Inzerce

Inzerce

SEO: Optimalizace webu pro vyhledávače

SEO je zkratkou anglického „search engine optimization“. Do češtiny se překládá jako optimalizace webu pro vyhledávače. Jeho cílem je dosáhnout toho, aby se webové stránky zobrazovaly co nejvýše ve vyhledávání na relevantní klíčové fráze.

Dosahuje toho prostřednictvím mnoha aktivit – úprav přímo na webových stránkách (tzv. on-page SEO), ale i aktivitami mimo webové stránky (tzv. off-page SEO), což může zahrnovat například linkbuilding (sbírání zpětných odkazů na web).

V průběhu času a v souvislosti se zdokonalováním internetových vyhledávačů a rozvojem on-line marketingu jako takového se optimalizace pro vyhledávače značně komplikuje. Mnozí specialisté do ní dnes řadí i spoustu dalších dalších marketingových disciplín, jako je třeba PPC reklama, affiliate marketing nebo spolupráce s influencery.

Zkušený SEO specialista by měl mít přehled napříč obory internetového marketingu a rozumět by měl i samotné tvorbě webových stránek, designu a uživatelské použitelnosti webu.

V této rubrice najdete rozhovory o optimalizaci pro vyhledávače, ve kterých zjistíte, jak nad SEO přemýšlet a jak k němu přistupovat.

jakub-cerny-web

Jakub Černý (Persoo): Jak zvýšit tržby e-shopu díky kvalitnímu vyhledávání?

Vyhledávání je jednou ze základních funkcí každého e-shopu. Bohužel se na většině webů za posledních 20 let příliš nezměnilo. Dobře nastavené vyhledávání ale dokáže výrazně zlepšit uživatelský zážitek zákazníků a zvýšit i tržby e-shopu. O tom, co všechno by mělo…

Před 5 měsíci

milan-fiala-web

Jak na linkbuilding v Německu?

Linkbuilding je v Německu stále zakázané ovoce. Na rozdíl od Česka tam k němu firmy přistupují s určitou rezervou, přesto ale nepodceňují jeho významnost a vliv na SEO. O tom, jak linkbuilding v Německu můžete podchytit i vy, jsem si…

Před 1 rokem

Inzerce

milan-fiala-7-web

SEO v Německu: Jak na něj a v čem se liší od toho českého?

Milan Fiala se specializuje na německy mluvící trhy. Pracuje v agentuře eVisions.cz, která svým klientům pomáhá nejen s expanzí do Německa, ale i s optimalizací pro tamní vyhledávače. Jak se liší český Google od toho německého a na co si…

Před 1 rokem

milan-fiala-4-web

Expanze do zahraničí: Jak na cizojazyčné verze vašeho webu?

Pro mnoho firem představuje spuštění zahraniční verze webu pouhé přeložení té české. Podle Milana Fialy z agentury eVisions.cz, která firmám pomáhá s marketingem a s expanzí do zahraničí, to ale nestačí. S Milanem natáčíme rozhovory o tom, jak připravit svou…

Před 2 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
novinky_41_mp

eVisions Novinky z onlajnu: Social novinky 2018, německé SEO a proč být na LinkedInu

Agentura eVisions se nedávno vydala do Berlína, kde pro vás mimo jiné natočila i další díl Novinek z Onlajnu. V rámci sociálních sítí se těšte na velké ohlédnutí za rokem 2018, v PPC na odhalení nových metrik a aktualizací a pozadu nezůstane ani…

Před 2 roky

novinky38_mp

eVisions Novinky z onlajnu: IGTV, Facebook a GDPR a jak přelstít algoritmus Instagramu

Buďte v obraze a nezmeškejte další díl Novinek z onlajnu, které pro vás opět nachystala online marketingová agentura eVisions. Dozvíte se, proč by se YouTube mělo začít bát o své místo, a také, jak konečně vyzrát na algoritmus Instagramu. Instagram a Facebook Instagram…

Před 2 roky

tomas-zahalka-web

Jak vybrat doménu pro váš web a proč (ne)řešit klíčová slova?

„Kámen? Zde! Kámen? Zde! Kámen? Zde! Kámen? (ticho) Kámen? (ticho) Jasně, zas nepřítomen. A kámen je určitě taky nepřítomen.“ Všichni prodáváme mobily, a tak nás napadlo, že se všichni budeme jmenovat stejně. Proč tolik majitelů volí domény na základě klíčových…

Před 2 roky

viktor-janouch-web

Viktor Janouch: Pomáháme firmám hledat informace, které běžný uživatel najít nedokáže

Možná vás napadne, že vyhledávat na internetu umí dneska už každý. Ano, napsat dotaz do vyhledávacího políčka a stisknout ENTER opravdu není žádná věda. Běžní uživatelé ale většinou neví, podle jakých pravidel jim vyhledávače výsledky hledání zobrazují a jak najít…

Před 3 roky

marek-prokop-web

Marek Prokop: Jak se vyvíjí SEO a jak ho dělat v roce 2018?

Vyplatí se dnes ještě investovat do optimalizace pro vyhledávače? Nebo je lepší se místo SEO věnovat něčemu jinému? A jak se SEO v čase vyvíjí? Na tyto otázky jsem se zeptal Marka Prokopa. Marek Prokop patří mezi nejpopulárnější odborníky na…

Před 3 roky

jaroslav-vidim-web

Jaroslav Vidim: Jak děláme content marketing agentury eVisions?

Přibližně každé 3 dny vyjde na blogu marketingové agentury eVisions nějaký článek. Často je navíc doplněn infografikou či unikátními obrázky. Aby toho nebylo málo, tvoří eVisions vlastní obsah i na sociální sítě a natáčí (třeba i na Mladého podnikatele) pořad…

Před 3 roky

daniel-fiala-2017-web

Daniel Fiala a rok 2017 DatabázeKnih.cz: Úspěch v Křištálové Lupě, rekord v návštěvnosti, soutěž pro uživatele

Je tady poslední rozhovor ze série bilančních videí, ve kterých s hosty rekapitulujeme jejich rok 2017. V tomto rozhovoru si povídám s Danielem Fialou, který letos zažil velmi úspěšný rok a mohl se tak podělit o zajímavé zkušenosti. Daniel provozuje…

Před 3 roky

florentyna-web

Jana Florentýna Zatloukalová: Jak založit blog se statisícovou návštěvností a obratem 5,5 milionu ročně?

Já vím. Foodblogerky nejsou něčím, co většina uživatelů Mladého podnikatele vyhledává. Janě Florentýně Zatloukalové byste ale pozornost věnovat měli. Její blog KuchařkaProDceru.cz měsíčně navštíví až 350 tisíc lidí a jeho roční obrat se pohybuje kolem 5,5 milionu korun. Dlužno podotknout,…

Před 3 roky

Doporučené články

divisova-velky

VIDEO: Magdaléna Divišová: Dívejte se na první zaměstnance jako na investici

martin-schovanec-web

Martin Schovanec (Xzone.cz): Prodej her na internetu, vývoj herního trhu, budování komunity

Stav objednávky

Stav objednávky: Jaké e-maily posílat zákazníkovi?

marie-havlickova-web

Marie Havlíčková (Slevomat): Transformace ze slev na zážitky, změna firemní kultury, výsledek akvizice firmy

Inzerce