Inzerce

Budování velkého portálu, shánění financování, zvyšování návštěvnosti | Tomáš Vyskočil (Filmtoro)

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Tomáš Vyskočil je jedním z největších tvůrců na českém internetu. V oblasti filmů a seriálů patří skutečně mezi lídry. Už před 5 lety jsem si s ním povídal o jeho projektu Edna.cz, na kterém můžete najít spoustu obsahu o seriálech. Dnes vytváří Filmtoro nabízející filmy, seriály a dokumenty on-line.

Inzerce

Projekt Edna.cz se Tomášovi povedlo prodat Mladé frontě. Ta se sice v posledních letech potýká s vážnými existenčními problémy, ale ani to Tomášovu motivaci nesnížilo. Vytvořil Filmtoro a dnes se s ním těší návštěvnosti, která dosahuje bezmála milionu unikátních uživatelů měsíčně.

Tvorba webu ale není vůbec jednoduchá. Jak Tomáš přiznává, na začátku podcenil přípravu byznys plánu a musel měnit způsob, jakým web vydělává peníze. Potrápilo ho i hledání investorů, a to jak v Česku, tak v zahraničí, a celková kultura ve filmovém průmyslu.

Vedle rozjezdu projektu jsme si povídali i o tom, jak zvýšit návštěvnost webových stránek a díky čemu je dnes návštěvnost webu Filmtora tak vysoká. Některé Tomášovy zkušenosti vás jistě překvapí. Zjistíte také, jak vytvořit webové stránky, které budou úspěšné, a jaké zkušenosti si můžete z Edny a Filmtora odnést i vy.

Celý rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Další tipy pro váš web:

Související: Tvorba webových stránek pro začátečníky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

tomas-hlad-web

Design e-shopu. Jak nad ním přemýšlet? | Tomáš Hlad

martin-strbak-web

Vyhledávání na e-shopu: Jak má vypadat v praxi? | Martin Štrbák (Persoo)

martin-strbak-web

Realistický pohled na umělou inteligenci v e-commerce | Martin Štrbák (Persoo.cz)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

petr-macek-web

Vracíme se z home-officu do kanceláří? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy