Tato rubrika je pro všechny, co se zajímají o marketing e-shopu. V rozhovorech se zkušenými marketéry, specialisty na e-commerce a zakladateli e-shopů se věnujeme různým tématům souvisejícím s marketingem e-shopu – například komplexní marketingové strategii e-shopu, PPC reklamě, marketingu na sociálních sítích, affiliate marketingu, SEO, spolupráci s agenturami a influencery a mnoha dalším.
Dozvíte se, jak naplánovat a realizovat marketingovou strategii pro váš e-shop, abyste získali co nejvíce zákazníků a maximalizovali své prodeje. Dozvíte se také, jak k marketingu přistupují jiné firmy a co jim v něm funguje nejlépe.
Najdete zde praktické rady a tipy, které můžete ihned aplikovat ve svém e-shopu, ať s podnikáním teprve začínáte, nebo už budujete fungující firmu.
Věříme, že vás naše rozhovory o marketingu e-shopu budou inspirovat a pomohou vám zlepšit výkon vašeho e-shopu. Pokud máte zájem se dozvědět více, neváhejte se zaposlouchat.
2 roky pracuje v agentuře Dexfinity, do které přišel z Deloittu. Poslechněte si zkušenosti Michala Lichnera s výběrem trhu pro expanzi do zahraničí.
Před 2 týdny
Jestli v něčem mohou moderní nástroje pracující s umělou inteligencí pomoci, tak je to tvorba textů. Jak to konkrétně udělat?
Před 1 měsíc
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Abyste byli v e-commerce úspěšní, musíte najít svou přidanou hodnotu. Co to ale znamená v praxi? O tom mluvil Vladan Fejlek z Dexfinity.
Před 2 měsíce
Dan Nytra pracuje v marketingu více než 25 let a poslední 3 roky aktivně využívá na svých projektech a i u svých klientů umělou inteligenci.
Před 2 měsíce
Ondřej Hájek (eHub) a Konstantin Margaretis (Skladon) budují své firmy zaměřené na služby pro e-shopy. V čem se liší jejich přístup a jaké zatím nasbírali zkušenosti?
Před 3 měsíce
Komu se vyplatí jít na Amazon a kdy přes něj prodávat nedává smysl? A kdo se může pochlubit zajímavými čísly? O tom jsem si povídal s Davidem Cikánkem z Expanda.
Před 3 měsíce
Retenční marketing je podle mnohých specialistů mezi e-shopy velmi podceňovaný. Přitom může tvořit i velkou část objednávek a generovat tak nemalé tržby.
Před 3 měsíce
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.