Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Klára Borlová: Tvorba e-shopu LittleShoes.cz, změny e-shopového řešení, financování růstu

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Klára Borlová je zakladatelkou e-shopu LittleShoes.cz, na kterém prodává zejména dětskou obuv. Postupně ale svůj sortiment rozšiřuje a přidává i boty pro dospělé. V rozhovoru jsme si povídali o jejích začátcích a o zkušenostech, které může předat ostatním podnikatelům.

Probrali jsme také to, proč e-shop měnil třikrát svoje webové řešení, zda jeho název limituje firmu v dalším rozvoji a jak Klára přemýšlí nad finančním řízením firmy. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikl e-shop LittleShoes.cz?
  • Jak jej Klára buduje a co jí podnikání nastartovalo?
  • Proč třikrát měnila webové řešení e-shopu?
  • Jak přemýšlí nad rozšiřováním sortimentu?
  • Jak e-shop financuje?

Další rozhovory s malými e-shopy:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

michal-koubek-web

Michal Koubek: Rozjezd firmy IdeaSupport.cz, finanční plánování, problémy podnikatelů

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

lucie-zitterbartova-web

První rok po založení marketingové agentury | Lucie Zitterbartová (Lucky Citron)

Premium
ondrej-bartos-web

Ondřej Bartoš: Firmy, ze kterých Credo Ventures vystoupilo

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

adam-zbiejczuk-web

Kde pracovat: Korporát, agentura, nebo podnikání na volné noze | Adam Zbiejczuk

radek-prochazka-web

Budování úspěšné firmy a aktuální stav na trhu komerčních nemovitostí | Radek Procházka (Prochazka & Partners)

Komentáře

Filip Novák

Před 4 roky

Rozhovor, který by měl vidět každý, kdo podniká, nebo chce začít.

Odpovědět »

Tomáš Krýdl

Před 4 roky

Moc zajímavé povídání, snad hlavně proto, že máme velice podobné cesty a „starosti“.
Díky a hodně štěstí.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

john-vanhara-web

John Vanhara a Jirka Rostecký: Vzdělávejte se a nebojte si říct o pomoc

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Inzerce