V české e-commerce málokdo dokázal dojít tak daleko. V roce 2007 nastoupil do Alzy nový ajťák Tomáš Havryluk. Alza tehdy měla kolem 100 zaměstnanců a roční obrat asi dvě miliardy korun.
Postupem času si Tomáš prošel různými pozice od IT po marketing, až se dostal do samotného vedení firmy a Alzu pomohl dostat na obrat přesahující 45 miliard.
Pak se rozhodl jedničku české e-commerce opustit a vrhnout se do úplně jiného světa. Jelikož pochází z doktorské rodiny, vrátil se tak trochu ke kořenům. Nejdříve investorsky, ale pak i svou každodenní prací vstoupil do Medevia, které se věnuje digitalizaci zdravotnictví. Takže se dneska v práci podle svých slov chvíli baví o tom, jakou barvu má mít tlačítko na webu, ale pak běží na schůzku na Ministerstvo zdravotnictví.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 2 roky
Před 2 roky
Ondřej Kučera
Před 2 měsíce
Dobrý den,
nezajímaly by Vás zkušenosti mě jakožto „mladého“ podnikatele, který měl s Alza.cz a.s. dlouhodobý kontrakt? Pro Alza.cz a.s. jsem pracoval už při studiu na VŠ. Následně jsem byl zlákán na hlavní pracovní poměr do oddělení Marketing. Po vážných zdravotních komplikacích jsem zaměstnanecký poměr ukončil a začal s Alza.cz a.s. spolupracovat jako OSVČ – dodavatel IT/Web služeb pro Alza.cz Marketing, dokud mi kontrakt právě Tomáš Havryluk neukončil na den a v rozporu se smlouvou. Primárně jsem vytvářel tzv. landing pages pro všechny hlavní i vedlejší marketingové kampaně Alza.cz. A ze zkušeností mohu s klidným svědomím tvrdit, že Tomáš Havryluk není vůbec dobrý člověk. Vy jste si jej pozval na povídání, ale já jej a jeho činy znám daleko lépe. O těch Vám on ale samozřejmě nepoví.
S pozdravem,
Ondřej Kučera
http://www.webista.cz
Odpovědět »