Inzerce

Marketing e-shopu

Na českém internetu nenajdete web, na kterém by se tolik podnikatelů a marketérů dělilo o svoje know-how. Připravujeme pro vás rozhovory o podnikání a marketingu. V tomto seznamu najdete výběr několika videí o marketingu e-shopů a o kampaních, které realizují. Všechny rozhovory nejen o marketingu najdete v této rubrice nebo v našem podcastu o podnikání.

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Webová analytika nestačí. Abyste skutečně poznali vašeho zákazníky a mohli dělat v byznysu lepší rozhodnutí, potřebujete víc. Poslechněte si návod, jak to udělat.

Před 1 týdnem

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Díky čemu Vasky tak vyrostly a jak vypadá jejich marketingová strategie? Zkouší různé kanály a přístupy. Které fungují a které nakonec firma opustila?

Před 2 týdny

Inzerce

Pro předplatitele
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Tohle je v podstatě kurz copywritingu. Zkušený lektor tvůrčího psaní vám poradí, jak se naučit dlouhodobě a konzistentně psát kvalitní texty a dělat copywriting.

Před 4 týdny

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

V čem firmy nejčastější v rámci e-mail marketingu chybují? A o jakých chybách se nemluví? Na příkladech ukáže specialistka na e-mail marketingu Markéta Danišová.

Před 3 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
radek-mrkos-web

Rozjezd e-shopu Albatros Media, zdroje objednávek | Radek Mrkos

Jedno z nejpopulárnějších nakladatelství v Česku má svůj e-shop. Zjistěte, jak probíhá jeho tvorba a díky čemu získává nejvíce nových objednávek.

Před 5 měsíci

bara-novakova-web

Nejčastější chyby v textech na webu: Děláte je i vy? | Bára Nováková

Ukázky konkrétních textů a rozbor chyb, které odrazují návštěvníky webu. Poslechněte si rady a zkušenosti copywriterky Báry Novákové. Podívejte se na video.

Před 7 měsíci

jan-krcmar-web

Automatizace e-mail marketingu: Jak ji dělá Vivantis, Heureka, Eset nebo Czech News Center? | Jan Krčmář (SmartEmailing.cz)

Podívejte se, jak automatizaci e-mail marketingu dělá Heureka, Vivantis, Eset nebo Czech News Center. Uvidíte konkrétní scénáře automatizace v praxi.

Před 8 měsíci

barbora-balasova-web

Clubhouse: Co o něm zatím víme? | Barbora Balášová

Jak využívají Clubhouse firmy v zahraničí a jak se mu zatím daří v Česku? Zjistěte vše, co o něm momentálně víme a co potřebujete vědět. Radí jeho česká průkopnice.

Před 9 měsíci

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

Kateřina Fišerová pro vás rozebírá nejnovější trendy v e-mail marketingu. Zjistěte, jak z něj v této době vytěžit nejvíc a jak dosáhnout nejlepších výsledků.

Před 10 měsíci

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Zjistěte, jak vypadá proces tvorby videoreklamy a co v něm nesmíte podcenit. Vytvořte reklamu, která bude skutečně fungovat a přinese vám skvělé výsledky.

Před 11 měsíci

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

SEO může být hlavním zdrojem objednávek e-shopu. Podívejte se na příklad Klenota.cz, které do optimalizace pro vyhledávače aktivně investuje, a inspirujte se pro váš byznys.

Před 11 měsíci

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Národnímu divadlu ležely ladem stovky tisíc nevyužitých e-mailových adres. Podívejte se, jak to postupně změnilo a nastartovalo svůj e-mail marketing.

Před 12 měsíci

TOP obsah

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?