E-shopů s oblečením je v Česku celá řada. V posledních měsících ale sledujeme, jak se řada z nich dostává do existenčních problémů. Velkou roli v tom samozřejmě hraje pandemie koronaviru a souvisejících opatření, ale podle mnohých to zdaleka není důvod jediný.
Pády značek často přičítají špatnému vedení, rozhazování peněz nebo nedokonalému byznys modelu. Ani podle hosta dnešního rozhovoru Jaroslava Kauckého není situace černobílá.
Jaroslav je marketingovým ředitelem hned dvou módních značek – Bibloo a UrbanStoru. Oběma firmám se i přes obrovské potíže v uplynulém roce povedlo vyrůst a transformovat. V rozhovoru rozebíráme, jak firmy na pandemii reagovaly, díky čemu se jim povedlo dosáhnout původních plánů a co se Jaroslav naučil z neúspěchu jiných e-shopů.
Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o e-commerce.
TOmas
Před 2 týdny
BIBLOO účetní data za uzavřené období podle obchodního rejstříku:
2019 ztráta -63mil. Kč
2018 ztráta -83mil. Kč
(kumulativní ztráta společnosti z minulých let -288mil. Kč).
URBANSTORE účetní data za uzavřené období podle obchodního rejstříku:
2019 zisk 2mil. Kč
2018 ztráta -1,5mil. Kč
Odpovědět »
Ivan
Před 2 týdny
Pán môže hovoriť čo chce ale Bibloo musí byť práčka na prachy pre PSN…
Odpovědět »