Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Vytvořit skutečně velký a úspěšný digitální produkt není jednoduché. Může jít přitom o webové stránky, mobilní aplikaci či cokoliv dalšího. Poslechněte si, jak ke tvorbě nových produktů přistupuje studio GoodRequest.

Hostem mého dalšího rozhovoru je Michal Sleziak, který se podílel na tvorbě mnoha digitálních produktů. Povídali jsme si o tom, jak v GoodRequest postupují při specifikaci nových produktů, vytváření průzkumů mezi budoucími uživateli a jak pracují se svými klienty.

Dozvíte se, jak můžete předejít zbytečným chybám a zdržením při tvorbě vašich produktů a jak snadno ověřit zájem trhu a funkčnost nápadu na podnikání, který jste vymysleli.

GoodRequest je studio zaměřující se právě na tvorbu digitálních produktů pro své klienty. Mezi nimi najdete třeba Tatra banku, Benu, Tipsport Ligu a mnoho dalších.

Inzerce

Náš rozhovor si můžete přehrát i jako podcast.

Další tipy pro tvorbu vašich produktů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Tomas

Před 3 roky

Dobrý den, již delší dobu poslouchám vaše rozhovory, a moc Vám za to děkuji. Jako studentovi to dává hodně do života. Měl bych návrh na další díl(popřípadě pokud takový rozhovor již je, poprosím o link)
1)Lidi a marketing. Hodně lidí má na reklamu negativní pohled, že je to otravuje, vadí jim to a třeba ve vyhledávačích na ně zásadně neklikají. Je to stále dobrý obor? Je dobré se v něm vzdělávat a věřit v budoucnost? Přemýšlím, zda se tomu věnovat, či ne
2)Když člověka táhne podnikání; jak si vybrat, s čím podnikat? Má si založit vlastní firmu nebo jít někam na stáž a ty roky si počkat? Nebo být prvně řadový zaměstnanec a zjistit, jak vše fungovat? Takový rozhovor s někým, kdo by poradil, co má student dělat, když ho táhne podnikání, by bylo super :D
Díky moc za tvorbu a ať se daří :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
ondrej-bartos-web

Ondřej Bartoš: Firmy, ze kterých Credo Ventures vystoupilo

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Situace v malých firmách a u živnostníků, doporučení pro startupy, řešení krize

michal-koubek-web

Michal Koubek: Rozjezd firmy IdeaSupport.cz, finanční plánování, problémy podnikatelů

michal-truban-web

Michal Truban (Websupport): Rozjezd firmy, podnikání na Slovensku, osobní rozvoj

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

Premium
kiska-horky-web

Vyplatí se ještě zakládat nové startupy? Duel Andreje Kisky a Vítka Horkého

martina-neubauerova-web

Chyby při zakládání startupu | Martina Neubauerová (Socialboa)