Inzerce

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

Vytvořit skutečně velký a úspěšný digitální produkt není jednoduché. Může jít přitom o webové stránky, mobilní aplikaci či cokoliv dalšího. Poslechněte si, jak ke tvorbě nových produktů přistupuje studio GoodRequest.

Hostem mého dalšího rozhovoru je Michal Sleziak, který se podílel na tvorbě mnoha digitálních produktů. Povídali jsme si o tom, jak v GoodRequest postupují při specifikaci nových produktů, vytváření průzkumů mezi budoucími uživateli a jak pracují se svými klienty.

Dozvíte se, jak můžete předejít zbytečným chybám a zdržením při tvorbě vašich produktů a jak snadno ověřit zájem trhu a funkčnost nápadu na podnikání, který jste vymysleli.

GoodRequest je studio zaměřující se právě na tvorbu digitálních produktů pro své klienty. Mezi nimi najdete třeba Tatra banku, Benu, Tipsport Ligu a mnoho dalších.

Náš rozhovor si můžete přehrát i jako podcast.

Další tipy pro tvorbu vašich produktů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

vit-endler-web

Hledáte investora? Co ho bude nejvíce zajímat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

tomas-novacek-web

Revoluční produkt a hledání investora | Tomáš Nováček (Qoolers)

petra-jelinkova-web

Rozjezd služby Rentalit, pronájem elektroniky, financování bankou | Petra Jelínková

Právě vyšlo

vit-endler-web

Finanční inventura e-shopu: Jak zjistit, kde proděláváte peníze? | Vít Endler (finGOOD.cz)

juraj-harkabuzik-web

Jak vytvořit zákaznickou podporu e-shopu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

petr-macek-web

Jak připravit firmu na oživení ekonomiky? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Tomas

Před 1 měsícem

Dobrý den, již delší dobu poslouchám vaše rozhovory, a moc Vám za to děkuji. Jako studentovi to dává hodně do života. Měl bych návrh na další díl(popřípadě pokud takový rozhovor již je, poprosím o link)
1)Lidi a marketing. Hodně lidí má na reklamu negativní pohled, že je to otravuje, vadí jim to a třeba ve vyhledávačích na ně zásadně neklikají. Je to stále dobrý obor? Je dobré se v něm vzdělávat a věřit v budoucnost? Přemýšlím, zda se tomu věnovat, či ne
2)Když člověka táhne podnikání; jak si vybrat, s čím podnikat? Má si založit vlastní firmu nebo jít někam na stáž a ty roky si počkat? Nebo být prvně řadový zaměstnanec a zjistit, jak vše fungovat? Takový rozhovor s někým, kdo by poradil, co má student dělat, když ho táhne podnikání, by bylo super :D
Díky moc za tvorbu a ať se daří :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián