Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Martin Schovanec (Xzone.cz): Prodej her na internetu, vývoj herního trhu, budování komunity

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 172 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

E-shop s počítačovými hrami Xzone.cz vznikl v roce 2001. Za tu dobu ušel velkou cestu a jeho byznys ovlivnil i vývoj nových technologií – hry na mobilech a tabletech, ale třeba i virtuální realita. Jak se v herním světě podniká a jak Xzone.cz buduje komunitu svých zákazníků?

Hostem rozhovoru byl zakladatel e-shopu Martin Schovanec, který mluvil nejen o svém vztahu k hrám, ale i o historii svého podnikání a o tom, zda vidí v prodeji her na internetu budoucnost. Probrali jsme i to, jak se v praxi prodávají a propagují nové hry, jak Xzone.cz komunikuje se svými zákazníky a v jakých číslech se dnes pohybuje.

Herní e-shopy jsou také velmi závislé na slevách. Jak se jim daří držet si na jednotlivých hrách zajímavé marže a lze se ze slevové spirály vůbec dostat ven? Poslechněte si náš rozhovor.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Martin Schovanec začínal s podnikáním na internetu?
  • Jak vytvořil název firmy?
  • Díky čemu se mu povedlo uspět a co dnes považuje v podnikání za nejdůležitější?
  • Proč sám dává přednost hrám na tabletu, které neprodává a které mu ukrajují byznys?
  • Jak se vyvíjí herní trh a hry samotné?
  • Jak je ovlivní rozmach umělé inteligence a virtuální reality?
  • Co Xzone.cz pomáhá udržovat komunitu svých zákazníků?
  • Jak s jimi v praxi komunikuje a nabízí jim nové hry?
  • A mnoho dalšího!

Další příběhy e-shopařů:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

patrik-babinec-web

Balení zboží e-shopů: Jak se v něm odlišit od konkurence? | Patrik Babinec (Skladon)

Právě vyšlo

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Premium
viktor-kustein-web

Z mladých talentů budoucí hvězdy firmy. Takhle to dělá Vivantis nebo Rockaway | Viktor Kustein

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová

Nejoblíbenější

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Komentáře

Vasek Prikryl

Před 5 roky

Aha, takze duvod proc bych si mel koupit neco v Xzone je ze budu mit hru na D1? a s darkem v hodnote desetikorun /cinsky sunt co davaji distributori a vetsinou ho lidi vyhodi/? to je dost malo rekl bych. Ve skutecnosti logistiku a pocet pobocek maji lepsi mnohe velke obchody co se na hry specializuji. Tragedie dneska prave je, ze neexistuje zadny duvod proc si krabicove hry kupovat ve specialkach jako je Xzone nebo JRC, protoze krome cinskych suntu jako darku nabizi akorat o 10 procent vyssi cenu nez napr. Surtep a dalsi, kteri navic dokazi hry nabidnout i pred datem vydani casto

Odpovědět »

Vasek Prikryl

Před 5 roky

v prispevku ma byt nespecializuji misto specializuji.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Inzerce