Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Martin Schovanec (Xzone.cz): Prodej her na internetu, vývoj herního trhu, budování komunity

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 144 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

E-shop s počítačovými hrami Xzone.cz vznikl v roce 2001. Za tu dobu ušel velkou cestu a jeho byznys ovlivnil i vývoj nových technologií – hry na mobilech a tabletech, ale třeba i virtuální realita. Jak se v herním světě podniká a jak Xzone.cz buduje komunitu svých zákazníků?

Hostem rozhovoru byl zakladatel e-shopu Martin Schovanec, který mluvil nejen o svém vztahu k hrám, ale i o historii svého podnikání a o tom, zda vidí v prodeji her na internetu budoucnost. Probrali jsme i to, jak se v praxi prodávají a propagují nové hry, jak Xzone.cz komunikuje se svými zákazníky a v jakých číslech se dnes pohybuje.

Herní e-shopy jsou také velmi závislé na slevách. Jak se jim daří držet si na jednotlivých hrách zajímavé marže a lze se ze slevové spirály vůbec dostat ven? Poslechněte si náš rozhovor.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Martin Schovanec začínal s podnikáním na internetu?
  • Jak vytvořil název firmy?
  • Díky čemu se mu povedlo uspět a co dnes považuje v podnikání za nejdůležitější?
  • Proč sám dává přednost hrám na tabletu, které neprodává a které mu ukrajují byznys?
  • Jak se vyvíjí herní trh a hry samotné?
  • Jak je ovlivní rozmach umělé inteligence a virtuální reality?
  • Co Xzone.cz pomáhá udržovat komunitu svých zákazníků?
  • Jak s jimi v praxi komunikuje a nabízí jim nové hry?
  • A mnoho dalšího!

Další příběhy e-shopařů:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Premium
jiri-wurtherle-web

Kytary.cz: Expanze do zahraničí a odchod z Anglie | Jiří Würtherle

Právě vyšlo

Premium
martin-mates-web

Rozpad managementu firmy a špatný výběr manažerů | Martin Mates (Econea)

jan-kodytek-web

Jak zanalyzovat stav jakékoliv firmy? Zkuste metodu 3S | Jan Kodytek (JPF)

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

Nejoblíbenější

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Komentáře

Vasek Prikryl

Před 5 roky

Aha, takze duvod proc bych si mel koupit neco v Xzone je ze budu mit hru na D1? a s darkem v hodnote desetikorun /cinsky sunt co davaji distributori a vetsinou ho lidi vyhodi/? to je dost malo rekl bych. Ve skutecnosti logistiku a pocet pobocek maji lepsi mnohe velke obchody co se na hry specializuji. Tragedie dneska prave je, ze neexistuje zadny duvod proc si krabicove hry kupovat ve specialkach jako je Xzone nebo JRC, protoze krome cinskych suntu jako darku nabizi akorat o 10 procent vyssi cenu nez napr. Surtep a dalsi, kteri navic dokazi hry nabidnout i pred datem vydani casto

Odpovědět »

Vasek Prikryl

Před 5 roky

v prispevku ma byt nespecializuji misto specializuji.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
jakub-vejmola-web

Jakub Vejmola alias Kicom: Byznys Bitcoinového Kanálu

Inzerce