Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Marketing e-shopu s obuví LittleShoes.cz | Martin Borl

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Martin Borl je spolumajitelem e-shopu s barefoot obuví LittleShoes.cz. Provozuje ho společně se svou manželkou Klárou. V rozhovoru si povídáme o tom, jak přistupují k marketingu a co jim v něm funguje.

Dozvíte se, jak vypadá jejich marketingový plán a jak nad ním přemýšlí. Rozebíráme také jednotlivé marketingové kanály a zkušenosti, které s nimi získali. Můžete se tak inspirovat i pro váš e-shop či jiný internetový projekt.

Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Další rozhovory o marketingu e-shopu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Premium
juraj-slesar-web

Knihkupectví Martinus: Nic jako lovebrand neexistuje | Juraj Šlesar

Premium
marek-dobry-web

Jak se buduje značka e-shopu? Takhle to dělají Vasky, Heureka a další | Marek Dobrý

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

Premium
jiri-pernica-web

Rozjeďte podnikání díky Facebook reklamě. Efektivní strategie | Jiří Pernica

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

ondrej-pavelek-web

Expanze do zahraničí a sociální sítě. Co vás překvapí? | Ondřej Pavelek (Httpool)