V Česku stále vznikají nové e-shopy a i mně píše mnoho lidí, kteří ten svůj chtějí založit. Bohužel si velmi často neuvědomují, kolik tvorba e-shopu stojí. V dnešním rozhovoru to můžete zjistit.
Vytvoření webu nakonec díky různým krabicovým řešením nemusí být moc drahé, ale co ten zbytek? Společně s Janem Laštůvkou z Lemonera, které poskytuje financování e-shopů, jsme rozebrali jednotlivé části tvorby e-shopu a jejich přibližné ceny.
Zjistíte tedy, kolik přibližně stojí marketing e-shopu, logistika, zákaznická podpora e-shopu a mnoho dalšího. Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.