Inzerce

Jak založit e-shop s oblečením?

Hledáte, jak založit e-shop s oblečením? Natočili jsme pro vás rozhovory se zakladateli českých e-shopů s módou, ve kterých se podělili o svoje zkušenosti a know-how do začátků podnikání. Zjístíte, jak e-shop vytvořit, jak vybírat dodavetele oblečení, ale i jak pracovat na marketingu a získávat nové zákazníky.

Na našem webu najdete rozhovory i s dalšími e-shopaři. Všechny je najdete v této rubrice a můžete si je poslechnout i v podcastu o podnikání.

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

Proč končí módní značky v insolvencích? Jak se vyvíjí módní trh na českém internetu? Rozhovor s marketingovým ředitelem Jaroslav Kauckým z Bibloo a UrbanStoru.

Před 2 týdny

klara-borlova-web

Klára Borlová: Tvorba e-shopu LittleShoes.cz, změny e-shopového řešení, financování růstu

Klára Borlová je zakladatelkou e-shopu LittleShoes.cz, na kterém prodává zejména dětskou obuv. Postupně ale svůj sortiment rozšiřuje a přidává i boty pro dospělé. V rozhovoru jsme si povídali o jejích začátcích a o zkušenostech, které může předat ostatním podnikatelům. Probrali…

Před 2 roky

Inzerce

pavel-kralicek-web

Pavel Králíček: Tvorba e-shopu GentlemanStore.cz, blogování, prodej neznámých produktů

Na Pavla Králíčka jsem narazil už před mnoha lety, kdy jsem poprvé objevil některý z jeho blogů. Psal o osobním rozvoji, módě, ale třeba i o blogování jako takovém. Postupem častu se z blogera posunul dál a dnes provozuje prosperující…

Před 2 roky

erika-eliasova-web

Erika Eliášová: Budování e-shopu ErikaFashion.cz, začátky s marketingem, chyby v podnikání

Erika Eliášová vybudovala e-shop, který za poslední rok přesáhl obrat 35 milionů korun. Dnes ErikaFashion.cz míří na překonání šedesátky, a to i přesto, že se o něj Erika stará sama a pomáhají jí pouze lidé v expedici. V rozhovoru, který…

Před 2 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
eva-stroupkova-web

Eva Stroupková: Tvorba e-shopu ProMaléDobrodruhy.cz, unikátnost sortimentu, budování značky, práce a rodina

E-shop ProMaléDobrodruhy.cz letos oslavil 5 let své existence. Eva Stroupková přitom s jeho tvorbou začínala na balkóně. Dnes má firma této trojnásobné maminky roční obrat kolem 15 milionů korun a neustále roste. E-shop nabízí outdoorové vybavení pro děti, ale i…

Před 2 roky

valina-kocianova-web

Valina Kociánová: Tvorba e-shopu Samostatné-dítě.cz, podnikání při mateřské

Valina Kociánová je další z podnikatelek, které založily vlastní e-shop při mateřské. Povídali jsme si o tom, jak e-shop Samostatné-dítě.cz rozjížděla a jak dokázala zkombinovat péči o malé dítě s podnikáním. Diskuze přišla i na to, jak získat první zákazníky…

Před 2 roky

veronika-tylusova-web

Veronika Tylušová: Založení e-shopu ProPrcky.cz, hledání výrobců, marketing na internetu

Veronika Tylušová byla při výběru názvu pro svůj e-shop velmi přímočará. Prodává věci pro prcky a na jejím e-shopu ProPrcky.cz tak najdete vše od dětských hraček, oblečení, plaveckých pomůcek, až po nábytek a spoustu dalšího. Řada našich fanoušků se ptá,…

Před 2 roky

lenka-izsak-web

Lenka Izsák (MiaBella.cz): Budování zakázkového krejčovství, zakládání e-shopu, rozjezd podnikání

Lenka Izsák je zakladatelkou e-shopu a zakázkového krejčovství MiaBella, které vyrábí a prodává svatební a společenské šaty inspirované stylem 50. let. V našem rozhovoru mluvila o tom, jak svoje podnikání zakládala a co doporučuje ostatním začátečníkům. Dnešní rozhovor je věnovaný…

Před 2 roky

milan-polak-WEB

Milan Polák (Different.cz): Vytvoření e-shopu s módou, malý obrat, expanze do zahraničí

Milan Polák se od svých 17 let pohyboval v modelingu. Není tak velkým překvapením, že jeho další podnikatelské směřování nemířilo nikam jinam než zpět do světa módy. Společně s přítelkyní založil e-shop Different.cz, který má dnes i se svými zahraničními…

Před 3 roky

michal-koubek-web

Michal Koubek: Jak a proč si vytvořit byznys plán?

Michal Koubek zastupuje IdeaSupport – partu lidí, kteří ostatním pomáhají s rozjezdem podnikání. Zaměřují se především na začínající nebo méně úspěšné podnikatele a vytváří pro ně byznys plány jejich projektů. V rozhovoru jsme si povídali, proč má smysl si takový…

Před 3 roky

peter-hajducek-web

Peter Hajduček: Budování Footshopu, efektivita e-shopařů, pořádání eventů pro zákazníky

Peter Hajduček založil internetový obchod s obuví Footshop. Ten má dnes roční obrat přes 200 miliónů korun a funguje v 9 jazykových mutacích. Na jeho prodejnách to žije – pořádají se tam třeba divadla, grilovačky a další akce. Co Peter…

Před 4 roky

TOP obsah

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání