Radko Sekerka pracuje jako šéf produktu a IT v Mall Group. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jak v Mallu zdokonalují ponákupní proces, zvyšují life-time value svých zákazníků a jak druhý největší e-shop v Česku uvažuje o své budoucnosti.
V rozhovoru jsme se dostali k problémům s dopravci a k tomu, jak k nim mají e-shopy přistupovat. Rozebrali jsme i marketingové nástroje, které mohou v rámci své komunikace a analytiky používat i menší a střední e-shopy a co Radko doporučujeme menším hráčům na českém trhu.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce