Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 144 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Už v několika předchozích rozhovorech jsme si povídali o budoucnosti české e-commerce a několikrát zaznělo, že bude patřit velkým on-line tržištím, známým jako marketplaces. Jak se na to dívá největší hráč české e-commerce a jaké má v tomto směru sám plány, jsem si povídal s místopředsedou představenstva Alzy Petrem Benou.

Petr v rozhovoru odkrývá plány Alzy do budoucna, její aktuální denní návštěvnost a výsledky Alza Dropshipmentu, do kterého se mohou přihlásit e-shopy a prodávat skrze web Alzy. Rozhovor si můžete přehrát i jako podcast.

Další rozhovory o budoucnosti e-commerce:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Premium
jan-fabini-web

Z vlastní výroby až k zákazníkovi. Prodávejte jako značka Fabini | Jan Fabini

Právě vyšlo

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

Nejoblíbenější

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Komentáře

Ondřej Kučera

Před 2 roky

Překvapilo mě, jak pan Bena dokáže podrážděně reagovat na upozornění ohledně možné dlouhodobé nelegální činnosti společnosti. Před pár měsíci jsem s ním byl ve spojení. Od chvíle, kdy si asi uvědomil, že se skutečně „něco nepovedlo“, nereaguje už vůbec na nic. Tento rozhovor však evidentně ustál. Níže, co mě nejvíce zaujalo.

4:30 – „Objednávka myšlenkou, doručení teleportem“ – Legrační jako vize druhého místopředsedy představenstva Alza.cz, Tomáše Havryluka, ohledně jakési online platformy pro lékařské účely, viz https://youtu.be/8wXK0zX6RTE?t=280.

4:50 – „Aby web zákazníkům napovídal“ – Např. kategorie Potraviny a Vína zalistovaná v segmentu MAXI Drogerie…

27:00 – Proč nechtít prodávat na Alze? Jsou známí nekalými obchodními praktikami, nemají problém nerespektovat smlouvu, zákon.

37:00 – Vyšachování partnera – To by mě vůbec neudivilo. Mě jako dodavatele IT služeb vyšachovali poštou doručenou výpovědí, na které je pravděpodobně zfalšovaný podpis Tomáše Havryluka. Sám pan Havryluk se mi k výpovědi vůbec nevyjádřil, dělá mrtvého brouka.

41:30 – Nedůvěra v Alza.cz, obavy z podvodů – Zcela na místě.

Odpovědět »

Petr Svoboda

Před 2 roky

Dobrý den, pane Rosecký,
jsem pravidelným posluchačem vašich rozhovorů. Firma Skinzone je na trhu více jak 12 let a za tu dobu jsme se posunuli od přímé výroby, prodeje a poskytování služeb v olasti personalizace a ochrany zařízení dennodenní potřeby. Pobavil jsem se nad zakoktáním pana Beny v https://mladypodnikatel.cz/budoucnost-ecommerce-podle-alzacz-t38220 zhruba kolem 31 minuty rozhovoru. I nám se to stalo :)…V případě zájmu o další informace mě můžete kontaktovat. Hezký den Petr Svoboda, jednatel

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

Inzerce