Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Už v několika předchozích rozhovorech jsme si povídali o budoucnosti české e-commerce a několikrát zaznělo, že bude patřit velkým on-line tržištím, známým jako marketplaces. Jak se na to dívá největší hráč české e-commerce a jaké má v tomto směru sám plány, jsem si povídal s místopředsedou představenstva Alzy Petrem Benou.

Petr v rozhovoru odkrývá plány Alzy do budoucna, její aktuální denní návštěvnost a výsledky Alza Dropshipmentu, do kterého se mohou přihlásit e-shopy a prodávat skrze web Alzy. Rozhovor si můžete přehrát i jako podcast.

Další rozhovory o budoucnosti e-commerce:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

martin-strbak-web

Realistický pohled na umělou inteligenci v e-commerce | Martin Štrbák (Persoo.cz)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Ondřej Kučera

Před 3 roky

Překvapilo mě, jak pan Bena dokáže podrážděně reagovat na upozornění ohledně možné dlouhodobé nelegální činnosti společnosti. Před pár měsíci jsem s ním byl ve spojení. Od chvíle, kdy si asi uvědomil, že se skutečně „něco nepovedlo“, nereaguje už vůbec na nic. Tento rozhovor však evidentně ustál. Níže, co mě nejvíce zaujalo.

4:30 – „Objednávka myšlenkou, doručení teleportem“ – Legrační jako vize druhého místopředsedy představenstva Alza.cz, Tomáše Havryluka, ohledně jakési online platformy pro lékařské účely, viz https://youtu.be/8wXK0zX6RTE?t=280.

4:50 – „Aby web zákazníkům napovídal“ – Např. kategorie Potraviny a Vína zalistovaná v segmentu MAXI Drogerie…

27:00 – Proč nechtít prodávat na Alze? Jsou známí nekalými obchodními praktikami, nemají problém nerespektovat smlouvu, zákon.

37:00 – Vyšachování partnera – To by mě vůbec neudivilo. Mě jako dodavatele IT služeb vyšachovali poštou doručenou výpovědí, na které je pravděpodobně zfalšovaný podpis Tomáše Havryluka. Sám pan Havryluk se mi k výpovědi vůbec nevyjádřil, dělá mrtvého brouka.

41:30 – Nedůvěra v Alza.cz, obavy z podvodů – Zcela na místě.

Odpovědět »

Petr Svoboda

Před 3 roky

Dobrý den, pane Rosecký,
jsem pravidelným posluchačem vašich rozhovorů. Firma Skinzone je na trhu více jak 12 let a za tu dobu jsme se posunuli od přímé výroby, prodeje a poskytování služeb v olasti personalizace a ochrany zařízení dennodenní potřeby. Pobavil jsem se nad zakoktáním pana Beny v https://mladypodnikatel.cz/budoucnost-ecommerce-podle-alzacz-t38220 zhruba kolem 31 minuty rozhovoru. I nám se to stalo :)…V případě zájmu o další informace mě můžete kontaktovat. Hezký den Petr Svoboda, jednatel

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Inzerce