Tato rubrika je pro všechny, co se zajímají o marketing e-shopu. V rozhovorech se zkušenými marketéry, specialisty na e-commerce a zakladateli e-shopů se věnujeme různým tématům souvisejícím s marketingem e-shopu – například komplexní marketingové strategii e-shopu, PPC reklamě, marketingu na sociálních sítích, affiliate marketingu, SEO, spolupráci s agenturami a influencery a mnoha dalším.
Dozvíte se, jak naplánovat a realizovat marketingovou strategii pro váš e-shop, abyste získali co nejvíce zákazníků a maximalizovali své prodeje. Dozvíte se také, jak k marketingu přistupují jiné firmy a co jim v něm funguje nejlépe.
Najdete zde praktické rady a tipy, které můžete ihned aplikovat ve svém e-shopu, ať s podnikáním teprve začínáte, nebo už budujete fungující firmu.
Věříme, že vás naše rozhovory o marketingu e-shopu budou inspirovat a pomohou vám zlepšit výkon vašeho e-shopu. Pokud máte zájem se dozvědět více, neváhejte se zaposlouchat.
Jak se odlišit v rámci balení zboží pro zákazníky a kde najít konkurenční výhodu? O tom je rozhovor s Patrikem Babincem ze Skladonu.
Před 2 týdny
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Rozjeli vlastní značku chráničů pro fotbalisty a jejich fanoušky. Rychle expandovali i na trhy jako Německo či Rakousko. Štěpán Rybníček sdílí své zkušenosti se značkou Foul.
Před 3 týdny
Jak se změnil Google v posledních letech? Jak bude vypadat vyhledávání a SEO za pár let? A do čeho už nemá smysl investovat? Odpoví SEO specialista Pavel Ungr.
Před 1 měsíc
Ponákupní marketing je klíčový pro všechny e-shopu. Poslechněte si, jak ho dělat, co v něm funguje nejlépe a co nepodcenit. Poradí Martin Jareš z Foxdeli.
Před 2 měsíce
Karel Pařízek má více jak desetileté zkušenosti s řízením marketingových týmů. Zjistěte, jak marketéry vybírat, vést a jak vyhodnocovat jejich práci.
Před 2 měsíce
Co potřebují webové stránky měřit, jak to ovlivňuje marketing a jak dopadly změny kolem cookies? O tom mluvil Milan Pichlík z affiliate sítě eHub.
Před 2 měsíce
Značka ZAJO je výrobcem outdoorového oblečení a vybavení. Na trhu je od roku 1996, je aktivní na 15 trzích světa a se společností Dexfinity spolupracuje přes 7 let.
Před 2 měsíce
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.