Inzerce

Podcast o e-commerce

Vítejte na největším českém e-commerce podcastu. Najdete zde stovky rozhovorů se zakladateli malých i velkých e-shopů. Vedle epizod s jednotlivci, kteří provozují e-shop pro zábavu, si můžete přehrát i rozhovory se zástupci největších českých ecommerce firem. Všechny rozhovory najdete jako audio, ale také ve formě videa. Podívejte se na všechen obsah o e-shopech, který pro vás máme.

michaela-matejkova-web

Outsourcing v podnikání: Co za vás lépe udělají jiní? | Michaela Matějková (Skinners)

Outsourcing v podnikání prakticky. Poslechněte si šéfku firmy Skinners a zjistěte, co všechno outsourcuje, jak partnery na outsourcing vybírat a na co myslet.

Před 23 hodinami

tomas-zahalka-web

Založte e-shop a neřešte logistiku a skladování | Tomáš Zahálka (Dudlu.cz)

Může e-shop fungovat na dropshippingu? Jaké to má výhody a na co si dát pozor? Poslechněte si příběh konkrétního českého e-shopu, která na dropshippingu funguje.

Před 2 týdny

Inzerce

patrik-babinec-web

Nadchněte vaše zákazníky. Budování zákaznické zkušenosti na e-shopu | Patrik Babinec (Skladon)

Co nejvíce ovlivňuje vztah zákazníka s e-shopem? A co utváří jeho zákaznický zážitek? Z pohledu logistiky odpoví spoluzakladatel Skladonu Patrik Babinec.

Před 3 týdny

jan-lastuvka-web

Kolik stojí vytvoření e-shopu? | Jan Laštůvka (Lemonero)

Detailní rozbor, kolik stojí vytvoření e-shopu a jaká je cena za ostatní oblasti, které e-shopaři musí zvládnout. Podívejte se na video s Janem Laštůvkou.

Před 3 týdny

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
tomas-pavlik-web

Řízení e-shopu daty: Jak s ním začít? | Tomáš Pavlík (BezvaTriko.cz)

Přestaňte řídit e-shop na základě emocí a dojmů. Poslechněte si, jak ho řídit skrze data a kvalifikovaná rozhodnutí. Na příkladu prosperujícího e-shopu.

Před 4 týdny

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Návod, jak získat úvěr od banky pro vaši firmu. Konkrétní praktické tipy, jak banku oslovit, co pro ni připravit a jak vyjednávat o podmínkách.

Před 1 měsícem

petr-heller-web

Budoucnost e-commerce a priority pro e-shopy | Petr Heller (Retailys)

Zjistěte, jak se změní budoucnost českých e-shopů a na jaké trendy musí umět zareagovat? Dozvíte se také, v čem jim chybí odvaha a kde ji získat.

Před 1 měsícem

juraj-harkabuzik-web

Práce s daty: Jak analyzovat zákaznickou podporu, její výsledky a ušlé příležitosti? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Zjistěte, jak si stojí vaše zákaznická podpora, jak ji dělat efektivněji, ušetřit peníze a naopak díky ní vydělat ještě víc. Návod pro e-shopy a další firmy.

Před 2 měsíci

lastuvka-endler-web

Nebankovní financování firem: Jaké vznikají možnosti? | Jan Laštůvka a Vít Endler

Jaké možnosti nebankovního financování dnes trh nabízí a jak získat peníze na podnikání co nejrychleji? Poradí dva zkušení profesionálové, kteří se financováním firem zabývají.

Před 2 měsíci

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Krize ve firmě má většinou příčinu, která nepřekvapí. Poslechněte si zkušeného byznysmena, který se setkal se stovkami firem v potížích, Tomáše Rašku.

Před 2 měsíci

arva-vrtik-web

Reverzní logistika e-shopu v zahraničí | Tomáš Vrtík a Peter Árva

Jak zákazníkům nabídnout kvalitní péči v zahraničí? Jak spočítat náklady na vratky a jak logistiku nastavit co nejefektivněji? Poradí Tomáš Vrtík a Peter Árva.

Před 2 měsíci

jan-lastuvka-web

Čínská e-commerce: Co se z ní můžeme naučit? | Jan Laštůvka

V čem se liší čínské e-shopy od těch českých? A jaké trendy můžeme v Číně sledovat už nyní? Svoje zkušenosti s podnikáním v Číně sdílel Jan Laštůvka.

Před 2 měsíci

TOP obsah

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání