Inzerce

Ondřej Kadlec: Freelancer si musí všechno zajistit sám

Příběh freelancera Ondřeje Kadlece je velmi zajímavý. Původně pracoval jako marketér v agentuře. Později se vydal na volnou nohu, příliš se mu ale nedařilo. Nakonec svoje podnikání úplně změnil a stal se výživovým poradcem. Nadělal při tom ale spoustu chyb a získal řadu cenných zkušeností.

Inzerce

Na Mladém podnikateli najdete už řadu rozhovorů o podnikání na volné noze. Rozhovor s Ondřejem je jedním z nich, přesto je ale velmi specifický a unikátní.

Co všechno se dozvíte?

  • Jak náročný je 1. rok na volné noze?
  • Co na něm Ondřej považuje za nejtěžší?
  • Proč se mu nedařilo jako marketérovi?
  • Jak probíhal jeho podnikatelský přerod ve výživového poradce?
  • Jaké jsou na tento trh vstupní bariéry?
  • Daří se Ondřejovi uživit a co mu bere nejvíce financí?
  • Čím na volné noze prodělal nejvíce peněz?
  • Jakých největších chyb se dopustil?
  • Co by poradil ostatním začátečníkům?

Příběhy dalších freelancerů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavel-kunes-web

Vlastní grafika na Shoptetu: Co vše je možné a jak se připravit? | Pavel Kuneš

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

martina-neubauerova-web

Chyby při zakládání startupu | Martina Neubauerová (Socialboa)

Právě vyšlo

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

konstantin-margaretis-web

Řízení rychle rostoucí firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

martin-kames-web

Rozjezd e-shopu, nákup zboží, B2B byznys | Martin Kameš (Espeon)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?