Inzerce

Inzerce

Štěpán Jandl: Jak probíhá zahraniční expanze Feedo.cz?

E-shop s výživou a potřebami pro kojence Feedo.cz dnes funguje už nejen na českém trhu, ale i na tom slovenském, polském a ukrajinském. Jak zahraniční expanze v jeho případě probíhá a jak ovlivnila například content marketing Feeda?

Hostem dnešního rozhovoru je marketingový ředitel Feeda Štěpán Jandl. Povídali jsme si o tom, jak se ve firmě na zahraniční expanzi připravovali, co všechno příprava obsahovala a jak vybírali jednotlivé trhy, na které vstoupí.

Jelikož firma hodně investuje do content marketingu, probírali jsme i to, jaký měla expanze vliv na něj a jak se Feedu daří v Česku vytvořený obsah přenášet do zahraničí. Srovnávali jsme také jednotlivé země, kde už Feedo působí, a pokusili jsme se vám předat praktické tipy, jak si můžete svou zahraniční expanzi usnadnit i vy.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Feedo přemýšlelo nad svou zahraniční expanzí?
  • Co byly první kroky poté, co se expandovat rozhodlo?
  • Jak probíhala příprava expanze a výběr jednotlivých zemí?
  • V čem se zahraniční trhy liší a na co se Češi musí připravit?
  • Jak zahraniční expanzi skloubit s (content) marketingem?
  • Jak si expanzi co nejvíce usnadnit?

Další videa nejen pro e-shopy:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

lukas-adamek-web

Affilliate marketing v e-shopu Trenýrkárna.cz | Lukáš Adámek

milan-pichlik-web

Milan Pichlík: Aktuální stav v českých e-shopech, affiliate marketing, doporučení pro partnery

ladislava-suskova-web

Ladislava Šušková: E-shop Battery-Import.cz, spolupráce se srovnávači zboží, práce marketéra, neatraktivní produkt

Právě vyšlo

david-vurma-web

Zákaznická retence e-shopu v praxi | David Vurma (ACOMWARE)

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

marcel-vargaestok-web

Marcel Vargaeštok: Byznys Chefparade, design produktů, tvorba e-shopu, efektivita v podnikání

filip-major-web

Filip Major (BUSYMAN.cz): Investoři v Česku, jejich požadavky a odvaha, tipy pro startupisty

eshop-klub-mladypodnikatel-giftisimo-web

5. E-shop Klub: O špatných investicích, prodělaných milionech a restartu firmy přímo ze skladu Giftisima

Facebook marketing

11 mýtů Facebook marketingu, na které zapomeňte

Inzerce