Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Martin Schovanec (Xzone.cz): Prodej her na internetu, vývoj herního trhu, budování komunity

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

E-shop s počítačovými hrami Xzone.cz vznikl v roce 2001. Za tu dobu ušel velkou cestu a jeho byznys ovlivnil i vývoj nových technologií – hry na mobilech a tabletech, ale třeba i virtuální realita. Jak se v herním světě podniká a jak Xzone.cz buduje komunitu svých zákazníků?

Hostem rozhovoru byl zakladatel e-shopu Martin Schovanec, který mluvil nejen o svém vztahu k hrám, ale i o historii svého podnikání a o tom, zda vidí v prodeji her na internetu budoucnost. Probrali jsme i to, jak se v praxi prodávají a propagují nové hry, jak Xzone.cz komunikuje se svými zákazníky a v jakých číslech se dnes pohybuje.

Herní e-shopy jsou také velmi závislé na slevách. Jak se jim daří držet si na jednotlivých hrách zajímavé marže a lze se ze slevové spirály vůbec dostat ven? Poslechněte si náš rozhovor.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Martin Schovanec začínal s podnikáním na internetu?
  • Jak vytvořil název firmy?
  • Díky čemu se mu povedlo uspět a co dnes považuje v podnikání za nejdůležitější?
  • Proč sám dává přednost hrám na tabletu, které neprodává a které mu ukrajují byznys?
  • Jak se vyvíjí herní trh a hry samotné?
  • Jak je ovlivní rozmach umělé inteligence a virtuální reality?
  • Co Xzone.cz pomáhá udržovat komunitu svých zákazníků?
  • Jak s jimi v praxi komunikuje a nabízí jim nové hry?
  • A mnoho dalšího!

Další příběhy e-shopařů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Vasek Prikryl

Před 6 roky

Aha, takze duvod proc bych si mel koupit neco v Xzone je ze budu mit hru na D1? a s darkem v hodnote desetikorun /cinsky sunt co davaji distributori a vetsinou ho lidi vyhodi/? to je dost malo rekl bych. Ve skutecnosti logistiku a pocet pobocek maji lepsi mnohe velke obchody co se na hry specializuji. Tragedie dneska prave je, ze neexistuje zadny duvod proc si krabicove hry kupovat ve specialkach jako je Xzone nebo JRC, protoze krome cinskych suntu jako darku nabizi akorat o 10 procent vyssi cenu nez napr. Surtep a dalsi, kteri navic dokazi hry nabidnout i pred datem vydani casto

Odpovědět »

Vasek Prikryl

Před 6 roky

v prispevku ma byt nespecializuji misto specializuji.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

jiri-rostecky-web

Jiří Rostecký: Jak růst na volné noze? | Marián Kamenišťák

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)