Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

Vyzkoušejte náš premium obsah

Inzerce

Inzerce

E-shopů s oblečením je v Česku celá řada. V posledních měsících ale sledujeme, jak se řada z nich dostává do existenčních problémů. Velkou roli v tom samozřejmě hraje pandemie koronaviru a souvisejících opatření, ale podle mnohých to zdaleka není důvod jediný.

Pády značek často přičítají špatnému vedení, rozhazování peněz nebo nedokonalému byznys modelu. Ani podle hosta dnešního rozhovoru Jaroslava Kauckého není situace černobílá.

Jaroslav je marketingovým ředitelem hned dvou módních značek – Bibloo a UrbanStoru. Oběma firmám se i přes obrovské potíže v uplynulém roce povedlo vyrůst a transformovat. V rozhovoru rozebíráme, jak firmy na pandemii reagovaly, díky čemu se jim povedlo dosáhnout původních plánů a co se Jaroslav naučil z neúspěchu jiných e-shopů.

Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o e-commerce.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Jak je na tom česká e-commerce?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

patrik-babinec-web

Růst e-shopu v době covidu a predikce do budoucna | Patrik Babinec (Skladon.cz)

kvasnicka-ungr-web

Podnikání na volné noze: Jak ho mění pandemie? | Pavel Ungr a Jan Kvasnička

vit-endler-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Aktuální situace firem, transformace na internet, ochota investorů

jiri-rostecky-web

Jiří Rostecký: MladýPodnikatel.cz při pandemii koronaviru

michal-koubek-web

Michal Koubek: Aktuální možnosti externího financování firmy

jan-lastuvka-web

Jan Laštůvka: Stav e-commerce, ohrožené segmenty, doporučení pro e-shopy

lenka-halasova-web

Lenka Halásová: Jak krize dopadá na eventové agentury a co mohou udělat?

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

Komentáře

TOmas

Před 2 roky

BIBLOO účetní data za uzavřené období podle obchodního rejstříku:
2019 ztráta -63mil. Kč
2018 ztráta -83mil. Kč
(kumulativní ztráta společnosti z minulých let -288mil. Kč).

URBANSTORE účetní data za uzavřené období podle obchodního rejstříku:
2019 zisk 2mil. Kč
2018 ztráta -1,5mil. Kč

Odpovědět »

Ivan

Před 2 roky

Pán môže hovoriť čo chce ale Bibloo musí byť práčka na prachy pre PSN…

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Inzerce