Inzerce

Založte e-shop a neřešte logistiku a skladování | Tomáš Zahálka (Dudlu.cz)

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Jsou to prý e-shopy třetí generace. Můžete je založit velmi snadno a nemusíte při tom řešit logistiku e-shopu, skladování zboží a spoustu dalších aktivit, kterým se e-shopaři dříve nemohli vyhnout. Jak to funguje? O tom si na příkladu e-shopu Dudlu.cz povíme s Tomášem Zahálkou.

Dozvíte se, jak začít podnikat s e-shopem a věnovat se tomu, co vás skutečně baví. To může být například marketing e-shopu, tvorba obsahu na sociální sítě a mnoho dalšího. Samozřejmě i vy musíte odněkud odebírat zboží a zajistit jeho dodání zákazníkům, tvorbu e-shopu si ale můžete usnadnit využitím tzv. dropshippingu.

Ten v Česku příliš rozšířený není. Přesto už i na něm fungují plnohodnotné e-shopy, které dlouhodobě prosperují a zákazníkům nabízí kvalitní služby a zážitek z nákupu.

Jedním z takových e-shopů je Dudlu.cz, který provozuje internetový marketér Tomáš Zahálka. Nazývá ho e-shopem třetí generace a dropshipping považuje za řešení pro všechny, co se chtějí věnovat oblíbeným činnostem, propagaci e-shopu, zbožíznalství a nezatěžovat se logistikou a dalším.

Jak to celé funguje a jak můžete dropshipping vyzkoušet také, vypráví Tomáš v našem rozhovoru. Přehrát si ho můžete i jako podcast.

Další tipy, jak založit e-shop:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

radek-mrkos-web

Rozjezd e-shopu Albatros Media, zdroje objednávek | Radek Mrkos

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

pavel-pajkrt-web

Jak nastavit spolupráci s freelancery? | Pavel Pajkrt (Skillminers)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů