Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Nejnavštěvovanější weby v Česku

I ty nejnavštěvovanější weby skrývají v zákulisí obyčené lidi. A s nimi my děláme rozhovory. Poslechněte si, jak se jim povedlo vybudovat internetové velikány, jak pracují na jejich marketingu, jak zvyšují návštěvnost a co jim pomáhá porazit konkurenci. V následujícím výběru z našich videí najdete představitele webů, které rozhodně znáte:

radko-sekerka-web

Radko Sekerka (Mall Group): Ponákupní proces, retenční marketing, problémy s dopravci

Radko Sekerka pracuje jako šéf produktu a IT v Mall Group. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jak v Mallu zdokonalují ponákupní proces, zvyšují life-time value svých zákazníků a jak druhý největší e-shop v Česku uvažuje o své…

Před 5 roky

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

„Snažíme se dát videu ve zprávách smysl,“ říká v unikátním rozhovoru šéfredaktor Seznam Zpráv Jakub Unger. Jak vytvořit video, které budete chtít dokoukat? Mají být dnešní novináři tak trochu herci? A jak bude vypadat médium budoucnosti? Seznam Zprávy těží z uživatelské…

Před 6 roky

Inzerce

pavel-voparil-web

Pavel Vopařil: Prodej Slevomatu jsem majitelům rozmlouval, Skrz.cz se prodal v balíku

Jak se prodávají velké firmy a co při obchodu za více než 1,5 miliardy korun rozhoduje? Detailní rozhovor o Slevomat.cz, Zlavomat.sk a Skrz.cz s Pavlem Vopařilem, který měl jejich prodej na starosti.

Před 6 roky

radek-majer-web

Radek Majer (TTC Teleport): Hostuje u nás až 60 % českého internetu

Měníme svět datových center z profesionality do mistrovství s technologií k člověku a přírodě.

Před 6 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

dusan-senkypl-web

Dušan Šenkypl: Začátky ePojištění.cz, investice do webových projektů, tipy pro začínající podnikatele

Poslechněte si příběh úspěšné firmy ePojištění.cz, ale i tipy pro začínající podnikatele a způsob, jakým v Pale Fire Capital vybírají nové investice.

Před 6 roky

daniel-fiala-web

Daniel Fiala (DatabázeKnih.cz): Jak vytvořit úspěšný komunitní portál?

DatabázeKnih.cz obsahuje přes 300 000 knih. Nejlepší na tom ale je, že popisky, recenze, komentáře, hodnocení a další obsah tvoří sami uživatelé. Proč a jak motivovat vaše uživatele ke tvorbě obsahu?

Před 7 roky

josef-matejka-web

Josef Matějka: Jak vybudoval e-shop CZC.cz?

Jeden z nejúspěšnějších českých e-shopařů. Jaký má názor na vstup Amazonu do Čech, konsolidaci e-commerce, jak se staví ke své konkurenci a v čem byste se od něj měli inspirovat vy?

Před 7 roky

alza-uspesna-web

Ondřej Bělský: Proč je Alza úspěšná?

V roce 2015 Alza rostla o 24 %. Co to zapříčinilo?

Před 7 roky

tomas-vyskocil-web

Tomáš Vyskočil (Edna.cz): Jak vytvořit web pro masy?

Proč ale ani na takovém webu nemusíte vydělat peníze?

Před 7 roky

vojtech-tucek-web

VIDEO: Vojtěch Tuček: V čem tkví (ne)úspěch webu VideaČesky.cz?

Web má denně mezi 25 a 40 tisíci návštěv a sledují ho převážně mladí lidé. Dokáže to i zpeněžit?

Před 7 roky

misak-web

VIDEO: Petr Mišák: Jak vybudovat magazín s 1,3 milionem návštěv měsíčně?

Jeden z největších českých webů na WordPressu. Jak vypadá jeho tvorba?

Před 7 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

john-vanhara-web

John Vanhara a Jirka Rostecký: Vzdělávejte se a nebojte si říct o pomoc

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Inzerce