Inzerce

Martin Schovanec (Xzone.cz): Prodej her na internetu, vývoj herního trhu, budování komunity

E-shop s počítačovými hrami Xzone.cz vznikl v roce 2001. Za tu dobu ušel velkou cestu a jeho byznys ovlivnil i vývoj nových technologií – hry na mobilech a tabletech, ale třeba i virtuální realita. Jak se v herním světě podniká a jak Xzone.cz buduje komunitu svých zákazníků?

Hostem rozhovoru byl zakladatel e-shopu Martin Schovanec, který mluvil nejen o svém vztahu k hrám, ale i o historii svého podnikání a o tom, zda vidí v prodeji her na internetu budoucnost. Probrali jsme i to, jak se v praxi prodávají a propagují nové hry, jak Xzone.cz komunikuje se svými zákazníky a v jakých číslech se dnes pohybuje.

Herní e-shopy jsou také velmi závislé na slevách. Jak se jim daří držet si na jednotlivých hrách zajímavé marže a lze se ze slevové spirály vůbec dostat ven? Poslechněte si náš rozhovor.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Martin Schovanec začínal s podnikáním na internetu?
  • Jak vytvořil název firmy?
  • Díky čemu se mu povedlo uspět a co dnes považuje v podnikání za nejdůležitější?
  • Proč sám dává přednost hrám na tabletu, které neprodává a které mu ukrajují byznys?
  • Jak se vyvíjí herní trh a hry samotné?
  • Jak je ovlivní rozmach umělé inteligence a virtuální reality?
  • Co Xzone.cz pomáhá udržovat komunitu svých zákazníků?
  • Jak s jimi v praxi komunikuje a nabízí jim nové hry?
  • A mnoho dalšího!

Další příběhy e-shopařů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

petr-heller-web

Budoucnost e-commerce a priority pro e-shopy | Petr Heller (Retailys)

juraj-harkabuzik-web

Práce s daty: Jak analyzovat zákaznickou podporu, její výsledky a ušlé příležitosti? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Právě vyšlo

michal-mensik-web

Růst firmy DoDo: Miliardový obrat během 4 let | Michal Menšík

pavel-fara-web

Jak vytvořit vlastní on-line kurz? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

petra-jelinkova-web

Rozjezd služby Rentalit, pronájem elektroniky, financování bankou | Petra Jelínková

Nejoblíbenější

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Komentáře

Vasek Prikryl

Před 3 roky

Aha, takze duvod proc bych si mel koupit neco v Xzone je ze budu mit hru na D1? a s darkem v hodnote desetikorun /cinsky sunt co davaji distributori a vetsinou ho lidi vyhodi/? to je dost malo rekl bych. Ve skutecnosti logistiku a pocet pobocek maji lepsi mnohe velke obchody co se na hry specializuji. Tragedie dneska prave je, ze neexistuje zadny duvod proc si krabicove hry kupovat ve specialkach jako je Xzone nebo JRC, protoze krome cinskych suntu jako darku nabizi akorat o 10 procent vyssi cenu nez napr. Surtep a dalsi, kteri navic dokazi hry nabidnout i pred datem vydani casto

Odpovědět »

Vasek Prikryl

Před 3 roky

v prispevku ma byt nespecializuji misto specializuji.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání