Milan Polák se od svých 17 let pohyboval v modelingu. Není tak velkým překvapením, že jeho další podnikatelské směřování nemířilo nikam jinam než zpět do světa módy. Společně s přítelkyní založil e-shop Different.cz, který má dnes i se svými zahraničními klony obrat kolem 70 milionů korun ročně.
„Do Česka vozíme neokoukané a zajímavé světové značky. A vybíráme z nich ty nejhezčí módní kousky,“ zní v představení e-shopu Different.cz na facebookové stránce, kterou sleduje přes 120 tisíc lidí. V nabídce najdete vše od ponožek po čepice. Výjimkou nejsou ani pánská saka, dámské sukně, tašky, mikiny, ponožky, dětské oblečení, ale třeba i bytové doplňky, psací potřeby, kosmetika či věci do koupelny.
V Milanem Polákem jsme si v rozhovoru povídali o několika tématech. Začali jsme tím, jak se vůbec dá vytvořit e-shop s módou a jaký je módní e-commerce byznys. Rozebrali jsme i expanzi e-shopu do zahraničí a dotkli jsme se citlivého tématu – zda náhodou Milan svým přístupem a svou povahou růst e-shopu nebrzdí.
Související témata: Expanze do Rumunska a do dalších zemí, Jak zvýšit konverzní poměr webu?, Jak uspět v podnikání nejen na internetu, Ponákupní chování zákazníků internetových obchodů.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce