Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Byznys plán

Jak vytvořit kvalitní byznys plán?

Byznys plán (často také business plán nebo podnikatelský plán) je dokument, který popisuje váš podnikatelský záměr. Pomáhá vám definovat předmět vašeho podnikání, jeho potenciál, konkurenční výhody, náklady na jeho realizaci a mnoho dalšího.

Vytvořit byznys plán není náročné, přesto to podnikatelé často nedělají. Dobře zpracovaný byznys plán je ale zásadní například při financování podnikání, jednání s bankami nebo při hledání investorů. Právě proto je nutné k němu přistoupit s náležitou péčí a pozorností.

Často je k tomu vhodné přizvat zkušeného odborníka, který s tvorbou byznys plánu pomůže. I bez něj ale lze vytvořit alespoň základní dokument, který poslouží k popsání nejdůležitějších aspektů, jako je cíl vašeho podnikání, definice zákazníků a jejich potřeb, popis konkurence a vašich konkurenčních výhod, potřebné peníze na podnikání a mnoho dalšího.

Jak takový byznys plán vytvořit, napoví specialista na jejich tvorbu Michal Koubek:

Inzerce

jan-ambroz

VIDEO: Jan Ambrož začínajícím copywriterům: Nejdůležitější je začít něco dělat

josef-matejka-web

Josef Matějka: Jak vybudoval e-shop CZC.cz?

divisova-velky

VIDEO: Magdaléna Divišová: Dívejte se na první zaměstnance jako na investici

tomas-jirku-web

Tomáš Jirků: Podnikání při škole, založení e-shopu, chyby na začátku

Premium
jakub-jurovych-web

Investoři mimo Evropu. Jak je získalo Deepnote? | Jakub Jurových

eva-nemckova-web

Eva Nemčková: Vytvoření e-shopu, budování vlastní značky, výchova úspěšných dětí

baier-rozhon-web

Vstup investora do firmy: Na co si dát pozor po právní stránce? | Martin Rozhoň & Jaroslav Baier

eva-stepankova-web

Eva Štěpánková (Ryor): Osobní život a práce, chyby v podnikání, předání firmy dceři

ondrej-preuss-bezzivnosti-web

Musí mít copywriteři a jiní specialisté živnostenské oprávnění? Nemusí…

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Inzerce