Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Customer lifetime value: Jak ji zvýšit?

Customer lifetime value je jednou ze základních metrik ve webové analytice. Každá firma ji definuji trochu jinak. Většinou ale určuje dobu, po jakou je s námi zákazník v kontaktu či využívá našich služeb. V rozhovorech níže si o CLV povídáme s odborníky na marketing a zjišťujeme, jak ji zvyšují u svých firem.

Nejnovější obsah:

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

juraj-harkabuzik-web

Jak prodat zákazníkovi víc? | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

radko-sekerka-web

Radko Sekerka (Mall Group): Ponákupní proces, retenční marketing, problémy s dopravci

bastard-web

10 let zkušeností největšího e-shopu s tričky Bastard.cz

Inzerce

kosiky-cerna-web

Jak naučit zákazníky nakupovat opakovaně?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.