Inzerce

Inzerce

Customer lifetime value: Jak ji zvýšit?

Customer lifetime value je jednou ze základních metrik ve webové analytice. Každá firma ji definuji trochu jinak. Většinou ale určuje dobu, po jakou je s námi zákazník v kontaktu či využívá našich služeb. V rozhovorech níže si o CLV povídáme s odborníky na marketing a zjišťujeme, jak ji zvyšují u svých firem.

radko-sekerka-web

Radko Sekerka (Mall Group): Ponákupní proces, retenční marketing, problémy s dopravci

Radko Sekerka pracuje jako šéf produktu a IT v Mall Group. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jak v Mallu zdokonalují ponákupní proces, zvyšují life-time value svých zákazníků a jak druhý největší e-shop v Česku uvažuje o své…

Před 2 roky

bastard-web

10 let zkušeností největšího e-shopu s tričky Bastard.cz

Bastard.cz je za uplynulých 10 let největším trikoshopem na české scéně. Vyrobil a prodal tolik triček, že vyskládaná do komínků by sahala přes tři kilometry vysoko

Před 4 roky

kosiky-cerna-web

Jak naučit zákazníky nakupovat opakovaně?

Zjišťovali jste, kolik zákazníků se k vám vrací opakovaně? Vrátí se vám zákazník během následujících 3 měsíců? A jaké je to procento? Na to vám má odpovědět zákaznická analýza.

Před 4 roky

Doporučené články

dusan-janovsky-web

Dušan Janovský (Seznam.cz): Mají weby přecházet na HTTPS?

daniel-piterak-web

Daniel Piterák: Jak vznikla značka Danny P.?

lubos-volkov-web

Luboš Volkov: Lepšího designéra od horšího odlišuje schopnost nabídnout řešení problému

michal-kutis-web

VIDEO: Michal Krutiš: Co je to SEE-THINK-DO-CARE a jak to využít ve svém marketingu?

Inzerce