Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Milan Polák (Different.cz): Vytvoření e-shopu s módou, malý obrat, expanze do zahraničí

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Milan Polák se od svých 17 let pohyboval v modelingu. Není tak velkým překvapením, že jeho další podnikatelské směřování nemířilo nikam jinam než zpět do světa módy. Společně s přítelkyní založil e-shop Different.cz, který má dnes i se svými zahraničními klony obrat kolem 70 milionů korun ročně.

„Do Česka vozíme neokoukané a zajímavé světové značky. A vybíráme z nich ty nejhezčí módní kousky,“ zní v představení e-shopu Different.cz na facebookové stránce, kterou sleduje přes 120 tisíc lidí. V nabídce najdete vše od ponožek po čepice. Výjimkou nejsou ani pánská saka, dámské sukně, tašky, mikiny, ponožky, dětské oblečení, ale třeba i bytové doplňky, psací potřeby, kosmetika či věci do koupelny.

V Milanem Polákem jsme si v rozhovoru povídali o několika tématech. Začali jsme tím, jak se vůbec dá vytvořit e-shop s módou a jaký je módní e-commerce byznys. Rozebrali jsme i expanzi e-shopu do zahraničí a dotkli jsme se citlivého tématu – zda náhodou Milan svým přístupem a svou povahou růst e-shopu nebrzdí.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikl e-shop Different.cz a z čeho byl jeho vznik financován?
  • Jak Milan vzpomíná na začátky podnikání?
  • Proč se (ne)vyplatí prodávat na internetu módu?
  • Jak lze řešit velké množství vratek a proč zákazníkům zkomplikovat proces reklamace?
  • Jak Milanově podnikání pomohl obsahový marketing a proč se s partnerkou rozhodl být více na očích?
  • V kterých zemích už Different.cz prodává a proč se e-shopu s obratem v nízkých desítkách milionů (český trh z těch 70 dělá „pouhých“ 45) vyplatí expandovat?
  • Co dalšího Milana v podnikání čeká, jak uvažuje nad investory a co jsou teď jeho největší starosti?

Další rozhovory o podnikání na internetu:


Související témata: Expanze do Rumunska a do dalších zemí, Jak zvýšit konverzní poměr webu?, Jak uspět v podnikání nejen na internetu, Ponákupní chování zákazníků internetových obchodů.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Premium
zdenek-vlcek-web

3 roky neinvestují do reklamy. Jak rostou JablečnéDíly.cz? | Zdeněk Vlček

Premium
jan-herka-web

Wuders: Jak se buduje a řídí firma na nábytek? | Jan Herka

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

martin-jares-web

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták