Inzerce

Pavel Ungr: Kdy se vyplatí investovat do veřejných školení marketingu?

Kdy se vám vyplatí investovat do veřejných školení marketingu, s jakými cíli na ně jít a co od nich očekávat? Svoje zkušenosti v krátkém rozhovoru odhalil SEO konzultant Pavel Ungr, který uspořádal již stovky vlastních školení.

Inzerce

Nedílnou součástí specializace v SEO je samostudium. Krom sledování specialistů zejména na sociálních sítích mohou pomoci konference, neformální setkání nebo školení. Sám školím od roku 2011 a sestavil jsem proto ve svých školeních sadu informací, která se hodí pro každého, kdo se o SEO zajímá a potřebuje se posunout dále.

  • SEO kurz: Chytré SEO nejbližší termín – 19.6.2017, Bratislava Connect – jedná se o školení, které vás uvede do SEO. Není to školení pro úplné začátečníky, ale ani pro pokročilé. Něco o SEO víte a chcete se naučit specifika, na které v obecné rovině nenarazíte. Optimalizace webu, jak řešit indexaci, co je to lokální SEO a jak se dělá SEO pro mobily a mnohem mnohem víc – vše na ukázkách webů účastníků. Neřešíme příliš technikálie, ale spíše strategii a způsob přemýšlení nad SEO v roce 2017. Je pro ty, kteří nechtějí jen opakovat postupy a techniky, ale chtějí rozumět filozofii SEO, a tak postupy tupě neopakovat, ale vytvářet je a vymýšlet. Školení skvěle sedí freelancerům, copywriterům, (SEO) konzultantům, online marketérům a zaměstnancům agentur a středních i velkých firem a korporací. Říkají to i sami účastníci:
    Praktické, jasné a inspirující… Tak bych popsala školení Pavla Ungra. Oceňuji praktickou stránku věci, tedy žádná ztráta času, jasné odpovědi na otázky a přátelskou komunikaci se zúčastněnými. Školení „Chytré SEO“, které jsem absolvovala, bylo přesně takové. Pavel je odborník na svém místě, který nezahlcuje své posluchače jen teorií. Z každého školení od Pavla Ungra jsem odcházela s pocitem a přesvědčením, že vím zase něco navíc, a především, že jsem schopná to implementovat do svých projektů.” Petra Křížová, Hudy.cz
  • Dvoudenní Workshop analýzy klíčových slov – nejbližší termín 20.-.21.6.2017, Bratislava Connect – dvoudenní nářez nejlepších znalostí a zkušeností pro tvorbu analýzy klíčových slov krok za krokem, naučím vás jak dělám klíčovku já. Marketing Miner zdarma, Open Refine a samozřejmě druhý den se naučíte jak vaši klíčovku na implementovat do webu. To je něco co žádný specialista na online marketing nemůže odmítnout. Přijďte bude to super. Říkají to i ostatní:
    „Ne každý profesionál je i výborný školitel. Pavel je však zlatou výjimkou. Kombinace výborných komunikačních schopností, bohatých praktických zkušeností, které vás dovedou od teorie k praxi, a individuálního přístupu.“ Natália Vieira, Onio
  • SEO pro copywritery – nejbližší termín 22.6.2017, Bratislava Connect – hodně populární školení, které je prosté technikálií, jednoduše a přímo jde na dřeň toho, co MUSÍ copywriteři a vši lidé co pracují s obsahem vědět o SEO a obsahu. Je určené spíše pro začátečníky, ale osvědčení copy harcovníci si zde najdou co potřebují. To chcete!
  • Nestačí vám veřejné školení? Nabízím i SEO školení na míru. Sestavené jen pro vás podle vašich požadavků.

Pavel Ungr
SEO konzultant

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jan-krcmar-web

Automatizace e-mail marketingu: Jak ji dělá Vivantis, Heureka, Eset nebo Czech News Center? | Jan Krčmář (SmartEmailing.cz)

batrla-fiserova-web

Jak chrání české firmy data svých uživatelů? | Josef Bátrla a Kateřina Fišerová

ondrej-ratajsky-web

E-mail marketing v roce 2021 + kde se inspirovat | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

proficio-web

Jak řídit e-shop skutečně efektivně a na základě dat?

marek-odehnal-web

Investice do nemovitostí: Jak začít a kdy se vyplatí? | Marek Odehnal

pavel-schiller-web

Procesní řízení v malé firmě | Pavel Schiller (ASN Plus)

Nejoblíbenější

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

Komentáře

TOP obsah

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?