Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Ivana Šedivá patří mezi nejzkušenější manažerky v České republice. Více než 27 let pracovala ve vedeních firem jako Johnson & Johnson, Tesco, Ahold a McDonald’s. V rozhovoru rozebíráme, co se od velkých firem můžeme naučit a jak v byznysu růst.

Kromě velkých korporátů má Ivana zkušenosti i s více než 100 firmami různých velikostí a z různých zemí, které dnes na volné noze mentoruje. Často se u nich setkává s obrovskými ambicemi růst, které se ale nedaří naplnit. Firmám často chybí vize i silné vedení, které by dokázalo růst nastartovat a nebrzdit.

Jak tedy firmě postavit pevné základy a vybudovat skutečně silnou a prosperující společnost? O tom je tento rozhovor speciálně pro naše předplatitele.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

marian-kamenistak-web

Jak udělat z vývojáře manažera? | Marián Kamenišťák

vaclav-svatek-web

V byznysu nepotřebujete jen chápat věci, ale i pracovat s emocemi | Václav Svátek (ČMIS)

jindra-dohnal-web

Tým je odrazem svého lídra. Jak ho zlepšit? | Jindra Dohnal (Creatixo)

marian-kamenistak-web

Pomáhá firmám nabírat vývojáře. Co dělá jinak než ostatní? | Marián Kameništák

karolina-krajcova-web

Jak se mění trh práce? | Karolína Krajčová (Lemonero)

Premium
ondrej-kratky-web

Jak řídit firmu? Takhle pracuje CEO Liftaga Ondřej Krátký

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Premium
viktor-kustein-web

Z mladých talentů budoucí hvězdy firmy. Takhle to dělá Vivantis nebo Rockaway | Viktor Kustein

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
jan-hajek-web

Firma je vaším odrazem. Ta moje málem zkrachovala | Jan Hájek (Zážitky.cz)

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

Inzerce