Inzerce

Vítězslav Polášek: Budování e-shopu s krmivem pro psy, soukromá značka Bardog, začátky podnikání

Vítězslav Polášek začínal podnikat v multi-level marketingu. Nebyl v něm ale vůbec úspěšný, dokonce si nadělal dluhy. Poté ale založil e-shop, se kterým se mu dnes daří. Prodává granule pro psy a kočky pod značkou GranuleBardog.cz.

Na našem webu najdete stovky rozhovorů o podnikání a marketingu. O svoje zkušenosti se v něm dělí zakladatelé malých i velkých e-shopů. Příběh každého z nich je odlišný, stejně jako to, co jim v podnikání na internetu funguje.

Vítězslav Polášek se nebál podělit o netradiční zkušenost – v začátcích podnikání a zejména v rozhodování, které k němu neodmyslitelně patří, mu pomáhá i specialistka na astrologii a numerologii. Proč za ní chodí, co mu už poradila a díky čemu si získala jeho důvěru? I o tom Vítězslav v rozhovoru mluvil.

Povídali jsme si také o tom, jak získal možnost prodávat granule soukromé značky Bardog, jak získával první zákazníky pro svůj e-shop a co mu dneska v byznysu funguje nejlépe. Probrali jsme také to, kde našel know-how potřebné pro rozjezd e-shopu a jak zvyšuje počet opakovaných nákupů.

Náš rozhovor si můžete pustit i ve formě podcastu o podnikání. Pokud vás zajímají i další rozhovory s e-shopaři, neváhejte se podívat zde.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Vítěslav začínal podnikat na internetu?
  • Proč mu nevyšlo podnikání v MLM a co se díky němu naučil?
  • Jak rozjížděl svůj e-shop a co mu v začátcích pomohlo nejvíce?
  • Co prodává a jak získal do prodeje sortiment značky Bardog?
  • Jak řeší logistiku e-shopu a jak zvyšuje počet objednávek?
  • Kde se na začátku učil podnikat na internetu a v čem mu pomáhá astrologie a numerologie?
  • Co doporučuje dalším začínajícím podnikatelům?

Další rozhovory o zakládání e-shopů:

Pokud podnikáte na internetu i vy, může vás zajímat například to, jak zvýšit návštěvnost webových stránek nebo jak vytvořit e-shop od nuly.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavel-kunes-web

Vlastní grafika na Shoptetu: Co vše je možné a jak se připravit? | Pavel Kuneš

ja-prachy-1024×695

Jak vydělávat více na e-shopu

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

Právě vyšlo

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Jakub

Před 3 roky

stolař + MLM + astrologie = dobrej bizárek :):):)

Odpovědět »

Filip Fríd

Před 3 roky

To je masakr… :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)