Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Jan Moudřík: Jak Alza.cz buduje svou síť kamenných prodejen?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

E-shopyVideo

Ačkoliv je Alza.cz především internetový obchod, už roky aktivně expanduje do offline prostředí. Její prodejny nebo AlzaBoxy najdete v mnoha městech a v dalších se postupně připravují. Expanzi prodejní a výdejní sítě má na starosti Jan Moudřík, který byl hostem dnešního rozhovoru.

Jan Moudřík je ředitelem expanze Alza.cz a řídí prodejní a výdejní síť firmy, přípravu a rekonstrunce poboček a strategické vyhledávání nových prostor. Dělá to v podstatě od začátku, a proto mohl v rozhovoru zmínit i největší chyby na začátku expanze Alzy do offline prostředí.

Povídali jsme si také o tom, proč vůbec Alza nové prodejny vytváří, jakou při tom uplatňuje strategii a jak nad novými prodejnami přemýšlí. Bavili jsme se i o tvrdém konkurenčním boji při výběru vhodných prostor a o nové prodejně budoucnosti v Praze.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Alza s kamennými prodejnami začínala a jaké při tom udělala chyby?
  • Podle jakého klíče Alza vybírá vhodné lokality pro otevření nové prodejny?
  • Co všechno otevření prodejny obnáší a jak k tomu Alza přistupuje?
  • Kolik stojí prodejna budoucnosti a proč ji Alza otevřela?

Zajímá vás Alza? Tady jsou další rozhovory s jejími specialisty:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu