Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jan Pils: Budování Kytary.cz, komunitní marketing, spolupráce s vendory

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Hudba je jeho život. Dokonce hraje ve třech kapelách. Skutečným frontmanem je ale ve své firmě Kytary.cz, která prodává hudební nástroje. Jak Jan Pils podniká a jak kolem firmy buduje komunitu nadšených hudebníků? O tom je náš rozhovor.

Povídali jsme si třeba o tom, proč podle něj některé firmy jdou tvrdě za penězi a proč jsou Kytary.cz jiné. Rozebrali jsme i komunitní marketing firmy, eventy a různé akce, které pro své zákazníky organizuje. A zmínili jsme vendory a jejich roli v tom všem.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak vznikl e-shop Kytary.cz?
  • S jakou filosofií podniká Jan Pils?
  • Co se mu nelíbí na přístupu jiných firem?
  • Jak vytváří komunitu kolem své firmy?
  • Jak dělá vendor marketing a jak od vendorů získává od nich finanční prostředky?
  • A mnoho dalšího.

Další videa s e-shopy:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
daibor-pulkert-web

Kdy zavřít firmu? Nejhorší scénář, který může být příležitostí pro něco nového | Dalibor Pulkert

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-web

Jiřího klienti #10: Mindset v podnikání. Dá se změnit?

petr-macek-web

Největší chyby v projektovém řízení malých a středních firem | Petr Macek (Caflou)

Premium
marek-dobry-web

Ze zaměstnání na volnou nohu. Po necelém roce naplnil své cíle | Marek Dobrý

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-9

Jiřího klienti #9: Proč neděláte vlastní reklamu?

martin-horsky-web

Když firma přeroste zakladatele. Příklad dvou firem, kterým se to stalo | Martin Horský (JPF)

Premium
petr-bena-web

Customer Experience: Jak Alza zlepšuje svoje služby pro zákazníky? | Petr Bena

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-luxus

Jiřího klienti #8: Naučte se hrát v podmínkách, které nejsou ideální