SEO je zkratkou anglického „search engine optimization“. Do češtiny se překládá jako optimalizace webu pro vyhledávače. Jeho cílem je dosáhnout toho, aby se webové stránky zobrazovaly co nejvýše ve vyhledávání na relevantní klíčové fráze.
Dosahuje toho prostřednictvím mnoha aktivit – úprav přímo na webových stránkách (tzv. on-page SEO), ale i aktivitami mimo webové stránky (tzv. off-page SEO), což může zahrnovat například linkbuilding (sbírání zpětných odkazů na web).
V průběhu času a v souvislosti se zdokonalováním internetových vyhledávačů a rozvojem on-line marketingu jako takového se optimalizace pro vyhledávače značně komplikuje. Mnozí specialisté do ní dnes řadí i spoustu dalších dalších marketingových disciplín, jako je třeba PPC reklama, affiliate marketing nebo spolupráce s influencery.
Zkušený SEO specialista by měl mít přehled napříč obory internetového marketingu a rozumět by měl i samotné tvorbě webových stránek, designu a uživatelské použitelnosti webu.
V této rubrice najdete rozhovory o optimalizaci pro vyhledávače, ve kterých zjistíte, jak nad SEO přemýšlet a jak k němu přistupovat.
Vybudujte web se statisícovou návštěvností. Podívejte se, jak vzniká Filmtoro, jak získává financování a co na začátku tvorby velkého portálu nepodcenit.
Před 1 rokem
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Vyhledávání je jednou ze základních funkcí každého e-shopu. Bohužel se na většině webů za posledních 20 let příliš nezměnilo. Dobře nastavené vyhledávání ale dokáže výrazně zlepšit uživatelský zážitek zákazníků a zvýšit i tržby e-shopu. O tom, co všechno by mělo…
Před 2 roky
Linkbuilding je v Německu stále zakázané ovoce. Na rozdíl od Česka tam k němu firmy přistupují s určitou rezervou, přesto ale nepodceňují jeho významnost a vliv na SEO. O tom, jak linkbuilding v Německu můžete podchytit i vy, jsem si…
Před 3 roky
Milan Fiala se specializuje na německy mluvící trhy. Pracuje v agentuře eVisions.cz, která svým klientům pomáhá nejen s expanzí do Německa, ale i s optimalizací pro tamní vyhledávače. Jak se liší český Google od toho německého a na co si…
Před 3 roky
Pro mnoho firem představuje spuštění zahraniční verze webu pouhé přeložení té české. Podle Milana Fialy z agentury eVisions.cz, která firmám pomáhá s marketingem a s expanzí do zahraničí, to ale nestačí. S Milanem natáčíme rozhovory o tom, jak připravit svou…
Před 3 roky
Agentura eVisions se nedávno vydala do Berlína, kde pro vás mimo jiné natočila i další díl Novinek z Onlajnu. V rámci sociálních sítí se těšte na velké ohlédnutí za rokem 2018, v PPC na odhalení nových metrik a aktualizací a pozadu nezůstane ani…
Před 4 roky
Buďte v obraze a nezmeškejte další díl Novinek z onlajnu, které pro vás opět nachystala online marketingová agentura eVisions. Dozvíte se, proč by se YouTube mělo začít bát o své místo, a také, jak konečně vyzrát na algoritmus Instagramu. Instagram a Facebook Instagram…
Před 4 roky
„Kámen? Zde! Kámen? Zde! Kámen? Zde! Kámen? (ticho) Kámen? (ticho) Jasně, zas nepřítomen. A kámen je určitě taky nepřítomen.“ Všichni prodáváme mobily, a tak nás napadlo, že se všichni budeme jmenovat stejně. Proč tolik majitelů volí domény na základě klíčových…
Před 4 roky
Možná vás napadne, že vyhledávat na internetu umí dneska už každý. Ano, napsat dotaz do vyhledávacího políčka a stisknout ENTER opravdu není žádná věda. Běžní uživatelé ale většinou neví, podle jakých pravidel jim vyhledávače výsledky hledání zobrazují a jak najít…
Před 4 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.