Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

SEO: Optimalizace webu pro vyhledávače

SEO je zkratkou anglického „search engine optimization“. Do češtiny se překládá jako optimalizace webu pro vyhledávače. Jeho cílem je dosáhnout toho, aby se webové stránky zobrazovaly co nejvýše ve vyhledávání na relevantní klíčové fráze.

Dosahuje toho prostřednictvím mnoha aktivit – úprav přímo na webových stránkách (tzv. on-page SEO), ale i aktivitami mimo webové stránky (tzv. off-page SEO), což může zahrnovat například linkbuilding (sbírání zpětných odkazů na web).

V průběhu času a v souvislosti se zdokonalováním internetových vyhledávačů a rozvojem on-line marketingu jako takového se optimalizace pro vyhledávače značně komplikuje. Mnozí specialisté do ní dnes řadí i spoustu dalších dalších marketingových disciplín, jako je třeba PPC reklama, affiliate marketing nebo spolupráce s influencery.

Zkušený SEO specialista by měl mít přehled napříč obory internetového marketingu a rozumět by měl i samotné tvorbě webových stránek, designu a uživatelské použitelnosti webu.

V této rubrice najdete rozhovory o optimalizaci pro vyhledávače, ve kterých zjistíte, jak nad SEO přemýšlet a jak k němu přistupovat.

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Jak se změnil Google v posledních letech? Jak bude vypadat vyhledávání a SEO za pár let? A do čeho už nemá smysl investovat? Odpoví SEO specialista Pavel Ungr.

Před 7 měsíců

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek

Karel Pařízek má více jak desetileté zkušenosti s řízením marketingových týmů. Zjistěte, jak marketéry vybírat, vést a jak vyhodnocovat jejich práci.

Před 8 měsíců

Inzerce

Online analýza konkurence: 5 tipů pro rok 2023

Jak dělat SEO a jak zoptimalizovat váš web pro vyhledávače? Máme pro vás zkušenosti SEO specialistů, ze kterých můžete čerpat ihned a zdarma. I jako podcast.

Před 9 měsíců

Premium
martin-matejka-web

SEO e-shopu. Základy, které musíte znát | Martin Matějka

Optimalizace pro vyhledávače není jednoduchá, ale současně není raketová věda. Martin Matějka přináší návod, jak SEO e-shopu vyřešit prakticky a efektivně.

Před 11 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

martin-borl-web

Marketing e-shopu s obuví LittleShoes.cz | Martin Borl

Jak přistoupit ke tvorbě marketingové strategie e-shopu a co funguje LittleShoes.cz nejvíce? Poslechněte si spolumajitele firmy Martina Borla.

Před 2 roky

tomas-zahalka-web

Založte e-shop a neřešte logistiku a skladování | Tomáš Zahálka (Dudlu.cz)

Může e-shop fungovat na dropshippingu? Jaké to má výhody a na co si dát pozor? Poslechněte si příběh konkrétního českého e-shopu, která na dropshippingu funguje.

Před 2 roky

tomas-vyskocil-web

Budování velkého portálu, shánění financování, zvyšování návštěvnosti | Tomáš Vyskočil (Filmtoro)

Vybudujte web se statisícovou návštěvností. Podívejte se, jak vzniká Filmtoro, jak získává financování a co na začátku tvorby velkého portálu nepodcenit.

Před 3 roky

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

SEO může být hlavním zdrojem objednávek e-shopu. Podívejte se na příklad Klenota.cz, které do optimalizace pro vyhledávače aktivně investuje, a inspirujte se pro váš byznys.

Před 3 roky

jakub-cerny-web

Jakub Černý (Persoo): Jak zvýšit tržby e-shopu díky kvalitnímu vyhledávání?

Jak dělat SEO a jak zoptimalizovat váš web pro vyhledávače? Máme pro vás zkušenosti SEO specialistů, ze kterých můžete čerpat ihned a zdarma. I jako podcast.

Před 3 roky

milan-fiala-web

Jak na linkbuilding v Německu?

Jak dělat SEO a jak zoptimalizovat váš web pro vyhledávače? Máme pro vás zkušenosti SEO specialistů, ze kterých můžete čerpat ihned a zdarma. I jako podcast.

Před 4 roky

milan-fiala-7-web

SEO v Německu: Jak na něj a v čem se liší od toho českého?

Jak dělat SEO a jak zoptimalizovat váš web pro vyhledávače? Máme pro vás zkušenosti SEO specialistů, ze kterých můžete čerpat ihned a zdarma. I jako podcast.

Před 4 roky

milan-fiala-4-web

Expanze do zahraničí: Jak na cizojazyčné verze vašeho webu?

Jak dělat SEO a jak zoptimalizovat váš web pro vyhledávače? Máme pro vás zkušenosti SEO specialistů, ze kterých můžete čerpat ihned a zdarma. I jako podcast.

Před 5 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

jitka-dvorakova

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

Inzerce