Inzerce

Podnikání na volné noze: Jak ho mění pandemie? | Pavel Ungr a Jan Kvasnička

Na začátku pandemie přišlo mnoho specialistů na volné noze o své příjmy. Jejich klienti buď nemohli prodávat, nebo se jim z jiných důvodů výrazně propadly tržby. Postupem času se ale i freelanceři museli přizpůsobit nové situaci na trhu. Jak to udělali, jsem si povídal s Pavlem Ungrem a Janem Kvasničkou.

Inzerce

Oba pánové na volné noze podnikají už řadu let. Pavel se věnuje SEO a vydělává zejména skrze konzultace a práci pro klienty. Honza poskytuje služby v oblasti UX a strategie tvorby webů. I on funguje primárně na konzultacích a realizaci klientských projektů.

Vedle toho ale oba pravidelně školí, pořádají různé workshopy a mnoho dalšího. Kvůli pandemii a souvisejícím vládním opatřením ale o tyto příjmy přišli, a reagovat museli také na změny na straně klientů, z nichž se někteří dostali do vážných problémů a jiní naopak začali enormně růst.

Změnil se i způsob jejich práce na volné noze, a to jak realizují a řídí jednotlivé projekty. Jejich podnikání v neposlední řadě ovlivnily i osobní výzvy, například děti, které nemohou do školy, nebo samotná nákaza covidem-19.

Jak to Pavel s Honzou zvládají, co se naučili a jak plánují budoucnost? O tom je tento rozhovor, který najdete tradičně i v našem podcastu o podnikání.

Jak jsou na tom ostatní?

Tohle nepřehlédněte:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

patrik-babinec-web

Růst e-shopu v době covidu a predikce do budoucna | Patrik Babinec (Skladon.cz)

vit-endler-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Aktuální situace firem, transformace na internet, ochota investorů

Právě vyšlo

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger