Inzerce

Michal Koubek: Jak a proč si vytvořit byznys plán?

Michal Koubek zastupuje IdeaSupport – partu lidí, kteří ostatním pomáhají s rozjezdem podnikání. Zaměřují se především na začínající nebo méně úspěšné podnikatele a vytváří pro ně byznys plány jejich projektů. V rozhovoru jsme si povídali, proč má smysl si takový plán vytvořit, k čemu vám pomůže a jak se to vlastně dělá.

Hodně začátečníků vstupuje do podnikání zaslepeno počátečním nadšením. Zpětnou vazbu sbírají především od neobjektivních známých nebo od laiků, kteří jejich nápad neposuzují racionálně, ale emocionálně. Byznys plán může pomoci získat nad novým podnikáním nadhled a ověřit jeho potenciální úspěšnost.

Současně vám odkryje čísla – kolik budete muset investovat, jaké náklady vás mohou překvapit a kolik na tom všem můžete vydělat. V rozhovoru se dozvíte, jak se takové plány tvoří a proč byste si ho měli vytvořit i tehdy, kdy už podnikání máte.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč má smysl vytvořit si vlastní byznys plán?
  • V jakých situacích se to vyplatí nejvíce?
  • Co všechno byznys plány obsahují?
  • S jakými daty se v nich musí pracovat a jak?
  • Proč při tvorbě byznys plánů vyhledat pomoc specialisty a jak se bránit, aby vám nápad neukradl?
  • A mnoho dalšího.

Do začátků se toho hodí více. Podívejte se:

Learn how 2 solve the Rubiks Cube with the layer method, learning only six algorithms.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavel-kunes-web

Vlastní grafika na Shoptetu: Co vše je možné a jak se připravit? | Pavel Kuneš

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

radek-prochazka-web

Budování úspěšné firmy a aktuální stav na trhu komerčních nemovitostí | Radek Procházka (Prochazka & Partners)

Právě vyšlo

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů