Inzerce

Milan Polák (Different.cz): Vytvoření e-shopu s módou, malý obrat, expanze do zahraničí

Milan Polák se od svých 17 let pohyboval v modelingu. Není tak velkým překvapením, že jeho další podnikatelské směřování nemířilo nikam jinam než zpět do světa módy. Společně s přítelkyní založil e-shop Different.cz, který má dnes i se svými zahraničními klony obrat kolem 70 milionů korun ročně.

„Do Česka vozíme neokoukané a zajímavé světové značky. A vybíráme z nich ty nejhezčí módní kousky,“ zní v představení e-shopu Different.cz na facebookové stránce, kterou sleduje přes 120 tisíc lidí. V nabídce najdete vše od ponožek po čepice. Výjimkou nejsou ani pánská saka, dámské sukně, tašky, mikiny, ponožky, dětské oblečení, ale třeba i bytové doplňky, psací potřeby, kosmetika či věci do koupelny.

V Milanem Polákem jsme si v rozhovoru povídali o několika tématech. Začali jsme tím, jak se vůbec dá vytvořit e-shop s módou a jaký je módní e-commerce byznys. Rozebrali jsme i expanzi e-shopu do zahraničí a dotkli jsme se citlivého tématu – zda náhodou Milan svým přístupem a svou povahou růst e-shopu nebrzdí.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikl e-shop Different.cz a z čeho byl jeho vznik financován?
  • Jak Milan vzpomíná na začátky podnikání?
  • Proč se (ne)vyplatí prodávat na internetu módu?
  • Jak lze řešit velké množství vratek a proč zákazníkům zkomplikovat proces reklamace?
  • Jak Milanově podnikání pomohl obsahový marketing a proč se s partnerkou rozhodl být více na očích?
  • V kterých zemích už Different.cz prodává a proč se e-shopu s obratem v nízkých desítkách milionů (český trh z těch 70 dělá „pouhých“ 45) vyplatí expandovat?
  • Co dalšího Milana v podnikání čeká, jak uvažuje nad investory a co jsou teď jeho největší starosti?

Další rozhovory o podnikání na internetu:


Související témata: Expanze do Rumunska a do dalších zemí, Jak zvýšit konverzní poměr webu?, Jak uspět v podnikání nejen na internetu, Ponákupní chování zákazníků internetových obchodů.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

michal-macourek-web

Vstup retailové firmy do on-linu | Michal Macourek (BENU)

tomas-hlad-web

Design e-shopu. Jak nad ním přemýšlet? | Tomáš Hlad

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Právě vyšlo

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)