Inzerce

Inzerce

Štěpán Jandl: Jak probíhá zahraniční expanze Feedo.cz?

E-shop s výživou a potřebami pro kojence Feedo.cz dnes funguje už nejen na českém trhu, ale i na tom slovenském, polském a ukrajinském. Jak zahraniční expanze v jeho případě probíhá a jak ovlivnila například content marketing Feeda?

Hostem dnešního rozhovoru je marketingový ředitel Feeda Štěpán Jandl. Povídali jsme si o tom, jak se ve firmě na zahraniční expanzi připravovali, co všechno příprava obsahovala a jak vybírali jednotlivé trhy, na které vstoupí.

Jelikož firma hodně investuje do content marketingu, probírali jsme i to, jaký měla expanze vliv na něj a jak se Feedu daří v Česku vytvořený obsah přenášet do zahraničí. Srovnávali jsme také jednotlivé země, kde už Feedo působí, a pokusili jsme se vám předat praktické tipy, jak si můžete svou zahraniční expanzi usnadnit i vy.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Feedo přemýšlelo nad svou zahraniční expanzí?
  • Co byly první kroky poté, co se expandovat rozhodlo?
  • Jak probíhala příprava expanze a výběr jednotlivých zemí?
  • V čem se zahraniční trhy liší a na co se Češi musí připravit?
  • Jak zahraniční expanzi skloubit s (content) marketingem?
  • Jak si expanzi co nejvíce usnadnit?

Další videa nejen pro e-shopy:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

milan-pichlik-web

Milan Pichlík: Aktuální stav v českých e-shopech, affiliate marketing, doporučení pro partnery

ladislava-suskova-web

Ladislava Šušková: E-shop Battery-Import.cz, spolupráce se srovnávači zboží, práce marketéra, neatraktivní produkt

ondrej-hajek-web

Ondřej Hájek (eHub.cz): Jak správně přistupovat k vašemu affiliate manažerovi?

Právě vyšlo

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

pavel-pajkrt

VIDEO: Pavel Pajkrt vysvětluje, proč a jak si udělat analýzu klíčových slov

vladimir-marik-web

Vladimír Mařík: Průmysl 4.0 v e-commerce, bezpečnost technologií, budoucnost práce

Zpětné odkazy

Vyzkoušejte: 8 tipů, jak mohou e-shopy získávat zpětné odkazy

jiri-bohac-web

Jiří Boháč: Jak se provozuje kamenné i on-line zlatnictví?

Inzerce