Inzerce

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

E-shopů s oblečením je v Česku celá řada. V posledních měsících ale sledujeme, jak se řada z nich dostává do existenčních problémů. Velkou roli v tom samozřejmě hraje pandemie koronaviru a souvisejících opatření, ale podle mnohých to zdaleka není důvod jediný.

Pády značek často přičítají špatnému vedení, rozhazování peněz nebo nedokonalému byznys modelu. Ani podle hosta dnešního rozhovoru Jaroslava Kauckého není situace černobílá.

Jaroslav je marketingovým ředitelem hned dvou módních značek – Bibloo a UrbanStoru. Oběma firmám se i přes obrovské potíže v uplynulém roce povedlo vyrůst a transformovat. V rozhovoru rozebíráme, jak firmy na pandemii reagovaly, díky čemu se jim povedlo dosáhnout původních plánů a co se Jaroslav naučil z neúspěchu jiných e-shopů.

Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o e-commerce.

Jak je na tom česká e-commerce?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

patrik-babinec-web

Růst e-shopu v době covidu a predikce do budoucna | Patrik Babinec (Skladon.cz)

michal-koubek-web

Michal Koubek: Aktuální možnosti externího financování firmy

jan-lastuvka-web

Jan Laštůvka: Stav e-commerce, ohrožené segmenty, doporučení pro e-shopy

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

petr-macek-web

Vracíme se z home-officu do kanceláří? | Petr Macek (Caflou.cz)

vladislav-hanak-web

Finanční řízení firmy: Jak ho nastavit? | Vladislav Hanák (Sophia Solutions)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Komentáře

TOmas

Před 8 měsíci

BIBLOO účetní data za uzavřené období podle obchodního rejstříku:
2019 ztráta -63mil. Kč
2018 ztráta -83mil. Kč
(kumulativní ztráta společnosti z minulých let -288mil. Kč).

URBANSTORE účetní data za uzavřené období podle obchodního rejstříku:
2019 zisk 2mil. Kč
2018 ztráta -1,5mil. Kč

Odpovědět »

Ivan

Před 8 měsíci

Pán môže hovoriť čo chce ale Bibloo musí byť práčka na prachy pre PSN…

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií