Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Martin Schovanec (Xzone.cz): Prodej her na internetu, vývoj herního trhu, budování komunity

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 100 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

E-shop s počítačovými hrami Xzone.cz vznikl v roce 2001. Za tu dobu ušel velkou cestu a jeho byznys ovlivnil i vývoj nových technologií – hry na mobilech a tabletech, ale třeba i virtuální realita. Jak se v herním světě podniká a jak Xzone.cz buduje komunitu svých zákazníků?

Hostem rozhovoru byl zakladatel e-shopu Martin Schovanec, který mluvil nejen o svém vztahu k hrám, ale i o historii svého podnikání a o tom, zda vidí v prodeji her na internetu budoucnost. Probrali jsme i to, jak se v praxi prodávají a propagují nové hry, jak Xzone.cz komunikuje se svými zákazníky a v jakých číslech se dnes pohybuje.

Herní e-shopy jsou také velmi závislé na slevách. Jak se jim daří držet si na jednotlivých hrách zajímavé marže a lze se ze slevové spirály vůbec dostat ven? Poslechněte si náš rozhovor.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Martin Schovanec začínal s podnikáním na internetu?
  • Jak vytvořil název firmy?
  • Díky čemu se mu povedlo uspět a co dnes považuje v podnikání za nejdůležitější?
  • Proč sám dává přednost hrám na tabletu, které neprodává a které mu ukrajují byznys?
  • Jak se vyvíjí herní trh a hry samotné?
  • Jak je ovlivní rozmach umělé inteligence a virtuální reality?
  • Co Xzone.cz pomáhá udržovat komunitu svých zákazníků?
  • Jak s jimi v praxi komunikuje a nabízí jim nové hry?
  • A mnoho dalšího!

Další příběhy e-shopařů:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
petr-krivanek-web

Jak si nastavit firmu, abychom se z ní nepodělali? | Petr Křivánek (Happy Sport)

Premium
gentlemanstore-web

Zdroje růstu e-shopu GentlemanStore.cz | Pavel Králíček a Jan Moravčík

karin-milkova-web

Expanze do zahraničí a lokální platební metody | Karin Milková (TrustPay)

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

WordPress: Jeho možnosti a napojení na další systémy | Jakub Kadeřávek

petr-macek-web

Práce na dálku. Budoucnost, nebo jen dočasný trend? | Petr Macek (Caflou.cz)

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

Nejoblíbenější

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Komentáře

Vasek Prikryl

Před 4 roky

Aha, takze duvod proc bych si mel koupit neco v Xzone je ze budu mit hru na D1? a s darkem v hodnote desetikorun /cinsky sunt co davaji distributori a vetsinou ho lidi vyhodi/? to je dost malo rekl bych. Ve skutecnosti logistiku a pocet pobocek maji lepsi mnohe velke obchody co se na hry specializuji. Tragedie dneska prave je, ze neexistuje zadny duvod proc si krabicove hry kupovat ve specialkach jako je Xzone nebo JRC, protoze krome cinskych suntu jako darku nabizi akorat o 10 procent vyssi cenu nez napr. Surtep a dalsi, kteri navic dokazi hry nabidnout i pred datem vydani casto

Odpovědět »

Vasek Prikryl

Před 4 roky

v prispevku ma byt nespecializuji misto specializuji.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Premium
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Inzerce