Inzerce

Inzerce

Pavel Ungr: Kdy se vyplatí investovat do veřejných školení marketingu?

Kdy se vám vyplatí investovat do veřejných školení marketingu, s jakými cíli na ně jít a co od nich očekávat? Svoje zkušenosti v krátkém rozhovoru odhalil SEO konzultant Pavel Ungr, který uspořádal již stovky vlastních školení.

Inzerce

Nedílnou součástí specializace v SEO je samostudium. Krom sledování specialistů zejména na sociálních sítích mohou pomoci konference, neformální setkání nebo školení. Sám školím od roku 2011 a sestavil jsem proto ve svých školeních sadu informací, která se hodí pro každého, kdo se o SEO zajímá a potřebuje se posunout dále.

  • SEO kurz: Chytré SEO nejbližší termín – 19.6.2017, Bratislava Connect – jedná se o školení, které vás uvede do SEO. Není to školení pro úplné začátečníky, ale ani pro pokročilé. Něco o SEO víte a chcete se naučit specifika, na které v obecné rovině nenarazíte. Optimalizace webu, jak řešit indexaci, co je to lokální SEO a jak se dělá SEO pro mobily a mnohem mnohem víc – vše na ukázkách webů účastníků. Neřešíme příliš technikálie, ale spíše strategii a způsob přemýšlení nad SEO v roce 2017. Je pro ty, kteří nechtějí jen opakovat postupy a techniky, ale chtějí rozumět filozofii SEO, a tak postupy tupě neopakovat, ale vytvářet je a vymýšlet. Školení skvěle sedí freelancerům, copywriterům, (SEO) konzultantům, online marketérům a zaměstnancům agentur a středních i velkých firem a korporací. Říkají to i sami účastníci:
    Praktické, jasné a inspirující… Tak bych popsala školení Pavla Ungra. Oceňuji praktickou stránku věci, tedy žádná ztráta času, jasné odpovědi na otázky a přátelskou komunikaci se zúčastněnými. Školení „Chytré SEO“, které jsem absolvovala, bylo přesně takové. Pavel je odborník na svém místě, který nezahlcuje své posluchače jen teorií. Z každého školení od Pavla Ungra jsem odcházela s pocitem a přesvědčením, že vím zase něco navíc, a především, že jsem schopná to implementovat do svých projektů.” Petra Křížová, Hudy.cz
  • Dvoudenní Workshop analýzy klíčových slov – nejbližší termín 20.-.21.6.2017, Bratislava Connect – dvoudenní nářez nejlepších znalostí a zkušeností pro tvorbu analýzy klíčových slov krok za krokem, naučím vás jak dělám klíčovku já. Marketing Miner zdarma, Open Refine a samozřejmě druhý den se naučíte jak vaši klíčovku na implementovat do webu. To je něco co žádný specialista na online marketing nemůže odmítnout. Přijďte bude to super. Říkají to i ostatní:
    „Ne každý profesionál je i výborný školitel. Pavel je však zlatou výjimkou. Kombinace výborných komunikačních schopností, bohatých praktických zkušeností, které vás dovedou od teorie k praxi, a individuálního přístupu.“ Natália Vieira, Onio
  • SEO pro copywritery – nejbližší termín 22.6.2017, Bratislava Connect – hodně populární školení, které je prosté technikálií, jednoduše a přímo jde na dřeň toho, co MUSÍ copywriteři a vši lidé co pracují s obsahem vědět o SEO a obsahu. Je určené spíše pro začátečníky, ale osvědčení copy harcovníci si zde najdou co potřebují. To chcete!
  • Nestačí vám veřejné školení? Nabízím i SEO školení na míru. Sestavené jen pro vás podle vašich požadavků.

Pavel Ungr
SEO konzultant

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Právě vyšlo

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

marek-odehnal-web

Investování v roce 2021 | Marek Odehnal

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

Inzerce