Inzerce

Customer lifetime value: Jak ji zvýšit?

Customer lifetime value je jednou ze základních metrik ve webové analytice. Každá firma ji definuji trochu jinak. Většinou ale určuje dobu, po jakou je s námi zákazník v kontaktu či využívá našich služeb. V rozhovorech níže si o CLV povídáme s odborníky na marketing a zjišťujeme, jak ji zvyšují u svých firem.

juraj-harkabuzik-web

Jak prodat zákazníkovi víc? | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Zjistěte, jak prodat vašemu zákazníkovi další produkty nebo služby. Případně, jak mu nabídnout dražší verzi produktu. Konkrétní návody a postupy nejen pro e-shopy.

Před 1 měsícem

radko-sekerka-web

Radko Sekerka (Mall Group): Ponákupní proces, retenční marketing, problémy s dopravci

Radko Sekerka pracuje jako šéf produktu a IT v Mall Group. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jak v Mallu zdokonalují ponákupní proces, zvyšují life-time value svých zákazníků a jak druhý největší e-shop v Česku uvažuje o své…

Před 3 roky

Inzerce

bastard-web

10 let zkušeností největšího e-shopu s tričky Bastard.cz

Bastard.cz je za uplynulých 10 let největším trikoshopem na české scéně. Vyrobil a prodal tolik triček, že vyskládaná do komínků by sahala přes tři kilometry vysoko

Před 4 roky

kosiky-cerna-web

Jak naučit zákazníky nakupovat opakovaně?

Zjišťovali jste, kolik zákazníků se k vám vrací opakovaně? Vrátí se vám zákazník během následujících 3 měsíců? A jaké je to procento? Na to vám má odpovědět zákaznická analýza.

Před 4 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

TOP obsah

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?