Inzerce

Inzerce

Jak získat zákazníky

Potřebujete získat nové zákazníky, ale nedaří se vám to? S úspěšnými podnikateli jsme si v rozhovorech povídali třeba o tom, co jim při akvírování nových zákazníků funguje nejlépe a s jakou strategií se prosazují na trhu. Zde je výběr několika rozhovorů, které by se vám mohly líbit:

petr-macek-web

Jak získat nové klienty při podnikání na volné noze?

Petr Macek je zkušený freelancer, který rozjížděl své podnikání na volné noze ještě v době, kdy řada dnešních mentorů ani nepodnikala. V tomto rozhovoru se tak podělil o způsoby, jak získávat nové klienty, které fungovaly dříve, ale které mohou fungovat…

Před 1 rokem

valina-kocianova-web

Valina Kociánová: Tvorba e-shopu Samostatné-dítě.cz, podnikání při mateřské

Valina Kociánová je další z podnikatelek, které založily vlastní e-shop při mateřské. Povídali jsme si o tom, jak e-shop Samostatné-dítě.cz rozjížděla a jak dokázala zkombinovat péči o malé dítě s podnikáním. Diskuze přišla i na to, jak získat první zákazníky…

Před 2 roky

jakub-zahradnicek-web

Jakub Zahradníček: Podnikání v Keni, chyby freelancera, získávání velkých klientů

V rozhovoru s filmařem Jakubem Zahradníčkem jsme si povídali třeba o tom, jak rozjížděl svoje podnikání v zahraničí – konkrétně Keni, jak se potom vracel do Česka a jaké největší chyby jako freelancer dosud udělal. Příběh Jakuba je velmi zajímavý….

Před 2 roky

alex-ilyash-web

Alex Ilyash (DAVINCI TS): Rozjezd nového startupu, získávání investorů, obchod v B2B

Svoji první firmu založil v 17 letech. Ve 22 ji prodal „za pár melounů“. Dnes se Alex Ilyash věnuje svému novému startupu DAVINCI TS, což je B2B rezervační systém hotelů. Aby se vůbec rozjel, musel například prodat i svoje auto….

Před 2 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
ondrej-prokop-web

Ondřej Prokop (Fresh): 10 let budování internetové agentury, vývoj vlastního CMS, soft-skills podnikatele

Přes 10 let strávil Ondřej Prokop budováním své agentury Fresh, která klientům pomáhá s internetovým marketingem a webovými stránkami. Nebyly to snadné roky. Několikrát se na to Ondřej chtěl vykašlat, ale nikdy to neudělal. Co se za to desetiletí naučil…

Před 3 roky

daniel-erlebach-web

Dan Erlebach (SharyGo): Jak učíme lidi půjčovat si věci přes internet?

Potřebujete vyvrtat díru do zdi, ale nemáte vrtačku? Pak si ji můžete dojít koupit, nebo svoje peníze ušetříte a půjčíte si ji na SharyGo. Projekt Dana Erlebacha denně rozpůjčuje desítky věcí a učí lidi půjčovat si věci přes internet. Společně…

Před 3 roky

anna-chytilova-web

Anna Chytilová a její rok 2017: Pokoření strachu, hledání vášně, rozjezd podnikání

Je tady další z rozhovorů, ve kterých s hosty rozebírám jejich rok 2017. Dnešním hostem je Anna Chytilová, která svým klientům pomáhá s tvorbou textů a videí. A její rok 2017 byl rozhodně zajímavý. Povedlo se jí rozjet podnikání, ve…

Před 3 roky

katerina-wich-2017-web

Kateřina Wich a rok 2017 Radosti dětem: Získávání partnerů, spolehlivý tým a rekordní počet dětí

Za rok 2017 potěšili přes 780 dětí – nejčastěji těch po náročné onkologické léčbě, handicapovaných dětí nebo třeba dětí z dětských domovů. Celkem různými akcemi a dárky udělali radost už více jak 5 tisícovkám dětí z celé republiky. Řeč je…

Před 3 roky

tomas-fiala-vanoce-web

Tomáš Fiala a rok 2017 Stable.cz: Skupování menší konkurence, setkávání se zákazníky, pokažený pricing nové služby

Je tady další díl ze série bilančních rozhovorů, ve kterých s hosty probírám jejich největší úspěchy i neúspěchy za rok 2017. Dnešním hostem je Tomáš Fiala – jednatel hostingové společnosti Stable.cz, ve které se letos rozhodně nenudili. Rostou sice „jen“…

Před 3 roky

vojtech-ciml-web

Vojtěch Ciml (SlidesLive.com): Jsme příběh českého úspěchu. Nahrajeme všechny přednášky na světě

Chtějí nahrát všechny přednášky na světě. Od investorů na to dostali milion dolarů.

Před 3 roky

vit-horky-web

Vít Horký (Brand Embassy): Získávání velkých klientů, investorů i seniorních zaměstnanců

Mají patnáct investorů. Mezi klienty firmy jako Alibaba Group. A do týmu dokázali přivést velmi seniorní specialisty. Jak se to Brand Embassy povedlo? O tom jsem mluvil s jejím spoluzakladatelem a ředitelem Vítem Horkým. Většinou se dozvíte, že firma má…

Před 3 roky

peter-hajducek-web

Peter Hajduček: Budování Footshopu, efektivita e-shopařů, pořádání eventů pro zákazníky

Peter Hajduček založil internetový obchod s obuví Footshop. Ten má dnes roční obrat přes 200 miliónů korun a funguje v 9 jazykových mutacích. Na jeho prodejnách to žije – pořádají se tam třeba divadla, grilovačky a další akce. Co Peter…

Před 3 roky

Doporučené články

sona-fialkova-web

Soňa Fialková: Jak se buduje e-shop SpokojenýPes.cz?

petr-sykora-web

Petr Sýkora: Ztráta domény Pepa.cz, přesun na Klido.cz, spory se společníkem

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak pandemie koronaviru ovlivní české startupy?

lenka-kucerova-web

Lenka Kučerová (StarLift.org): Potenciál mladých lidí, profesní rozvoj vývojářů, stáže v Americe

Inzerce