Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Customer lifetime value: Jak ji zvýšit?

Customer lifetime value je jednou ze základních metrik ve webové analytice. Každá firma ji definuji trochu jinak. Většinou ale určuje dobu, po jakou je s námi zákazník v kontaktu či využívá našich služeb. V rozhovorech níže si o CLV povídáme s odborníky na marketing a zjišťujeme, jak ji zvyšují u svých firem.

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Jedna z nejprogresivnějších českých firem současnosti. Nahlédněte do jejího zákulisí a zjistěte, jak přemýšlí nad zákazníkem a zvyšuje počet jeho objednávek.

Před 5 měsíců

juraj-harkabuzik-web

Jak prodat zákazníkovi víc? | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Zjistěte, jak prodat vašemu zákazníkovi další produkty nebo služby. Případně, jak mu nabídnout dražší verzi produktu. Konkrétní návody a postupy nejen pro e-shopy.

Před 2 roky

Inzerce

radko-sekerka-web

Radko Sekerka (Mall Group): Ponákupní proces, retenční marketing, problémy s dopravci

Radko Sekerka pracuje jako šéf produktu a IT v Mall Group. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jak v Mallu zdokonalují ponákupní proces, zvyšují life-time value svých zákazníků a jak druhý největší e-shop v Česku uvažuje o své…

Před 4 roky

bastard-web

10 let zkušeností největšího e-shopu s tričky Bastard.cz

Bastard.cz je za uplynulých 10 let největším trikoshopem na české scéně. Vyrobil a prodal tolik triček, že vyskládaná do komínků by sahala přes tři kilometry vysoko

Před 6 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

kosiky-cerna-web

Jak naučit zákazníky nakupovat opakovaně?

Zjišťovali jste, kolik zákazníků se k vám vrací opakovaně? Vrátí se vám zákazník během následujících 3 měsíců? A jaké je to procento? Na to vám má odpovědět zákaznická analýza.

Před 6 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Inzerce