Já vím. Foodblogerky nejsou něčím, co většina uživatelů Mladého podnikatele vyhledává. Janě Florentýně Zatloukalové byste ale pozornost věnovat měli. Její blog KuchařkaProDceru.cz měsíčně navštíví až 350 tisíc lidí a jeho roční obrat se pohybuje kolem 5,5 milionu korun. Dlužno podotknout,…
Před 3 roky
Petra Plemlová, matka čtyř dětí, je zakladatelkou dvou e-shopů. Ačkoliv už zaměstnává kolem 40 lidí a ročně je v sedmimístném zisku, na řadě činností stále pracuje sama – například na marketingu, vývoji e-shopu a na finančním řízení. Svůj první e-shop…
Před 3 roky
Weby, na které mohou lidé vkládat komentáře jsou často živější a navštěvovanější než statické prezentace. Komu však text komentáře po publikování patří? Autorovi, nebo provozovateli webu? A kdo za něj odpovídá a nese riziko za nepravdivou či urážející informaci? Žijeme…
Před 3 roky
Snad každý, kdo podniká, se dříve či později setká s pojmem smlouva o dílo. Co to však je za smlouvu? K čemu slouží a jak ji nejlépe využít? Zákon poměrně suše uvádí, že smlouvou o dílo se zhotovitel zavazuje na…
Před 3 roky
Kdy se vám vyplatí investovat do veřejných školení marketingu, s jakými cíli na ně jít a co od nich očekávat? Svoje zkušenosti v krátkém rozhovoru odhalil SEO konzultant Pavel Ungr, který uspořádal již stovky vlastních školení. Nedílnou součástí specializace v…
Před 4 roky
Bez kvalitního redakčního systému jste jak římský voják bez meče. Máte sice nablýskanou zbroj, velký štít a dvoumetrové kopí, ale uprostřed bitvy budete ztraceni. Přečtete si, jaké nejčastější nedostatky redakčních systémů (CMS) řeší SEO konzultant – Tomáš Zahálka. Tento článek…
Před 4 roky
Je až překvapivé, kolik firem neumí efektivně spolupracovat s marketéry, vývojáři a s různými dalšími poradci a pomocníky. Nevědí si rady se sestavením správného zadání, nezvládají řízení celé spolupráce, komunikaci ani finální exekuci. Jednou z příčin je jejich neznalost. Firmy…
Před 4 roky
Petra Pacáková ve společnosti ACOMWARE vede tým PPC specialistů. Jejich performance oddělení pracuje na největších firemních klientech, jako je třeba Nutricii, ČEZ nebo Conrad. Jak se liší práce pro menší firmy a pro ty velké? A kdy se vyplatí místo…
Před 4 roky
Zpětné odkazy jsou stále důležitým hodnotícím faktorem. Velmi zjednodušeně se dá říci, že když na vás odkáže Karlova univerzita nebo iDNES, bude to jasný signál pro vyhledávače, že jste lepší než konkurence. Jak ale kvalitní zpětné odkazy získat? Sepsal jsem…
Před 4 roky
Jak zvolit správnou strategii linkbuildingu pro váš projekt? Vyzkoušejte osvědčený postup plánování linkbuildingu od týmu specialistů MEDIAUNIT.cz.
Před 4 roky