Inzerce

Inzerce

Michal Koubek: Jak a proč si vytvořit byznys plán?

Michal Koubek zastupuje IdeaSupport – partu lidí, kteří ostatním pomáhají s rozjezdem podnikání. Zaměřují se především na začínající nebo méně úspěšné podnikatele a vytváří pro ně byznys plány jejich projektů. V rozhovoru jsme si povídali, proč má smysl si takový plán vytvořit, k čemu vám pomůže a jak se to vlastně dělá.

Hodně začátečníků vstupuje do podnikání zaslepeno počátečním nadšením. Zpětnou vazbu sbírají především od neobjektivních známých nebo od laiků, kteří jejich nápad neposuzují racionálně, ale emocionálně. Byznys plán může pomoci získat nad novým podnikáním nadhled a ověřit jeho potenciální úspěšnost.

Současně vám odkryje čísla – kolik budete muset investovat, jaké náklady vás mohou překvapit a kolik na tom všem můžete vydělat. V rozhovoru se dozvíte, jak se takové plány tvoří a proč byste si ho měli vytvořit i tehdy, kdy už podnikání máte.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč má smysl vytvořit si vlastní byznys plán?
  • V jakých situacích se to vyplatí nejvíce?
  • Co všechno byznys plány obsahují?
  • S jakými daty se v nich musí pracovat a jak?
  • Proč při tvorbě byznys plánů vyhledat pomoc specialisty a jak se bránit, aby vám nápad neukradl?
  • A mnoho dalšího.

Do začátků se toho hodí více. Podívejte se:

Learn how 2 solve the Rubiks Cube with the layer method, learning only six algorithms.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

radek-prochazka-web

Budování úspěšné firmy a aktuální stav na trhu komerčních nemovitostí | Radek Procházka (Prochazka & Partners)

jindrich-jira-web

Jindřich Jíra (SmartEmailing.cz): Jak přemýšlet při hledání práce v marketingu?

ondrej-hajek-pa-web

Ondřej Hájek (eHub.cz): Nejúspěšnější příběhy české affiliate scény

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

ondrej-preuss

VIDEO: Nejkurióznější dotazy advokátům

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

Tvorba eshopu

13 mýtů o provozování e-shopů, kterým věří začátečníci

martin-schovanec-web

Martin Schovanec (Xzone.cz): Prodej her na internetu, vývoj herního trhu, budování komunity

Inzerce