Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Michal Koubek: Jak a proč si vytvořit byznys plán?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Michal Koubek zastupuje IdeaSupport – partu lidí, kteří ostatním pomáhají s rozjezdem podnikání. Zaměřují se především na začínající nebo méně úspěšné podnikatele a vytváří pro ně byznys plány jejich projektů. V rozhovoru jsme si povídali, proč má smysl si takový plán vytvořit, k čemu vám pomůže a jak se to vlastně dělá.

Hodně začátečníků vstupuje do podnikání zaslepeno počátečním nadšením. Zpětnou vazbu sbírají především od neobjektivních známých nebo od laiků, kteří jejich nápad neposuzují racionálně, ale emocionálně. Byznys plán může pomoci získat nad novým podnikáním nadhled a ověřit jeho potenciální úspěšnost.

Současně vám odkryje čísla – kolik budete muset investovat, jaké náklady vás mohou překvapit a kolik na tom všem můžete vydělat. V rozhovoru se dozvíte, jak se takové plány tvoří a proč byste si ho měli vytvořit i tehdy, kdy už podnikání máte.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč má smysl vytvořit si vlastní byznys plán?
  • V jakých situacích se to vyplatí nejvíce?
  • Co všechno byznys plány obsahují?
  • S jakými daty se v nich musí pracovat a jak?
  • Proč při tvorbě byznys plánů vyhledat pomoc specialisty a jak se bránit, aby vám nápad neukradl?
  • A mnoho dalšího.

Do začátků se toho hodí více. Podívejte se:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
adela-zugarova-web

Praží a prodávají kávu za desítky milionů. Jak roste Dos Mundos? | Adéla Zugarová

Premium
martin-nedved-web

Obchod je základní kompetence každého podnikatele. Jak se ho naučit? | Martin Nedvěd

petra-kotalova-web

Z juniorky manažerkou. Jak rozjet kariéru? | Petra Kotalová

Premium
eliska-dobiasova-turkova-web

Rozjela e-shop s výrobou dětských plenek. Teď chce předat řízení firmy nástupci | Eliška Dobiášová Turková

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

jiri-peslar-web

Kariéra ve financích: Jak ji vybudovat? | Jiří Peslar (Allrisk)

Premium
matej-razga-web

Podnikání v módě. Jak rozjet zakázkové krejčovství? | Matěj Rázga (The Owners)

Premium
kiska-horky-web

Vyplatí se ještě zakládat nové startupy? Duel Andreje Kisky a Vítka Horkého