Inzerce

Veronika Tylušová: Založení e-shopu ProPrcky.cz, hledání výrobců, marketing na internetu

Veronika Tylušová byla při výběru názvu pro svůj e-shop velmi přímočará. Prodává věci pro prcky a na jejím e-shopu ProPrcky.cz tak najdete vše od dětských hraček, oblečení, plaveckých pomůcek, až po nábytek a spoustu dalšího.

Řada našich fanoušků se ptá, jak založit e-shop s oblečením. Vyzpovídali jsme pro vás již řadu zakladatelů a zakladatelek menších i větších e-shopů. S Veronikou jsme rozebírali její začátky v podnikání na internetu, výběr vhodného sortimentu i hledání spolehlivých výrobců a dodavatelů.

V rozhovoru zjistíte, co Veroniku nejvíce limitovalo v jejím podnikání, proč založila i další e-shop GumovéKachničky.cz a jak uvažuje nad svým rozvojem. Rozhovor si můžete přehrát i jako audio v podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak založit e-shop a rozjet vlastní podnikání na internetu?
  • Jak řešit marketing e-shopu a co v něm Veronice funguje nejlépe?
  • Jak získávala první zákazníky a jak jí pomáhá na influencer marketing?
  • Podle čeho vybírat vhodné dodavatele a na jaké překážky se připravit?
  • Co určuje rozsah sortimentu, který Veronika prodává?
  • Jak vybrat e-shopové řešení a rozjet e-shop co nejrychleji?

Partnerem pořadu je společnost Shoptet.cz poskytující hotové webové řešení pro váš e-shop.

Rozjíždíte také vlastní e-shop?

Poslechněte si další zajímavé rozhovory se zakladateli menších e-shopů, kteří se s vámi podělí o svoje zkušenosti do začátků podnikání. Tady jsou některé z nich:

Spoustu dalších rozhovorů najdete v rubrice Jak vytvořit e-shop. Mezi atraktivní témata, která s podnikateli také často probíráme, patří o logistika e-shopu, expanze e-shopu do zahraničí, skladové hospodářství e-shopu nebo budování kamenných prodejen e-shopu.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavel-kunes-web

Vlastní grafika na Shoptetu: Co vše je možné a jak se připravit? | Pavel Kuneš

radim-tucek-web

Unikátní sortiment, analytika prodejů a vztahy s dodavateli e-shopu | Radim Tuček (CzechDesign.cz)

david-balcar-web

Jak vytvořit vlastní produkt? | David Balcar (Optimistic)

Právě vyšlo

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost