Jak získávala první zákazníky a jak jí pomáhá na influencer marketing?
  • Podle čeho vybírat vhodné dodavatele a na jaké překážky se připravit?
  • Co určuje rozsah sortimentu, který Veronika prodává?
  • Jak vybrat e-shopové řešení a rozjet e-shop co nejrychleji?

Partnerem pořadu je společnost Shoptet.cz poskytující hotové webové řešení pro váš e-shop.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Rozjíždíte také vlastní e-shop?

Poslechněte si další zajímavé rozhovory se zakladateli menších e-shopů, kteří se s vámi podělí o svoje zkušenosti do začátků podnikání. Tady jsou některé z nich:

Spoustu dalších rozhovorů najdete v rubrice Jak vytvořit e-shop. Mezi atraktivní témata, která s podnikateli také často probíráme, patří o logistika e-shopu, expanze e-shopu do zahraničí, skladové hospodářství e-shopu nebo budování kamenných prodejen e-shopu.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

lukas-hejtmanek-web

200 farmářů v Kambodži. Jak funguje byznys pepře pepperfield? | Lukáš Hejtmánek

Premium
natalie-ohorai-web

Nový e-shop i v dnešní době. Příběh spirituálního obchodu Amulets.cz | Natálie Ohorai

Premium
vit-aora-web

Výroba deníků a knih. E-shop Mementerra | Vít Aora

Právě vyšlo

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Inzerce