Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Založte e-shop a neřešte logistiku a skladování | Tomáš Zahálka (Dudlu.cz)

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Jsou to prý e-shopy třetí generace. Můžete je založit velmi snadno a nemusíte při tom řešit logistiku e-shopu, skladování zboží a spoustu dalších aktivit, kterým se e-shopaři dříve nemohli vyhnout. Jak to funguje? O tom si na příkladu e-shopu Dudlu.cz povíme s Tomášem Zahálkou.

Dozvíte se, jak začít podnikat s e-shopem a věnovat se tomu, co vás skutečně baví. To může být například marketing e-shopu, tvorba obsahu na sociální sítě a mnoho dalšího. Samozřejmě i vy musíte odněkud odebírat zboží a zajistit jeho dodání zákazníkům, tvorbu e-shopu si ale můžete usnadnit využitím tzv. dropshippingu.

Ten v Česku příliš rozšířený není. Přesto už i na něm fungují plnohodnotné e-shopy, které dlouhodobě prosperují a zákazníkům nabízí kvalitní služby a zážitek z nákupu.

Jedním z takových e-shopů je Dudlu.cz, který provozuje internetový marketér Tomáš Zahálka. Nazývá ho e-shopem třetí generace a dropshipping považuje za řešení pro všechny, co se chtějí věnovat oblíbeným činnostem, propagaci e-shopu, zbožíznalství a nezatěžovat se logistikou a dalším.

Jak to celé funguje a jak můžete dropshipping vyzkoušet také, vypráví Tomáš v našem rozhovoru. Přehrát si ho můžete i jako podcast.

Další tipy, jak založit e-shop:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

andrea-horniczka-web

Umělá inteligence a Meta. Jak se mění reklamy na Facebooku? | Andrea Horniczká (Dexfinity)

Premium
karel-parizek-web

Jak vybrat šéfa marketingu firmy? | Karel Pařízek

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

dan-nytra-web

Umělá inteligence v marketingu. Co už dnes funguje a kde ušetřit peníze? | Dan Nytra

matej-astary-web

Retenční marketing e-shopu: Jak ho dělat správně? | Matej Aštary (Dexfinity)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová