Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Štěpán Jandl: Jak probíhá zahraniční expanze Feedo.cz?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

E-shopyMarketingVideo

E-shop s výživou a potřebami pro kojence Feedo.cz dnes funguje už nejen na českém trhu, ale i na tom slovenském, polském a ukrajinském. Jak zahraniční expanze v jeho případě probíhá a jak ovlivnila například content marketing Feeda?

Hostem dnešního rozhovoru je marketingový ředitel Feeda Štěpán Jandl. Povídali jsme si o tom, jak se ve firmě na zahraniční expanzi připravovali, co všechno příprava obsahovala a jak vybírali jednotlivé trhy, na které vstoupí.

Jelikož firma hodně investuje do content marketingu, probírali jsme i to, jaký měla expanze vliv na něj a jak se Feedu daří v Česku vytvořený obsah přenášet do zahraničí. Srovnávali jsme také jednotlivé země, kde už Feedo působí, a pokusili jsme se vám předat praktické tipy, jak si můžete svou zahraniční expanzi usnadnit i vy.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Feedo přemýšlelo nad svou zahraniční expanzí?
  • Co byly první kroky poté, co se expandovat rozhodlo?
  • Jak probíhala příprava expanze a výběr jednotlivých zemí?
  • V čem se zahraniční trhy liší a na co se Češi musí připravit?
  • Jak zahraniční expanzi skloubit s (content) marketingem?
  • Jak si expanzi co nejvíce usnadnit?

Další videa nejen pro e-shopy:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu