Inzerce

Inzerce

Jak zvýšit návštěvnost webových stránek

Připravujeme pro vás články a videa o tom, jak zvýšit návštěvnost webu a přivést na něj relevantní návštěvníky. Ptáme se v nich zkušených českých SEO specialistů na jejich praktické zkušenosti s webovými stránkami a ukázky jejich práce.


Základní tipy, jak zvýšit návštěvnost:

  • Vytvářejte kvalitní, originální a pro vaše publikum relevantní obsah.
  • Zjistěte, jak fungují vyhledávače, a pokuste se jim přizpůsobit.
  • Buďte vidět na sociálních sítích. Nebojte se do nich investovat peníze.
  • Budujte kolem svého webu komunitu.
  • Pracujte na uživatelské použitelnosti vašeho webu. Otestujte svůj web.
  • Podívejte se na videa a články níže s konkrétními radami.

Pamatujte, že to není o vysoké návštěvnosti, ale o její kvalitě. Vybudujte web, který bude mít klidně nízkou návštěvnost, ale bude vysoce výdělečný. Naopak je to zbytečné.


Související témata: SEO |  Vývoj aplikací | Nejnavštěvovanější weby

daniel-gottwald-web

Daniel Gottwald: Co Google hodnotí na vašich webových stránkách?

Google prý zveřejnil přes 260 faktorů, podle nichž hodnotí webové stránky a následně určuje jejich pořadí ve vyhledávačích.

Před 5 roky

radek-hojgr-web

Radek Hojgr: Jak pracovat s klíčovými slovy na svém webu?

Správné použití klíčových slov je pro vyhledávače důležité. Společně se specialistou na SEO Radkem Hojgrem jsme zjišťovali, jak s nimi správně pracovat a co nepodcenit.

Před 5 roky

psani-klavesnice-web

Ivan Sárközi: Jak vybudovat úspěšný blog?

Jeho blog patří mezi ty nejčtenější ve svém oboru. Zeptal jsem se proto, co by poradil začínajícím blogerům a jak na svůj web přilákat co nejvyšší návštěvnost.

Před 5 roky

zdenek-dvorak-web

VIDEO: Zdeněk Dvořák: Proč by měl e-shop psát blog?

Rozebrali jsme blog e-shopu MT nábytek a podívali se na to, jak jej tvoří, co je to stojí a jaký jim to přináší užitek.

Před 5 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
meta-tagy-web

Meta tagy: Co do nich napsat a nad kterými jen marníte čas?

Známe meta title, description a keywords. Které z nich vám ještě pomohou a které jsou pro vaše SEO zcela zbytečné? Zeptali jsme se vedoucího oddělení SEO ze společnosti Dobrý web Tomáše Pospíšila.

Před 5 roky

pavel-pajkrt

VIDEO: Pavel Pajkrt vysvětluje, proč a jak si udělat analýzu klíčových slov

Analýza klíčových slov by měla být stavebním kamenem vaší online marketingové strategie. Udělat si ji navíc není složité. Sledujte videorozhovor s odborníkem + několik ukázek.

Před 5 roky

Pavel Ungr: Dobrý sex může být v různých situacích odlišný. Stejně tak to platí pro weby

Pavel Ungr se řadí mezi naprostou špičku českých SEO konzultantů. Pracoval pro největší české agentury jako H1.cz a Ataxo. Dnes je na volné noze, přednáší a publikuje. Jaká je podle něj budoucnost optimalizace pro vyhledávače, jsme se ho rozhodli zeptat…

Před 7 roky

Jak na vyšší návštěvnost z vyhledávačů bez vysokých pozic?

Možná se vám to zdá divné, ale na stránky umístěné ve výsledcích vyhledávání na prvním místě nemusí vždy přicházet tolik návštěvníků jako na ty ostatní, nížeji umístěné. Je důležité si totiž uvědomit, že pozice jsou při marketingu ve vyhledávačích pouze…

Před 7 roky

Jak využít RSS k tvorbě odkazů? Přidejte se do agregátorů a čekejte na nové návštěvníky…

Získávat zpětné odkazy na vaše webové stránky vám mohou pomoci i agregátory RSS (Really Simple Syndication). Není to z hlediska SEO ideální způsob lingbuildingu, ale v malém množství to neuškodí a vám to může pomoci také zvyšovat návštěvnost stránky. Online…

Před 8 roky

10 + 1 způsobů, jak získat zpětný odkaz na vaše webové stránky

Budování zpětných odkazů je velice důležitou součástí internetového marketingu vašich webových stránek. Je nutno mu věnovat dostatečnou pozornost a odkazy získávat co možná nejefektivněji a s rozmyslem. Jak tedy získat zpětný odkaz? Budování zpětných odkazů se už i v Česku označuje anglickým…

Před 8 roky

Jan Linhart: Důležitější než SEO je kvalitní produkt a konkurenceschopný web

Snad každý Čech a Slovák, který se zajímá o optimalizaci pro vyhledávače, se musel setkat s přezdívkou Arar, pod níž vystupuje Jan Linhart, zakladatel vlastní společnosti zabývající se právě zvyšováním příjmu webových stánek pomocí SEO, spoluautor úspěšné knihy a dnes také…

Před 8 roky

Doporučené články

petr-pouchly-os-2-web

Petr Pouchlý o osobním rozvoji: Jak poznat sám sebe?

jiri-rostecky-tomas-krydl

VIDEO: Tomáš Krýdl: Jak vytvořit e-shop bez zkušeností v online prostředí?

premysl-rubes-web

Přemysl Rubeš: Podnikání českých vědců, v čem jsme nejlepší na světě a jaké nápady mají šanci na úspěch

eva-stepankova-web

Eva Štěpánková (Ryor): Osobní život a práce, chyby v podnikání, předání firmy dceři

Inzerce