Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Milan Polák (Different.cz): Vytvoření e-shopu s módou, malý obrat, expanze do zahraničí

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

E-shopyVideo

Milan Polák se od svých 17 let pohyboval v modelingu. Není tak velkým překvapením, že jeho další podnikatelské směřování nemířilo nikam jinam než zpět do světa módy. Společně s přítelkyní založil e-shop Different.cz, který má dnes i se svými zahraničními klony obrat kolem 70 milionů korun ročně.

„Do Česka vozíme neokoukané a zajímavé světové značky. A vybíráme z nich ty nejhezčí módní kousky,“ zní v představení e-shopu Different.cz na facebookové stránce, kterou sleduje přes 120 tisíc lidí. V nabídce najdete vše od ponožek po čepice. Výjimkou nejsou ani pánská saka, dámské sukně, tašky, mikiny, ponožky, dětské oblečení, ale třeba i bytové doplňky, psací potřeby, kosmetika či věci do koupelny.

V Milanem Polákem jsme si v rozhovoru povídali o několika tématech. Začali jsme tím, jak se vůbec dá vytvořit e-shop s módou a jaký je módní e-commerce byznys. Rozebrali jsme i expanzi e-shopu do zahraničí a dotkli jsme se citlivého tématu – zda náhodou Milan svým přístupem a svou povahou růst e-shopu nebrzdí.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikl e-shop Different.cz a z čeho byl jeho vznik financován?
  • Jak Milan vzpomíná na začátky podnikání?
  • Proč se (ne)vyplatí prodávat na internetu módu?
  • Jak lze řešit velké množství vratek a proč zákazníkům zkomplikovat proces reklamace?
  • Jak Milanově podnikání pomohl obsahový marketing a proč se s partnerkou rozhodl být více na očích?
  • V kterých zemích už Different.cz prodává a proč se e-shopu s obratem v nízkých desítkách milionů (český trh z těch 70 dělá „pouhých“ 45) vyplatí expandovat?
  • Co dalšího Milana v podnikání čeká, jak uvažuje nad investory a co jsou teď jeho největší starosti?

Další rozhovory o podnikání na internetu:


Související témata: Expanze do Rumunska a do dalších zemí, Jak zvýšit konverzní poměr webu?, Jak uspět v podnikání nejen na internetu, Ponákupní chování zákazníků internetových obchodů.

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu