I ty nejnavštěvovanější weby skrývají v zákulisí obyčené lidi. A s nimi my děláme rozhovory. Poslechněte si, jak se jim povedlo vybudovat internetové velikány, jak pracují na jejich marketingu, jak zvyšují návštěvnost a co jim pomáhá porazit konkurenci. V následujícím výběru z našich videí najdete představitele webů, které rozhodně znáte:
Radko Sekerka pracuje jako šéf produktu a IT v Mall Group. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jak v Mallu zdokonalují ponákupní proces, zvyšují life-time value svých zákazníků a jak druhý největší e-shop v Česku uvažuje o své…
Před 5 roky
„Snažíme se dát videu ve zprávách smysl,“ říká v unikátním rozhovoru šéfredaktor Seznam Zpráv Jakub Unger. Jak vytvořit video, které budete chtít dokoukat? Mají být dnešní novináři tak trochu herci? A jak bude vypadat médium budoucnosti? Seznam Zprávy těží z uživatelské…
Před 6 roky
Jak se prodávají velké firmy a co při obchodu za více než 1,5 miliardy korun rozhoduje? Detailní rozhovor o Slevomat.cz, Zlavomat.sk a Skrz.cz s Pavlem Vopařilem, který měl jejich prodej na starosti.
Před 6 roky
Měníme svět datových center z profesionality do mistrovství s technologií k člověku a přírodě.
Před 6 roky
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
DatabázeKnih.cz obsahuje přes 300 000 knih. Nejlepší na tom ale je, že popisky, recenze, komentáře, hodnocení a další obsah tvoří sami uživatelé. Proč a jak motivovat vaše uživatele ke tvorbě obsahu?
Před 7 roky
Proč ale ani na takovém webu nemusíte vydělat peníze?
Před 7 roky
Web má denně mezi 25 a 40 tisíci návštěv a sledují ho převážně mladí lidé. Dokáže to i zpeněžit?
Před 7 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 9 měsíců
Před 9 měsíců